Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портативний комп'ютер (ноутбук) ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-07-04-001781-a abc1789febe94158ab79880fab2dbcc3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Світлана Олександрівна Кальсіна

+380671617556
+380629241131
m-school-5@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням окремих предметів (СШ №5)"
Код ЄДРПОУ: 23031440
Місцезнаходження: 87557, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 72
Контактна особа: Світлана Олександрівна Кальсіна
+380671617556,+380629241131
m-school-5@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2019 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2019 16:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2019 16:56
Початок аукціону: 17 липня 2019 15:45
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Ноутбук ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87557, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Київська,72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець повинен сплатити поставлений товар не пізніше 30 днів з дати поставки Товару Продавцем. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 15 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 липня 2019 10:33
Дата відповіді: 06 липня 2019 10:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний постачальнику! Дякуємо Вам за проявлений інтерес до нашої закупівлі. На Ваше запитання пояснюємо наступне: 1) товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі, можуть бути запропоновані учасниками, якщо вони відповідають технічним характеристикам , заявленим в системі електронних закупівель; 2) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» « учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію» 3) Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та шляхом застосування електронного аукціону. У разі здійснення закупівлі товарів, , для яких існує постійно діючий ринок, основним критерієм є ціна; Таким чином , переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною . Чекаємо на Вашу участь!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2019 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Камишенко Тетяна Михайлівна 10 500,00
UAH з ПДВ
9 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 11 784,00
UAH з ПДВ
9 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" 10 348,00
UAH з ПДВ
10 199,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 10 782,00
UAH з ПДВ
10 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2019 21:38
Гігієна Esp Dell.pdf
18 липня 2019 21:38
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
16 липня 2019 16:20
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

22 липня 2019 11:20
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
16 липня 2019 13:19
с_docum_02.jpg
16 липня 2019 13:19
с_docum_01.jpg
16 липня 2019 13:19
код.jpg
16 липня 2019 13:19
Лист-згода.pdf
16 липня 2019 13:19
Довідка платника.pdf
16 липня 2019 13:19
Свідоцтво платника.pdf
16 липня 2019 13:19
Свідоцтво.pdf
16 липня 2019 13:19
Витяг 2019.pdf
16 липня 2019 13:19
20181009103926685.pdf
16 липня 2019 13:19
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

15 липня 2019 17:33
Сертификаты Dell.rar
15 липня 2019 17:33
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Камишенко Тетяна Михайлівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Камишенко Тетяна Михайлівна
#2302807667
Відхилено 9 100,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 13:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 9 800,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 08:54
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА"
#2374106008
Переможець 10 199,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 12:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2019 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА"
#2374106008
10 199,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода №2 від 14.11.2019р..PDF укладений
15 листопада 2019 08:32
Додаткова угода №1 від 27.08.2019р. до договору №5-2 від 30.07.2019р..PDF зміни до договору
27 серпня 2019 15:52
Договір 5-2 від 30.07.2019р. (ноутбук).PDF укладений
30 липня 2019 17:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди, внести зміни до специфікації щодо виправлення технічних характеристик ноутбука (додаток №1) до договору купівлі-продажу №5/2 від 30.07.2019р. та викласти її в нової редакції без зміни загальної вартості Товару за вищезазначеним договором.
Номер договору про закупівлю: 5/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 10 199,00
UAH
Причини розірвання договору: У постачальника немає заявленого товару у зв'язку із зняттям з виробництва. Всі запропоновані постачальником аналоги (вісім ТХ) не відповідають технічним вимогам запрошеним у закупівлі. Враховуючи вищезазначене сторони дійшли згоди розірвати договір №5/2 від 30.07.2019р.