Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Мостиської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144625 |
Місцезнаходження: | 81300, Україна , Львівська обл., місто Мостиська, вул. Грушевського, 22 |
Контактна особа: |
Яцейко Оксана Михайлівна +380323441189 vomostrda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2019 10:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2019 12:50 |
Очікувана вартість: | 362 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 621,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Постачальником видаткової накладної на товар. Замовник зобов’язується повністю оплатити вартість (ціну) переданої у його власність (поставленої) партії Товару протягом 30 банківських днів з моменту підписання сторонами накладної (видаткової накладної) на поставлений у власність Товар, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі. Джерело фінансування - кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2019 09:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2019 09:12 |
2-ТД -КОМПЮТ ОБЛАДНАННЯ НУШ 2019.docx | |
04 липня 2019 09:12 |
2-Додатки до ТД -КОМПЮТ ОБЛАДНАННЯ НУШ 2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації передбачено, що "всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»". А також зазначено, що запропоновані учасниками характеристики товарів повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці.Тобто учасники мають право пропонувати товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі, але при цьому характеристики мають відповідати або бути краще заявлених замовником.
2. Участь фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ допускається. Ціна пропозиції кожного учасника буде розглядатися як остаточна. Окрім того у Розділі 5 тендерної документації детально про це описано
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-29-000360 ● d362d5cafc1b4c72aad685ec68187211
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2019 15:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2019 № 210
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 29.11.2019 № 210
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-03-000138-c 03.07.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
13 грудня 2019 р. Західним офісом Держаудитслужби оприлюднено Висновок про результати моніторингу) (ID моніторингу: UA-M-2019-11-29-000360), щодо закупівлі «Код згідно ДК 021:2015 –30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Комп’ютерне обладнання, у складі: ноутбук, багатофункціональний пристрій з витратними матеріалами, ламінатор з витратними матеріалами, USB-накопичувач) (ID закупівлі: UA-2019-07-03-000138-c). Згідно тексту даного Висновку встановлено порушення норм ч. 3 ст. 17 та п. 2 ч. 2 ст. 22, ст. 25 Закону. Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 71 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи дане положення Закону та Висновок про результати моніторингу закупівлі «Код згідно ДК 021:2015 –30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Комп’ютерне обладнання, у складі: ноутбук, багатофункціональний пристрій з витратними матеріалами, ламінатор з витратними матеріалами, USB-накопичувач) (ID закупівлі: UA-2019-07-03-000138-c), Відділ освіти Мостиської РДА надає аргументовані заперечення до висновку. Повідомляємо, що виявлені вами недоліки не можуть трактуватися як порушення з наступних причин. 1. Щодо першого Вашого зауваження. Відповідно до п. 2 наказу МЕРТ № 490 передбачено: «Формами документів, зазначених у пункті 1 наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом УНЕСЕННЯ в них наявної інформації В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ закупівель». Тобто «Оголошення проведення процедури закупівлі», «Повідомлення про намір укласти договір», - ці документи формуються САМЕ ЕЛЕКТРОННОЮ СИСТЕМОЮ АВТОМАТИЧНО, шляхом заповнення замовником ВІДПОВІДНИХ ПОЛІВ у електронній системі. Тобто, замовник має можливість опублікувати ТІЛЬКИ ту інформацію, для якої наявні відповідні поля, у інтерфейсі автоматизованого робочого місця на майданчику. Що ж стосується не зазначення в оголошенні про закупівлю поля 10-2 «Джерело фінансування закупівлі»; та у формі повідомлення про намір укласти договір поля 11 «Джерело фінансування закупівлі» - наголошуємо, що це не можливо виконати з причини того, що на момент публікації вище зазначених документів електронною системою НЕ РЕАЛІЗОВАНА можливість внесення відповідної інформації, згідно наказу № 463, № 490. Оскільки у електронній системі на той момент ВІДСУТНІЙ пункт «Джерело фінансування закупівлі». Підтвердженням наших доводів також є інформація із офіційного сайту ДП «Прозорро» (https://infobox.prozorro.org/updates/yak-zaznachiti-dzherelo-finansuvannya-v-prozorro), на якому зазначено, що ТІЛЬКИ «з 1 листопада 2019 р. у системі Прозорро буде поле “Джерело фінансування”. Дане поле реалізоване в рамках внесених змін до Наказу № 490 "Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель". Окрім того, Замовником додатково зазначено джерело фінансування у розділі «Умови розрахунків» 2. Щодо другого Вашого зауваження. Звертаємо Вашу увагу, що у ч. 3. ст. 17 «Про публічні закупівлі» серед іншого передбачено: «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник НЕ ВИМАГАЄ документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Враховуючи дану норму Закону, а також наявність відкритих державних Реєстрів (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, https://kap.minjust.gov.ua/services?product_id=3&is_registry=1&keywords=&usertype=all, https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch ) Замовник ПРАВОМІРНО НЕ ВИМАГАВ підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі, передбачені п. 3, п. 8, П. 9 ч. 1 ст. 17 Закону. 