Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво зливової каналізації на території Саржиного Яру по вул. Саржинській, 5 в м. Харків (45112000-5 Землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
16 869 000,00 UAH
UA-2019-07-03-002266-a 7802668ba5ef4dc097efee0626054473
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слінько Ганна

+380577250285 khzelenbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження: 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Контактна особа: Слінько Ганна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2019 18:09
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 12:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 11:28
Очікувана вартість: 16 869 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 168 690,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Нове будівництво зливової каналізації на території Саржиного Яру по вул. Саржинській, 5 в м. Харків (45112000-5 Землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61166, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Саржинська, 5, Саржин Яр
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3); оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт; розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2019 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2019 18:06
Додаток № 1.doc
03 липня 2019 18:06
Тендерна документація.doc
03 липня 2019 18:06
Додаток № 5.doc
03 липня 2019 18:06
Додаток № 4.docx
03 липня 2019 18:06
Додаток № 3.docx
03 липня 2019 18:06
Оголошення.docx
03 липня 2019 18:06
Додаток № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" 16 500 000,00
UAH з ПДВ
15 897 086,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СК СТС" 16 720 000,00
UAH з ПДВ
15 919 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2019 11:21
Електронний підпис
23 липня 2019 11:38
Довідка
23 липня 2019 11:38
Довідка МВС
23 липня 2019 11:38
Довідка ДФС
18 липня 2019 17:10
Електронний підпис
18 липня 2019 17:04
G6331.19.7z
18 липня 2019 17:03
5.Статут.pdf
18 липня 2019 17:03
3.Довідка по статті 17.pdf

Публічні документи

18 липня 2019 09:11
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС"

