Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт аудиторії №6 ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Пирогова, 48 в м. Вінниця» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код ДК 021-2015: 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 883 278,00 UAH
UA-2019-07-04-000196-a 40dd07eb7c094b37bb346e5409709f4e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прохоров Олег Дмитрович

380986672441 tender@vnmu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
Код ЄДРПОУ: 02010669
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Пирогова, 56
Контактна особа: Прохоров Олег Дмитрович
380986672441
tender@vnmu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2019 10:03
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 00:00
Очікувана вартість: 5 883 278,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 708,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29416.39 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт аудиторії №6 ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Пирогова, 48 в м. Вінниця (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, Пирогова, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  20 липня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов, на підставі ф.КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та довідок ф.КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт, за фактично виконані роботи кожного місяця. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 (десяти) днів з дня підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3) Замовником. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування на свій реєстраційний рахунок. Вартість матеріальних ресурсів у складі прямих витрат при проведенні розрахунків за обсяги виконаних робіт визначається на підставі виконаних обсягів робіт, нормативних витрат матеріальних ресурсів за ресурсними елементними кошторисними нормами, та їх вартістю за договірною ціною. До розрахунку вартості виконаних робіт, що підлягають оплаті, застосовується порядок, визначений Державними стандартами України, в тому числі: -Вартість прямих витрат визначається у такому порядку: відповідно до «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 (з урахуванням доповнень та змін). - Кошти на покриття загальновиробничих витрат визначаються у такому порядку: додаток Б до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013; - Інші витрати (за видами витрат), що підлягають компенсації Підряднику у складі вартості виконаних робіт, визначаються у такому порядку: адміністративні витрати: додаток Д п.7 до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, інші витрати, що стосуються виконання робіт: за розрахунками. - Сума прибутку, що підлягає перерахуванню Підряднику, визначається у такому порядку: додаток Е п.8 до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. У разі здійснення розрахунків Замовником із третіми особами, Підрядник, крім документів про обсяги та вартість виконаних робіт на об’єкті будівництва в цілому, подає Замовнику для здійснення розрахунків документ про розподіл вартості виконаних робіт між ним та третіми особами та 3-х сторонній договір. 10². Джерело фінансування закупівлі: кошти спеціального фонду Державного бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2019 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2019 10:35
Технічна документація.7z
04 липня 2019 10:04
Додаток 3.docx
04 липня 2019 10:04
Додаток 2.docx
04 липня 2019 10:04
Додаток 1.docx
04 липня 2019 10:03
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" 5 000 777,00
UAH з ПДВ
5 000 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 17:50
Електронний підпис
19 липня 2019 17:28
30. Проект договору.pdf
19 липня 2019 17:28
29. Лист-згода.pdf
19 липня 2019 17:28
26. Витяг з ЄДР.pdf
19 липня 2019 17:28
14. Договірна ціна.pdf
19 липня 2019 17:28
9. Лист-відгук.jpg
19 липня 2019 17:28
5. Посвідчення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"

Інформація про відміну

Дата відміни
22 липня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій