Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Моноблок (Державний бюджет)
Очікувана вартість
345 000,00 UAH
UA-2019-07-03-000809-a 3f3554ca1d7344e2b32d576e9670b7bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аляб'єва Тетяна Валеріївна

+380412481619 fev@zt.arbitr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарський суд Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 03499916
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, м-н. Путятинский 3/65
Контактна особа: Аляб'єва Тетяна Валеріївна
+380412481619
fev@zt.arbitr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2019 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2019 13:59
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 13:59
Початок аукціону: 22 липня 2019 14:42
Очікувана вартість: 345 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Моноблок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, м-н Путятинський 3,/65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлені товари здійснюється протягом 5 банківських днів з дати їх отримання. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 липня 2019 12:11
Дата відповіді: 04 липня 2019 17:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) До оцінювання допускається товар будь-якого виробника технічні характеристики якого відповідають вимогам технічного завдання.
2)  Участь в торгах можуть брати учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм. Пропозиції, подані учасниками, є остаточними. Ціну учасники в закупівлі визначають з усіма податками та зборами, а саме якщо учасник - платник ПДВ він включає в ціну і ПДВ, якщо учасник не платник ПДВ то тоді не включає
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft і Уточнення
Дата подання: 08 липня 2019 08:57
Дата відповіді: 09 липня 2019 17:03
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) : Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне:
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, …» і далі за текстом. З метою придбання ліцензійного програмного забезпечення та уникнення порушень законодавства України тендерний комітет погоджується з Вашою пропозицією. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації..
2) Відповідно п. 5.4. р. 5 проекту договору про закупівлю засобів інформатизації (комп’ютерне обладнання, оргтехніка, серверне обладнання тощо) передбачено доставку та підключення (монтаж) Товару у приміщенні місця постачання,

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 314 956,80
UAH з ПДВ
314 956,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 326 530,05
UAH з ПДВ
326 530,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2019 16:19
Електронний підпис
18 липня 2019 16:18
Проект договору.pdf
18 липня 2019 16:18
1. Реєстр.pdf
18 липня 2019 16:18
Автолист на ПЗ.pdf

Публічні документи

18 липня 2019 16:51
Реєстр документів.pdf
18 липня 2019 16:51
10 Копія Статуту.pdf
18 липня 2019 16:51
9 Копія свд ПДВ.pdf
18 липня 2019 16:51
8 Виписка з ЄДР.pdf
18 липня 2019 16:51
7 Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 314 956,80
UAH з ПДВ
24 липня 2019 12:32
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 326 530,05
UAH з ПДВ
24 липня 2019 17:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2019 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
326 530,05
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 липня 2019 17:00
Електронний підпис
24 липня 2019 16:57
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 13:04
Електронний підпис укладений
09 серпня 2019 12:49
Договір укладений
09 серпня 2019 12:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 326 530,05
UAH (в тому числі ПДВ 54 421,65 UAH)