Портативний комп'ютер (ноутбук) ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-07-04-001781-a abc1789febe94158ab79880fab2dbcc3
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КУ "Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням окремих предметів (СШ №5)"
Код ЄДРПОУ: 23031440
Місцезнаходження замовника: 87557, Україна, Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 72
Контактна особа замовника: Світлана Олександрівна Кальсіна
+380671617556,+380629241131
m-school-5@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2019 16:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2019 16:56
Початок аукціону: 17 липня 2019 15:45
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Ноутбук ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87557, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Київська,72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець повинен сплатити поставлений товар не пізніше 30 днів з дати поставки Товару Продавцем. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 15 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

04 липня 2019 17:05
Вимоги до кваліфікації учасника.docx
04 липня 2019 17:05
Технічні вимоги.pdf
04 липня 2019 17:05
Проект договору.docx
04 липня 2019 17:05
Форма комерційної пропозиції.docx
04 липня 2019 17:05
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 липня 2019 10:33
Дата відповіді: 06 липня 2019 10:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний постачальнику! Дякуємо Вам за проявлений інтерес до нашої закупівлі. На Ваше запитання пояснюємо наступне: 1) товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі, можуть бути запропоновані учасниками, якщо вони відповідають технічним характеристикам , заявленим в системі електронних закупівель; 2) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» « учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію» 3) Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та шляхом застосування електронного аукціону. У разі здійснення закупівлі товарів, , для яких існує постійно діючий ринок, основним критерієм є ціна; Таким чином , переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною . Чекаємо на Вашу участь!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2019 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Камишенко Тетяна Михайлівна 10 500,00
UAH з ПДВ
9 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 11 784,00
UAH з ПДВ
9 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" 10 348,00
UAH з ПДВ
10 199,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 10 782,00
UAH з ПДВ
10 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2019 21:38
Гігієна Esp Dell.pdf
18 липня 2019 21:38
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
16 липня 2019 16:20
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

22 липня 2019 11:20
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
16 липня 2019 13:19
с_docum_02.jpg
16 липня 2019 13:19
с_docum_01.jpg
16 липня 2019 13:19
код.jpg
16 липня 2019 13:19
Лист-згода.pdf
16 липня 2019 13:19
Довідка платника.pdf
16 липня 2019 13:19
Свідоцтво платника.pdf
16 липня 2019 13:19
Свідоцтво.pdf
16 липня 2019 13:19
Витяг 2019.pdf
16 липня 2019 13:19
20181009103926685.pdf
16 липня 2019 13:19
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

15 липня 2019 17:33
Сертификаты Dell.rar
15 липня 2019 17:33
Пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Камишенко Тетяна Михайлівна
#2302807667
Відхилено 9 100,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 13:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 9 800,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 08:54
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА"
#2374106008
Переможець 10 199,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 12:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2019 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА"
#2374106008
10 199,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір 5-2 від 30.07.2019р. (ноутбук).PDF укладений
30 липня 2019 17:47

Актуальні тендери

До пошуку