Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цифровий панорамний дентальний рентгенівський апарат
Очікувана вартість
580 000,00 UAH
UA-2019-07-04-000545-c f32719eb85c74a44ba69d1e0a115713b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Мірющенко

+380534844569 stomatkoms@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Стоматологічна поліклініка м. Горішні Плавні" Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 24832478
Місцезнаходження: 39800, Україна , Полтавська обл., м. Горішні Плавні, вул. Миру, 10б
Контактна особа: Алла Мірющенко
+380534844569
stomatkoms@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2019 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2019 09:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 15:01
Очікувана вартість: 580 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Цифровий панорамний дентальний рентгенівський апарат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39800, Україна, Полтавська область, Горішні Плавні, Миру, б. 10-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2019 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2019 11:09
ДОДАТОК 4.docx
04 липня 2019 11:08
ДОДАТОК 6.docx
04 липня 2019 11:08
ДОДАТОК 7.doc
04 липня 2019 11:08
ДОДАТОК 2.docx
04 липня 2019 11:08
ДОДАТОК 1.doc
04 липня 2019 11:08
ДОДАТОК 3.doc
04 липня 2019 11:08
ДОДАТОК 5.doc
04 липня 2019 11:08
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-04-000545-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМ'ЄР-МЕДІКАЛ", Код ЄДРПОУ:40450281
Дата подання: 05 липня 2019 11:59
Розділення предмету закупівлі на лоти
Доброго дня, шановний замовнику!
Уважно вивчивши ТД до предмету закупівлі № 4204742 для забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель, викладених в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, максимальна економія та ефективність просимо розділити предмет закупівлі на окремі лоти.
Так, розміщення в одному предметі закупівлі такого обладнання, як Цифровий панорамний дентальний рентгенівський апарат та (Обов’язкова комплектація кольоровим принтером для якісного друку панорамних знімків) ускладнює доступ до зазначених торгів компанії, яка може запропонувати лише Цифровий панорамний дентальний рентгенівський апарат, проте по ціні, яка буде більш вигідною за ціну інших компаній, що можуть запропонувати всі зазначені позиції в ТД Закупівлі. Разом з тим, обставини при яких участь в закупівлі може прийняти лише компанія, яка має повний перелік одиниць закупівлі, створює монопольне становище для окремих учасників ринку та суперечить принципу недискримінації учасників. Окрім того, при таких обставинах повністю нівелюється один з принципів відбору переможця торгів (вказаний в тендерній документації) – ціна, та пов'язаний з ним принцип публічних закупівель - максимальна економія та ефективність. Так, компанія може мати можливість поставити лише окремі товари закупівлі, але по ціні, що буде меншою, ніж в компанії, що може поставити всі товари лоту.
У випадку розміщення в предметі закупівлі цих перелічених позицій Замовник торгів отримає той же результат – закупівля товару – проте з більшими фінансовими витратами, ніж у випадку розділення предмета закупівлі на окремі лоти по позиціях предмета закупівлі. Більше того, в самій тендерній документації Замовником торгів вказано, що критерієм оцінки тендерних пропозицій та, відповідно, відбору переможця торгів є ціна. Однак при цьому, Замовник торгів, на нашу думку штучно, не допускає до участі в торгах компанії, зокрема нашу, що можуть запропонувати більш конкуренту ціну шляхом наявності такої умови тендерної документації як поставка заявлених позицій предмета закупівлі окремо –по Лотах.
Також повідомляємо, що у разі розділення предмета закупівлі на окремі лоти, наша компанія могла б поставити позицій предмета закупівлі по більш конкурентоспроможній ціні.
Відповідно, до вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документація шляхом розділення предмета закупівлі на окремі 2 лоти, а саме:
ЛОТ 1 Цифровий панорамний дентальний рентгенівський апарат;
ЛОТ 2 Принтер для друку панорамних знімків
Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2019 10:14
Доброго дня!
Розглянувши вашу вимогу, хочемо пояснити наступне:
1) У жодному разі ми не маємо на меті порушувати ЗУ «Про публічні закупівлі», а тим паче дискримінувати когось з учасників;
2) Цифровий панорамний дентальний рентгенівський апарат має обов’язково бути укомплектований не тільки кольоровим принтером для якісного друку панорамних знімків, а й ноутбуком з відповідними технічними характеристиками;
3) Нашим закладом було прийнято рішення закупити Цифровий панорамний дентальний рентгенівський апарат саме комплектом, з розсуду не те, що переможцем торгів буде здійснено доставку, інсталяцію та пуск обладнання (тобто апарат одразу повинен бути готовий до повноцінної експлуатації для діагностики пацієнтів), а також буде здійснюватись післягарантійне обслуговування всього комплекту не менше 12 місяців з моменту успішного пуску обладнання, у зв’язку з відсутністю технічних спеціалістів у штатному складі нашого закладу;
4) У разі поділу закупівлі на лоти не має жодної гарантії того, що постачальник офісної техніки (принтеру) зможе встановити даний принтер не нашкодивши роботі медичного обладнання (цифровий панорамний дентальний рентгенівський апарат).
Таким чином, враховуючи вище викладені обґрунтування, ми не в змозі задовольнити вашу вимогу.
Заздалегідь вдячні за взаєморозуміння.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-04-000545-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТС-ДЕНТАЛ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40149174
Дата подання: 02 серпня 2019 19:26
Оскарження рішень Замовника
Оскарження рішень Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТС-ДЕНТАЛ ГРУП», про визнання переможцем процедури відкритих торгів НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС» та про намір укласти з ним договір
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 серпня 2019 21:01
рішення від 06.08.2019 № 10692 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2019 21:01
Рішення від 21.08.2019 №11677.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2019 00:05