ТОВ "СК СТС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС"
#24340261
Переможець 15 897 086,40
UAH з ПДВ
22 липня 2019 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2019 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС"
#24340261
15 897 086,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 17:32
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2020 17:03
ДУ 4 до дог. 419 б (1).pdf зміни до договору
17 квітня 2020 17:03
ДУ 4 до дог. 419 в (1).pdf зміни до договору
17 квітня 2020 17:03
ДУ 4 до дог. 419 г (1).pdf зміни до договору
17 квітня 2020 17:03
ДУ 4 до дог. 419 а (1).pdf зміни до договору
17 квітня 2020 17:03
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 19:21
ДУ 3 до дог. 419 а (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2019 19:14
ДУ 3 до дог. 419 б (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2019 19:14
ДУ 3 до дог. 419 в (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2019 19:14
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2019 15:50
ДУ 2 до дог. 419 г (1).pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 15:50
ДУ 2 до дог. 419 в (1).pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 15:50
ДУ 2 до дог. 419 б (1).pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 15:49
ДУ 2 до дог. 419 а (1).pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 15:49
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2019 11:50
ДУ 1 до дог. 419 б (1).pdf зміни до договору
09 вересня 2019 11:50
ДУ 1 до дог. 419 а (1).pdf зміни до договору
09 вересня 2019 11:50
ДУ 1 до дог. 419 2 (1).pdf зміни до договору
09 вересня 2019 11:49
ДУ 1 до дог. 419 1 (1).pdf зміни до договору
09 вересня 2019 11:49
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 09:48
Дог. 419 ч. 4.pdf укладений
02 серпня 2019 09:47
Дог. 419 ч. 6.pdf укладений
02 серпня 2019 09:47
Дог. 419 ч. 5.pdf укладений
02 серпня 2019 09:47
Дог. 419 ч. 3.pdf укладений
02 серпня 2019 09:47
Дог. 419 ч. 2.pdf укладений
02 серпня 2019 09:47
Дог. 419 ч. 1.pdf укладений
02 серпня 2019 09:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету на 4 948 940,40 грн. (чотири мільйони дев’ятсот сорок вісім тисяч дев’ятсот сорок гривень сорок копійок), в зв’язку з чим пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає 14 663 174,40 грн. (чотирнадцять мільйонів шістсот шістдесят три тисячі сто сімдесят чотири гривні сорок копійок), в тому числі ПДВ (20%) 2 443 862,40 грн (два мільйони чотириста сорок три тисячі вісімсот шістдесят дві гривні сорок копійок) згідно з Рішенням 28 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2019 рік» від 24.07.2019 № 1676/19». 2. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт, Додаток № 2. Графік виконання робіт та Додаток № 3. Договірна ціна Договору № 419 від «02» серпня 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1, додаток № 2 та додаток № 3 у новій редакції додаються).
Номер договору про закупівлю: 419
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету на 30,00 грн. (тридцять гривень нуль копійок), в зв’язку з чим пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає 14 663 144,40 грн. (чотирнадцять мільйонів шістсот шістдесят три тисячі сто сорок чотири гривні сорок копійок), в тому числі ПДВ (20%) 2 443 857,40 грн. (два мільйони чотириста сорок три тисячі вісімсот п’ятдесят сім гривень сорок копійок) згідно з Рішенням 30 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2019 рік» від 16.10.2019 № 1801/19».». 2. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт та Додаток № 2. Графік виконання робіт Договору № 419 від «02» серпня 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1 та додаток № 2 у новій редакції додаються). 1. Зменшити фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету на 30,00 грн. (тридцять гривень нуль копійок), в зв’язку з чим пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає 14 663 144,40 грн. (чотирнадцять мільйонів шістсот шістдесят три тисячі сто сорок чотири гривні сорок копійок), в тому числі ПДВ (20%) 2 443 857,40 грн. (два мільйони чотириста сорок три тисячі вісімсот п’ятдесят сім гривень сорок копійок) згідно з Рішенням 30 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2019 рік» від 16.10.2019 № 1801/19».». 2. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт та Додаток № 2. Графік виконання робіт Договору № 419 від «02» серпня 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1 та додаток № 2 у новій редакції додаються).
Номер договору про закупівлю: 419
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету на 2 685 753,60 грн. (два мільйони шістсот вісімдесят п’ять тисяч сімсот п’ятдесят три гривні шістдесят копійок), в зв’язку з чим пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає 11 977 390,80 грн. (одинадцять мільйонів дев’ятсот сімдесят сім тисяч триста дев’яносто гривень вісімдесят копійок), в тому числі ПДВ (20%) 1 996 231,80 грн. (один мільйон дев’ятсот дев’яносто шість тисяч двісті тридцять одна гривна вісімдесят копійок) згідно з Рішенням 31 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2019 рік» від 27.11.2019 № 1872/19».». 2. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт та Додаток № 2. Графік виконання робіт Договору № 419 від «02» серпня 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1 та додаток № 2 у новій редакції додаються).
Номер договору про закупівлю: 419
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 3 919 695,60 грн. (три мільйони дев’ятсот дев’ятнадцять тисяч шістсот дев’яносто п’ять гривень шістдесят копійок), в зв’язку з чим пункт 3.1. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 11 977 390,80 грн. (одинадцять мільйонів дев’ятсот сімдесят сім тисяч триста дев’яносто гривень вісімдесят копійок), в тому числі ПДВ (20%) 1 996 231,80 грн. (один мільйон дев’ятсот дев’яносто шість тисяч двісті тридцять одна гривна вісімдесят копійок)». 2. В зв’язку зі зміною ціни договору пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору доповнити абзацем другим у наступній редакції: «Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету не здійснюється.». 3. В зв’язку зі зміною ціни договору та відсутністю фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету змінити термін дії Договору до 17.04.2020 року, в зв’язку з чим пункт 1.1. Розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2019 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 4. В зв’язку зі зміною ціни договору Додаток № 2. Графік виконання робіт та Додаток № 3. Договірна ціна Договору № 419 від «02» серпня 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 2 та додаток № 3 у новій редакції додаються). 5. В зв’язку зі зміною терміну дії договору пункт 5.1. розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ Договору викласти у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31 грудня 2019 р. Період виконання робіт: серпень 2019 р.– грудень 2019р.» 6 . В зв’язку зі зміною терміну дії договору пункт 10.1 розділу Х. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 17.04.2020 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.».
Номер договору про закупівлю: 419
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2019 — 17 квітня 2020
Сума оплати за договором: 11 977 390,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 996 231,80 UAH)