Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-07-05-000593-b 7644f84b1de44932a3fcc9c138c7024d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сорока Олександр

380444824615 o.soroka@phc.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 40524109
Місцезнаходження: 04071, Україна , місто Київ обл., Київ, Ярославська, 41
Контактна особа: Сорока Олександр
380444824615
o.soroka@phc.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2019 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 10:00
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Код ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
161 Одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, Ярославська 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 липня 2019 11:11
Дата відповіді: 08 липня 2019 11:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня . Товари повинні відповідати технічним умовам які зазначені в тендерній документації (аналоги не не пропонувати) . Допускаємо до участі фізичних осіб підприємців . Оцінка пропозиції відбуватиметься без додавання ПДВ . Дякую за запитання .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ " 13 379,00
UAH
13 379,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 09:42
Згода з Договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ "
#2672920650
Переможець 13 379,00
UAH
23 липня 2019 14:36

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ "
#2672920650
13 379,00
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_314_від_260719_ФОП_Марущак_канцтовари.pdf укладений
26 липня 2019 16:10