Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
165 600,00 UAH
UA-2019-07-03-001257-b 20688d38475e4a8498ea6a3e5c13d1d6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матюшенко Лариса Дмитрівна

+380362269648 hoz@rv.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 21084076
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 7
Контактна особа: Матюшенко Лариса Дмитрівна
+380362269648
hoz@rv.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2019 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2019 13:42
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 13:42
Очікувана вартість: 165 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 828,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штука
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, Короленка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 серпня 2019  —  15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів після фактичної поставки всього Товару, на підставі видаткової накладної, в межах затверджених кошторисних призначень за наявності фінансування. Джерело фінансування закупівлі. Бюджет Пенсійного фонду України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2019 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2019 14:08
СкановНоут_Додаток_1.pdf
03 липня 2019 14:08
СкановНоут_Додаток_2.pdf
03 липня 2019 14:08
СкановТДноутбуки.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сервісне обслуговування
Дата подання: 03 липня 2019 14:21
Дата відповіді: 04 липня 2019 17:36
Поясніть про можливість обслуговування даної техніки в сервісному центрі м.Рівне
Відповідь: «Додатком 1 до Тендерної документації визначено вимоги до рівня технічної підтримки:
Не нижче Next Business Day за місцем експлуатації обладнання. Наявність можливості контролю терміну гарантії на сайті виробника, по серійному номеру.
Наявність авторизованих виробником обладнання сервісних центрів в Україні.
Про що Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист з інформацією щодо авторизованих виробником обладнання сервісних центрів.
Тобто, «авторизовані виробником обладнання сервісні центри в Україні» можуть включати і «сервісний центр в м. Рівне».
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 липня 2019 12:11
Дата відповіді: 08 липня 2019 17:36
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.1. «Тендерна документація щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки), не містить посилання на конкретну торговельну марку або модель.
Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені Додатком 1 до Тендерної документації.
Водночас, згідно п.6 розділу III. Тендерної документації: «у разі наявності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент».

П.1 Розділу I. Тендерної документації визначено, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
П.35 ст. 1 Закону передбачено, що учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування.
Згідно п.1, п.2 Розділу V. Тендерної документації, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з врахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник в порядку ст. 28 Закону розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації».
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 04 липня 2019 13:15
Дата відповіді: 08 липня 2019 17:37
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи право замовника на встановлення вимог до предмета закупівлі та учасників закупівлі, тендерним комітетом головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області підготовлено та затверджено тендерну документацію.
Додатком 1 до Тендерної документації визначено вимоги до програмного забезпечення: «Наявність встановленої виробником обладнання операційної системи з відповідною ліцензією на право користування Microsoft Windows 10 (українська редакція)».
П.2 Додатку 1 до Тендерної документації від учасників вимагається «авторизаційний лист про повноваження від виробника або офіційного представника виробника в Україні, що підтверджує право учасника торгів постачати товар у відповідності до позицій предмету закупівлі, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номеру оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro».
Наявність таких вимог є достатнім для уникнення закупівлі нелегальної продукції. Відповідно відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2019 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 142 200,00
UAH з ПДВ
142 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

Інформація про відміну

Дата відміни
19 липня 2019 13:42
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій