Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Юрій Чердаклієв +380684558147,+380487148515 tender85381@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2019 17:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2019 13:44 |
Очікувана вартість: | 5 806 092,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,34% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 29000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт після предявлення Підрядником форм Кб-2в, Кб-3, підписаних представниками сторін. Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі актів форм Кб-2в, Кб-3, протягом 10-ти банківських днів з моменту їх підписання. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2019 17:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2019 17:50 |
Опис змін.docx | |
11 липня 2019 17:50 |
ТД амбулаторія_Йосипівка зі змінами.doc | |
11 липня 2019 17:50 |
Проект Договору зі змінами.docx | |
04 липня 2019 17:55 |
Йосипівка.ims |
11 липня 2019 17:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 липня 2019 17:50 |
Опис змін.docx
|
|||
11 липня 2019 17:50 |
ТД амбулаторія_Йосипівка зі змінами.doc
|
|||
11 липня 2019 17:50 |
Проект Договору зі змінами.docx
|
|||
04 липня 2019 17:55 |
Йосипівка.ims
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-20-000012 ● 4ec57426489640e89ada0888a8e8ca7c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2019 18:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.08.2019 № 240
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
19.08.2019 № 240
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-07-04-001916-a 04.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень Згідно до абз. 2. П. 8 ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень». Замовник УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ознайомився з висновком про результати моніторингу закупівлі UA-2019-07-04-001916-a від 10.09.2019р. та просить взяти до уваги такі заперечення: 1. «Щодо результатів аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю: згідно до п.2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), у оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі, передбачена пунктом 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів та пунктом 11 форми повідомленні про намір укласти договір». У відповідь наголошуємо, що інформацію в п.10-2 «Джерело фінансування закупівлі» не відображено в оголошенні про проведення відкритих торгів через відсутність технічної можливості внесення даної інформації на майданчику. На дату 04.07.2019р. (дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів) на електронному майданчику zakupki.prom.ua, не доступне до заповнення та відображення у друкованих формах документів на сайті Уповноваженого органу поле «Джерело фінансування закупівлі». Щодо положень листа МЕРТУ від 28.05.2019 «Щодо змін, внесених до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490», де зазначено про можливість вказувати джерело фінансування у полі «конкретна назва предмету закупівлі» наголошуємо, що листи Міністерств не встановлюють норм права та носять рекомендаційний та інформаційний характер, тому у зв’язку з тим, що не існує механізму реалізації положень закону на авторизованих майданчиках, Замовником УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ не зазначено джерело фінансування в оголошені про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір. Після доопрацювання програмного комплексу ProZorro УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ буде зазначати інформацію про джерела фінансування у відповідному полі. 2. Згідно до п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Замовник УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ згідно до протоколу Уповноваженої особи №43/2 від 26 липня 2019 року відхилив тендерну пропозицію ПП «ЯЛИК» згідно з вимогами ч. 1, п,1 ст. 30 та ч. 4, п. 1. Ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» чим не порушив принципи здійснення публічних закупівель, встановлених у ст. 3. Закону. Звертаємо Вашу увагу, що Пунктом 8 додатку 7 до Тендерної документації передбачено, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються такими документами: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надається документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-учасника (копія протоколу засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія), із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше. Так, ПП “ЯЛИК”, як учасником, надано наказ № 31/01/19к від 31.01.2019 р., відповідно до якого Трищев В.І. приступив до виконання обов’язків директора ПП «ЯЛИК» шляхом переведення з посади комерційного директора (рішення власника ПП «ЯЛИК» № 8 від 30.01.2019 р.), а зазначеним рішенням – власника Трищева В.І. обрано директором даного Підприємства та уповноважено на внесення змін до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Таким чином, ПП «ЯЛИК» не надано ні рішення власника, ні наказ ПП «ЯЛИК» щодо уповноваження директора ПП «ЯЛИК» на підписання документів тендерної пропозиції як учасника данної процедури закупівлю робіт, що в свою чергу порушує вимоги Тендерної документації Замовника. Також, Основною нормативно-правовою базою, на основі якої здійснюється забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, є Закон України «Про Публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (надалі – Закон). Положеннями вищезазначеного Закону визначено, що: - тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках; - тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Разом з тим, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, так як Замовник здійснює свою діяльність у сфері закупівель відповідно до основних принципів, що визначені статтею 3 Закону, а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи викладене, Замовник самостійно визначає необхідні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням вимог чинного законодавства. Так, пунктом 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що документи повинні бути скановані кольоровим сканером та подані одним або декількома файлами у форматі - «pdf» без графічно-комп’ютерного редагування. Розмір файлу не повинен перевищувати 45Mb. Однак, ПП «ЯЛИК», як Учасник процедури закупівлі, завантажив документи на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель, по процедурі на закупівлю робіт, у форматі «zip» та «rar», таким чином порушуючи вимоги Замовника викладені в Тендерній документації. Крім того, у розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, наведено приклади формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції, зокрема: - відсутність підписів, печаток (за наявністю) на окремих документах, крім тих, що підлягають засвідченню учасником; - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані в складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгові слова, описок або технічних помилок); - зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: учасник надає документ, який містить невірну (неповну) назву, яка встановлена вимогами тендерної документації); - зазначення в документах учасника старої назви вулиці, міста, підприємства (установи) тощо, які підпадають під дію Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» №317- VIII 09/04/2015. Замовником прийнято до уваги відомості, що містяться на офіційному веб-порталі сервісу моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів – Опендатабот, зокрема відповідно до Ухвали Солом’янського районного суду міста Києва від 21.08.2018 р. по справі № 760/21583/18, стало відомо, що «…ПП «Ялик», ТОВ «Альтіс – Дизайн», ТОВ «Ліфт Експерт», ТОВ «ВК Алькасар», ТОВ «ТВК Иєрехорн», ТОВ «Садрит - Мора», ТОВ «Фірма СММП-9», ТОВ «НКЦ Енергія», ФОП особа 3, ФОП особа 5 не мають основних засобів, власних або орендованих офісних та складських приміщень, працівників, тобто всіх складових частин для забезпечення проведення законної фінансово-господарської діяльності та звітуються із однієї фактичної адреси…», а також зазначено: «… операції зазначених вище юридичних осіб є фіктивними правочинами, та такими, що вчинено без наміру створення правових наслідків, які обумовлювались цими правочинами…». Таким чином у Замовника виникли сумніви щодо достовірності відомостей, зазначених ПП «ЯЛИК» в наданих довідках передбачених Тендерною документацією, а також враховуючи те, що Скаржником не надає жодного судового рішення, яке спростовувало б вищезазначене або рішення про припинення провадження та розгляду даної справи. Враховуючи вищенаведене, Тендерна пропозиція ПП «ЯЛИК» не відповідає кваліфікаційним критеріям, передбачених ст. 16, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Тендерної документації в цілому. Також просимо зауважити, що учасником ПП «ЯЛИК» до закінчення періоду оскарження не надано ні вимог надати додатково інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації (згідно до п. 3, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»), ні скарг до органу оскарження (згідно з абз. 2. П. 2. Ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»). Що стосується тверджень щодо переможця процедури на закупівлю робіт. В складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРМЕЖБУД» відповідно до вимог Тендерної документації було надано наступні документи: - Статут ТОВ «УКРМЕЖБУД» у новій редакції, затверджений протоколом загальних зборів № 7 від 18.02.2016 р.; - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 16.07.2019 р.; - Довідку Головного управління статистики в Одеській області у вигляді Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, в якій зокрема зазначено, що дата та номер останньої реєстраційної дії – 25.02.2019 р. № 15561070028003939. Таким чином, вищезазначені документи надали Замовнику можливість перевірити достовірність та повноту відомостей в установчих документах Учасника, а тому ТОВ «УКМЕЖБУД» не було допущено порушення тендерної документації в цій частині. Звертаємо увагу, що дану позицію також викладено в Рішенні адміністративного суду м. Києва від 17.07.2019 р по справі № 640/6364/19 за позовом Управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Приватне підприємство «Ялик» та Приватне підприємство «А С К», про визнання протиправним та скасування рішення, в якому зазначено «…крім того, ПП «АСК» дійсно в складі тендерної пропозиції було надано Статут, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Довідку із органів Статистики, які надавали позивачу можливість перевірити достовірність та повноту відомостей у установчих документах учасника, а тому, ПП «АСК» не було допущено порушення тендерної документації в цій частині ….» (рішення суду додається). Звертаємо увагу, що зазначеним Рішенням адміністративного суду м. Києва від 17.07.2019 р по справі № 640/6364/19 позов Управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Приватне підприємство «Ялик» та Приватне підприємство «А С К, про визнання протиправним та скасування рішення задоволено в повному обсязі. 3. Згідно до Розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону»: Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2, 5 або 6 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону, а саме: 1) копію документу, що визначений відповідними актами чинного законодавства України, який підтверджує, що відомості про юридичну особу – переможця торгів, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (подається з моменту початку функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення) або інформацію в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем торгів не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (подається до початку функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення); 2) оригінал документа (довідки) Міністерства внутрішніх справ України про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або службова (посадова) особа, яку уповноважено переможцем торгів підписувати тендерну пропозицію, засудженою не значиться, не більше місячної давнини; чи довідку Міністерства внутрішніх справ України отриману переможцем в електронній формі за он-лайн запитом на сайті hsc.gov.ua, про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або службова (посадова) особа, яку уповноважено переможцем торгів підписувати тендерну пропозицію, засудженою не значиться, не більше місячної давнини, для розміщення в електронному вигляді через електронну систему закупівель та роздруковану переможцем на паперовому носієві, для надання переможцем торгів замовнику, за його адресою; 3) оригінал довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, територіального органу ДФС України, яка повинна бути дійсною на дату її подання замовнику, чи довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, територіального органу ДФС України, отриману переможцем в електронній формі за он-лайн запитом за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.sfs.gov.ua), яка повинна бути дійсною на дату її подання замовнику, для розміщення в електронному вигляді через електронну систему закупівель та роздруковану переможцем на паперовому носієві, для надання переможцем торгів замовнику, за його адресою. Документи, визначені у цьому пункті, подаються переможцем торгів шляхом завантаження переможцем цих документів в електронному вигляді через електронну систему закупівель, а також надаються переможцем торгів особисто або поштою замовнику, за його адресою у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір; Документи та інформація, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини 1 статті 17 Закону, а також інформація, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним не вимагається. Звертаємо Вашу увагу, що Учасник ТОВ "Укрмежбуд" надав Замовнику довідку про відсутність заборгованості з платежів від 30.07.2019 № 2788/15-32-50-08 у паперовому вигляді 31 липня 2019 року разом з іншими документами, які переможець закупівлі має надати у п’ятиденний строк, так як довідка є дійсною на дату її подання та надана у паперовому вигляді з додержанням встановленого у Законі строку, Замовник пересвідчився у відсутності в Учасника заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), тому не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції відповідно до п.2, частини 2 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2019-09-17 17:44:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2019 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП «Ялик» |
5 225 482,80
UAH з ПДВ
|
5 225 482,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Укрмежбуд" |
5 792 311,12
UAH з ПДВ
|
5 792 311,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР-МЕТАЛ" |
5 806 029,84
UAH з ПДВ
|
5 806 029,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП «Ялик» #34019103 |
Відхилено |
5 225 482,80
UAH з ПДВ
|
26 липня 2019 17:07
|
|
ТОВ "Укрмежбуд" #33313546 |
Переможець |
5 792 311,12
UAH з ПДВ
|
26 липня 2019 17:09
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2021 13:52
|
Договір №23 ДУ №3 від 18.05.2021.PDF | зміни до договору |
18 травня 2021 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2021 11:38
|
Договір №23 ДУ №2 від 14.05.2021.PDF | зміни до договору |
14 травня 2021 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 09:48
|
Д.У. № 1 до договору № 23.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2020 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 17:16
|
ДУ2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 17:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2019 19:33
|
ДУ Йосипівка.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2019 19:32
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2019 18:09
|
дог №23.PDF | укладений |
13 серпня 2019 18:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1.Внести зміни в пп. 10.1. п. 10. та викласти в наступній редакції: «Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2019 року». 2.Внести зміни до пп. 4.1., пп. 4.3. п.4 та продовжити термін дії додатків до 31.12.2019 року згідно з переліком (додається). 3.Усі інші умови договору №23 від 12 серпня 2019 року, відповідно до п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», залишаються без змін. 4. Додаткова угода складена у двох примірниках та набирає чинності з моменту підписання сторонами. Додатки до даної Додаткової угоди є невід’ємною частиною: 1) Додаток №1 – «Календарний графік виконання робіт»; 2) Додаток №2 – «План фінансування робіт». |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та додатків до нього до 29.05.2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна преамбули до основного договору, подовження строку виконання договору. |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до преамбули Договору 2. Внести зміни в Додаток 2 до Договору 3. Внести зміни в Додаток 3 до Договору 4. Внести зміни до розділу ХІІІ Договору |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Анулювати додаткову угоду №2 від 14.05.2021 2. Внести зміни до преамбули Договору 3. Внести зміни в Додаток №2 до Договору 4. Внести зміни в Додаток №3 до Договору 5. Внести зміни до розділу ХІІІ Договору |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |