Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень (згідно технічного завдання по дошкільному навчальному закладу №23)
Очікувана вартість
250 699,60 UAH
UA-2019-07-04-000160-c b864fa96de0b4220bed27a6d00d5ec65
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Андріївна Яцина

+380473342423 grupacgo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38627941
Вебсайт: http://www.osvita.smila.com
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Перемоги, 18
Контактна особа: Марія Андріївна Яцина
+380473342423
grupacgo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2019 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 31 липня 2019 14:47
Очікувана вартість: 250 699,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 253,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2044 день
3-х разове харчування (сніданок, обід, вечеря) дітей в ясельних групах (10,5 год. перебуванням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вул. Мічуріна,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Покупець зобов'язаний перерахувати на розрахунковий рахунок Постачальника оплату за послуги, зазначені у Специфікації (відповідному Додатку) протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання сторонами накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, Покупець зобов’язується провести оплату за зазначені послуги протягом 2 (двох) календарних днів з моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2019 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2019 09:28
Проект договору їдальні.docx
04 липня 2019 09:28
ТД послуги їдалень ДНЗ 23.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОЛУБ МАРИНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА" 250 648,00
UAH з ПДВ
250 648,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОЗДОРОЖНЯ ЗІНАЇДА МИКОЛАЇВНА 250 688,88
UAH з ПДВ
250 688,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 23:43
Електронний підпис
05 серпня 2019 23:42
згода з проектом.pdf
05 серпня 2019 23:42
ч.2 ст.17..pdf
05 серпня 2019 23:42
п.6 ч.1 ст.17.pdf
05 серпня 2019 23:42
п.5 ч.1 ст.17.pdf
29 липня 2019 20:08
Електронний підпис
27 липня 2019 17:01
tender dnz 23.pdf

Публічні документи

30 липня 2019 06:13
ТД 23 сад.pdf
30 липня 2019 06:11
ТД 23 сад.pdf
30 липня 2019 06:08
ТД 23 сад.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОЛУБ МАРИНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОЗДОРОЖНЯ ЗІНАЇДА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГОЛУБ МАРИНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА"
#2307229384
Переможець 250 648,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 09:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 09:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГОЛУБ МАРИНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА"
#2307229384
250 648,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 12:13
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 12:12
ДУ_3_дог_251 26032020.pdf зміни до договору
26 березня 2020 12:10
ДУ 3 дог 251 26032020.pdf зміни до договору
26 березня 2020 11:51
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 09:20
ДУ 2 дог 25128122019.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 09:19
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 16:47
ДУ 1 дог25127122019.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:46
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2019 09:35
протокол тех помилка 335 19082019.pdf зміни до договору
20 серпня 2019 09:34
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 08:51
договір 251 19082019.pdf укладений
19 серпня 2019 08:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення помилки як технічної (механічної) в оголошенні та викладення п.5-п.9 оголошення в наступній редакції: 3-х разове харчування (сніданок, обід, вечеря) дітей в ясельних групах (10,5 год. перебуванням) - 2044 днів, 3-х разове харчування (сніданок, обід, вечеря) дітей в дошкільних групах (10,5 год. перебуванням) - 10756 днів.
Номер договору про закупівлю: 251
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сума договору після внесення змін складає 240486,62 грн. (двісті сорок тисяч чотириста вісімдесят шість грн. 62 коп.) та зменшується на 10161,38 грн. 2. Дана додаткова угода вступає в дію з дати підписання та діє до 31.12.2019. 3. Всі інші пункти Договору залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: 251
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сума договору складає 48077 грн. 95 коп. (сорок вісім тисяч сімдесят сім грн. 95коп.) 2. Дана додаткова угода вступає в дію з дати підписання та діє до 31.03.2020 року. 3. Всі інші пункти Договору залишити без змін. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках – по одному для кожної із сторін є невід’ємною складовою частиною Договору від 19.08.2019 № 251.
Номер договору про закупівлю: 251
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сума договору після внесення змін складає 288519,58 грн.(два мільйони п’ятсот тисяч вісімдесят грн. 45 коп.) та зменшується на 44,99 грн. 2.Договір вважати виконаним. 3. Всі інші пункти Договору залишити без змін. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках – по одному для кожної із сторін є невід’ємною складовою частиною Договору від 19.08.2019 №251.
Номер договору про закупівлю: 251
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 288 519,58
UAH