Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лабораторні меблі
Очікувана вартість
83 000,00 UAH
UA-2019-07-03-000394-a e085915d8f9a48d2981d585717b1486f
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Корпан Олександр Олександрович

380432556560 kor-76@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний вищий навчальний заклад "Вінницька академія неперервної освіти"
Код ЄДРПОУ: 02139682
Вебсайт: http://academia.vinnica.ua
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Грушевського, 13
Контактна особа: Корпан Олександр Олександрович
380432556560
kor-76@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2019 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2019 11:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 11:30
Очікувана вартість: 83 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 830,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39180000-7: Лабораторні меблі


Меблі для навчально-дослідницької лабораторії «Екологічного моніторингу»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Меблі для навчально-дослідницької лабораторії «Екологічного моніторингу»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Грушевського, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати переходу права власності на товар до Замовника за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У випадку відсутності в зазначеному періоді коштів на розрахунковому рахунку Замовника, оплата здійснюється в міру надходження коштів, виділених під оплату даного зобов’язання. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення стосовно технічних параметрів продукції
Дата подання: 05 липня 2019 10:18
Дата відповіді: 05 липня 2019 14:59
надайте, будь ласка, уточнення стосовно кількості кожного виду продукції - в додатку 1 відсутня інформація стосовно кількості столів! незрозуміло саме яких 8 одиниць товару. надайте уточнення стосовно габаритних розмірів шафи витяжної: зараз там тільки перелік можливих габаритів від 120 до 180см по ширині, з 75 до 95см по глибині та з 220 до 260см по висоті немає. жодних симог стосовно матеріала стільниці, наявності підводу води, тумб для зберігання реактивів та вентилятора.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Документація оновлена та публікована.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій