Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція бул. Будівельників у Хортицькому районі, м. Запоріжжя
Очікувана вартість
3 044 533,20 UAH
UA-2019-07-04-001504-a b84d5927bbcd493f84ceb5613d7e3c80
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2019 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 14:40
Очікувана вартість: 3 044 533,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,46%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція бул. Будівельників у Хортицькому районі, м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Будівельників
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Л.Д. СЕРВІС" 3 014 093,53
UAH з ПДВ
3 014 093,53
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" 3 042 000,00
UAH з ПДВ
3 042 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 15:37
Електронний підпис
19 липня 2019 15:24
Лiцензiя_2019.zip
19 липня 2019 15:24
Гарантия_11666.zip
19 липня 2019 15:24
14.3 Довідка час робіт.pdf
19 липня 2019 15:24
12 Додаток 10.pdf
19 липня 2019 15:24
11 Додаток 8.pdf
19 липня 2019 15:24
10 Додаток 7.1.pdf
19 липня 2019 15:24
9 Додаток 6.pdf
19 липня 2019 15:24
8 Договір гарантія.pdf
19 липня 2019 15:24
7.4 Ліцензія.pdf
19 липня 2019 15:24
7.2 ВИТЯГ З РПНДВ.pdf
19 липня 2019 15:24
7.1 Статут.pdf
19 липня 2019 15:24
6.2 Наказ на директора.pdf
19 липня 2019 15:24
6.1 Рішення.pdf
19 липня 2019 15:24
5.2 Витяг ЄДДР.pdf
19 липня 2019 15:24
5.1 Паспорт директор.pdf
19 липня 2019 15:24
5 Додаток 5.pdf
19 липня 2019 15:24
4.1 Договір про наміри.pdf
19 липня 2019 15:24
4 Додаток 4.pdf
19 липня 2019 15:24
3.9 Посвідчення.pdf
19 липня 2019 15:24
3.7 ЄСВ Ландшафт.pdf
19 липня 2019 15:24
3.6 ЄСВ ЛД СЕРВІС.pdf
19 липня 2019 15:24
3.5 Диплом виконроб.pdf
19 липня 2019 15:24
3.1 Додаток 3 (МТБ).pdf
19 липня 2019 15:24
2 Додаток 2.pdf
19 липня 2019 15:24
1 Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Л.Д. СЕРВІС"

ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Л.Д. СЕРВІС"
#21922502
Переможець 3 014 093,53
UAH з ПДВ
25 липня 2019 16:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "Л.Д. СЕРВІС" #21922502

№ рішення у справі

54-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Л.Д. СЕРВІС"
#21922502
3 014 093,53
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:23
ДУ№2 до Договору №040 19 156 від 05.08.19р.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 11:22
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2019 13:45
ДУ №1 до Дог 040-19-156 від 05.08.2019.PDF зміни до договору
05 серпня 2019 13:35
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 11:49
Договір №040-19-156 від 05.08.2019.PDF укладений
05 серпня 2019 11:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни строку та графіку виконання робіт, зміни строку дії договору, викладення Додатку №2 “Графік виконання робіт” до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 040/19/156
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт, банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 040/19/156
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 956 393,24
UAH (в тому числі ПДВ 326 065,54 UAH)