Документи подані скаржником

02 серпня 2019 19:26
Скарга на рішення.pdf
02 серпня 2019 19:26
лист-підтвердження.pdf
02 серпня 2019 19:26
договір_дистрибуції.pdf
02 серпня 2019 19:26
Платіжне доручення.jpeg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТС-ДЕНТАЛ ГРУП" 550 000,00
UAH з ПДВ
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
НВПП "МЕДПРОМСЕРВІС" 574 780,00
UAH з ПДВ
574 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2019 16:00
4_Tech_specs_2019.pdf
20 липня 2019 16:00
3_Service manual.pdf
20 липня 2019 16:00
1_відп_МТВ.pdf
20 липня 2019 16:00
6.2_висновок СЕС.pdf
20 липня 2019 16:00
5_ дистрибуції Owandy.pdf
20 липня 2019 16:00
4.20_договора+спец.pdf
20 липня 2019 16:00
4.16_Гарантія поставки.pdf
20 липня 2019 16:00
4.12_Протокол зборив.pdf
20 липня 2019 16:00
4.11_Статут.pdf
20 липня 2019 16:00
4.1_Витяг ПДВ.pdf
20 липня 2019 16:00
3.2.4_відгук.pdf
20 липня 2019 16:00
1_цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 08:32
Переможець
17 липня 2019 14:20
Техн. док-ти.pdf
17 липня 2019 14:20
Проект.pdf
17 липня 2019 14:20
Кваліф. док-ти.pdf
17 липня 2019 14:20
Установчі док-ти.pdf
17 липня 2019 14:20
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТС-ДЕНТАЛ ГРУП"

НВПП "МЕДПРОМСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТС-ДЕНТАЛ ГРУП"
#40149174
Відхилено 550 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 15:42
НВПП "МЕДПРОМСЕРВІС"
#32256828
Переможець 574 780,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 14:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2019 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
НВПП "МЕДПРОМСЕРВІС"
#32256828
574 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:11
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 09:34
Дог_79.pdf укладений
02 вересня 2019 09:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 574 780,00
UAH (в тому числі ПДВ 37 602,43 UAH)