Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази
Очікувана вартість
29 697 000,00 UAH
UA-2019-07-03-001498-a 10d9c9604b4b42398e5acdec0bb0d2b0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Цірик

+380973913346 vilhivci1986@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вільховецька сільльська рада
Код ЄДРПОУ: 04351618
Вебсайт: http://vilhovecka.gromada.org.ua
Місцезнаходження: 90542, Україна , Закарпатська обл., Тячівський р-н, с. Вільхівці, вул. Центральна (Леніна), 118
Контактна особа: Василь Цірик
+380973913346
vilhivci1986@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2019 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2019 22:00
Очікувана вартість: 29 697 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 148 485,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 148485 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази (Джерело фінансування закупівлі: бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата (авансовий платіж) Виконавцю в рамках виконання вищевказаних Робіт – можлива у разі наявності коштів на рахунку Замовника у порядку, передбаченому Постановами Кабінету Міністрів України від 27.12.01р. № 1764 “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” та від 23.04.14 № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Замовник проводить оплату виконаних Підрядником робіт за їх поетапним завершенням згідно з календарним планом, але не пізніше п’яти банківських днів після прийняття обсягу виконаних робіт згідно «Акту приймання виконаних будівельних робіт» за формою КБ-2в та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» за формою КБ-3 при наявності коштів на рахунку Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення до додатку 8
Дата подання: 04 липня 2019 12:06
Дата відповіді: 08 липня 2019 21:31
У Додатку 8 до тендерної документації не вказано кількість та марка матеріалів згідно проекту. просимо внести зміни до додатку 8 тендерної документації вдповідно до проекту.
Відповідь: Дякуємо за звернення. Ваше питання опрацьовано. До тендерної документації внесено зміни. Додаток 8 тендерної документації доповнено відомістю будівельних матеріалів, виробів та конструкцій.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 22:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КІК" 27 682 584,00
UAH з ПДВ
27 682 584,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2019 18:45
Електронний підпис
18 липня 2019 17:21
Банківська гарантія.zip
18 липня 2019 17:21
Якість.pdf
18 липня 2019 17:21
Установчий документ.pdf
18 липня 2019 17:21
Технічне завдання.pdf
18 липня 2019 17:21
Субпідряд.pdf
18 липня 2019 17:21
Свідоцтво ПДВ.pdf
18 липня 2019 17:21
Проект договору.pdf
18 липня 2019 17:21
Працівники.pdf
18 липня 2019 17:21
Персональні дані.pdf
18 липня 2019 17:21
Перелік документів.pdf
18 липня 2019 17:21
Опис до статуту.pdf
18 липня 2019 17:21
Обладнання.pdf
18 липня 2019 17:21
Ліцензія Дозвіл.pdf
18 липня 2019 17:21
Кошториси.pdf
18 липня 2019 17:21
Досвід.pdf
18 липня 2019 17:21
Довкілля.pdf
18 липня 2019 17:21
Гарантійний лист.pdf
18 липня 2019 17:21
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
18 липня 2019 17:21
Витяг з ЄДРПОУ.rtf
18 липня 2019 17:21
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КІК"

Інформація про відміну

Дата відміни
18 липня 2019 22:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій