Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
проектор для СЗШ І-ІІІ ступенів №2 міста Гайсин Гайсинського району Вінницької області
Очікувана вартість
16 601,00 UAH
UA-2019-07-04-001263-c ● 28a68272b2964acb933059130a02d11e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40416427 |
Місцезнаходження: | 23700, Україна , Вінницька обл., місто Гайсин, вулиця 1-го Травня, 40 |
Контактна особа: |
Король Алла Валеріївна +380433423116 gaysinuotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2019 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2019 16:09 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2019 16:09 |
Початок аукціону: | 11 липня 2019 11:18 |
Очікувана вартість: | 16 601,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,96% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
проектор для СЗШ І-ІІІ ступенів №2 міста Гайсин Гайсинського району Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23700, Україна, Вінницька область, місто Гайсин, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 липня 2019
—
12 серпня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2019 16:06 |
Тендерна пропозиція.docx |
04 липня 2019 16:06 |
Договір_проект проектор.docx |
04 липня 2019 16:06 |
Тех. вимоги проектор.docx |
04 липня 2019 16:06 |
Перелік документів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 липня 2019 10:43
Дата відповіді: 05 липня 2019 11:48
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В технічних вимогах до предмету закупівлі вказані технічні характеристики до предмету закупівлі, але без вказання марок, тобто ті товари, які не будуть відповідати технічним характеристикам, що вимагалася у технічних вимогах до даного товару, можуть бути відхилені за невідповідність умовам закупівлі.
Допорогові закупівлі проводяться згідно Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі. Згідно пункту здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", яка затверджена наказом №10 від 19.03.2019 року, згідно пункту 11 даної Інструкції "На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни". Тобто розглядатиметься будь-який Учасник, який надав найнижчу цінову пропозицію, не враховуючи чи він здійснює свою дяльність як юридична особа чи як фізична особа і які саме податки, збори (обов'язкові платежі) входять до загальної ціни пропозиції, адже Учасник подає свою пропозицію вцілому по предмету закупівлі із включенням до неї всіх витрат, які зазначені у доданих файлах. (уважно читайте інформацію у доданих файлах з метою уникнення зайвих запитань і витрат часу)
Допорогові закупівлі проводяться згідно Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі. Згідно пункту здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", яка затверджена наказом №10 від 19.03.2019 року, згідно пункту 11 даної Інструкції "На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни". Тобто розглядатиметься будь-який Учасник, який надав найнижчу цінову пропозицію, не враховуючи чи він здійснює свою дяльність як юридична особа чи як фізична особа і які саме податки, збори (обов'язкові платежі) входять до загальної ціни пропозиції, адже Учасник подає свою пропозицію вцілому по предмету закупівлі із включенням до неї всіх витрат, які зазначені у доданих файлах. (уважно читайте інформацію у доданих файлах з метою уникнення зайвих запитань і витрат часу)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 липня 2019 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Інтер Системс |
10 202,50
UAH з ПДВ
|
9 839,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "УСТИМЕНКО ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА" |
10 000,00
UAH з ПДВ
|
9 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
12 246,00
UAH з ПДВ
|
12 086,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Андросович Сергій Адамович |
13 246,00
UAH з ПДВ
|
12 245,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Інтер Системс #37653216 |
Переможець |
9 839,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 09:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір | укладений |
26 липня 2019 15:14
|