3. Щодо третього зауваження про недотримання вимог ч. 1 ст. 25 Закону. Звертаємо Вашу увагу на те, що пункт 2 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), НЕ МІСТИТЬ ЗАБОРОНИ щодо надання повторного підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам. Окрім того, п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації містить перелік документів, з яких має складатися тендерна документація учасників. Пункт 8 Розділу ІІІ Тендерної документації закріплює, що : «Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію ДО ЗАКІНЧЕННЯ СТРОКУ її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції». Пунктом 1 Розділу ІV Тендерної документація передбачено: «Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель ПІСЛЯ закінчення строку подання, НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ та автоматично повертаються учасникам, які їх подали». Отже, вище вказані пункти нашої Тендерної документації повністю відображають норми Закону про те, що тендерна пропозиція учасника – це документи, які подаються ДО закінчення строку подання. Що ж стосується умови тендерної документації про МОЖЛИВЕ надання повторного підтвердження кваліфікаційним критеріям. Дані документи, які можуть бути отримані після аукціону - НЕ ЯВЛЯЮТЬСЯ тендерною пропозицією учасника. Також і в Законі ВІДСУТНЯ ПРЯМА ЗАБОРОНА отримання після аукціону якоїсь додаткової інформації від учасників. Важливим фактом є ще й те, що отримання такої додаткової інформації, документів тощо після аукціону жодним чином НЕ ЗМІНЮЄ ЗМІСТ тендерної пропозиції учасника та НЕ ЗМІНЮЄ ЦІНУ тендерної пропозиції Учасника. Такі документи, інформація, тощо, тільки ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ту інформацію, яка подана учасником в електронній формі. Тобто, Замовником НЕ ПОРУШЕНО вимог абзацу 4 частини 5 статті 28 Закону, згідно якої замовник та учасник не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції, оскільки при додатковому підтвердженні кваліфікаційним критеріям замовник НЕ ВИМАГАЄ ЗМІНЮВАТИ ЗМІСТ ЧИ ЦІНУ ТЕНДЕРНЇ ПРОПОЗИЦІЇ. Також замовником НЕ ПОРУШЕНО ч. 1 ст. 25 Закону, за якою тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, оскільки додаткові документи (у випадку їх отримання), не являються тендерною пропозицією і не надання таких документів не являється підставою для відхилення такого учасника. Окрім того, відповідно до ч. 3. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Тендерна документація може містити також ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Також, варто наголосити, що ч. 4 ст. 22 Закону містить ЄДИНУ ЗАБОРОНУ щодо змісту тендерної документації, а саме: «4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Обмеження конкуренції та дискримінація – це встановлення переваг чи привілеїв окремим учасникам. Враховуючи те, що дана вимога стосується усіх учасників однаковою мірою, відповідно вона не містить ознак дискримінації, і може бути включена до тендерної документації. Враховуючи все вище викладене, тендерний комітет при опублікуванні необхідних документів, розробленні тендерної документації врахував усі вимоги чинного законодавства та затвердив її з дотриманням ЗУ «Про публічні закупівлі». Також звертаємо увагу, що усі опубліковані замовником документи сформовані електронною системою автоматично, згідно тих пунктів, які НАЯВНІ у функціоналі відповідного майданчика. Отже, тендерний комітет діяв у відповідності до вимог чинного законодавства та з дотриманням ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно відсутні будь-які порушення з боку діяльності тендерного комітету. Також повідомляємо, що з усіма членами тендерного комітету проведено засідання де обговорено Висновок про результати моніторингу даної закупівлі. Голова тендерного комітету нагадав про основні вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі». В подальшому зобов’язуємось і надалі виконувати вимоги законодавства з питань публічних закупівель, дотримуватись основних принципів публічних закупівель та не допускати будь-яких правопорушень.
2019-12-20 23:30:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2019 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" |
298 944,00
UAH з ПДВ
|
298 944,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Кадр |
359 984,00
UAH з ПДВ
|
354 911,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
354 912,00
UAH з ПДВ
|
354 912,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Переможець |
298 944,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2019 14:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2020 12:48
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2019 17:24
|
Додаткова угода до договору _ 24.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2019 17:21
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2019 18:07
|
Підписаний контракт | зміни до договору |
13 серпня 2019 18:02
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2019 15:45
|
Договір | зміни до договору |
12 серпня 2019 15:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із технічними проблемами відбулось завантаження тільки 1 сторінки договору. |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з технічними проблемами було прикріплено тільки першу сторінку договору .Скан договору повторно додається . |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони за взаємною згодою погодили продовжити строк поставки товару у два етапи: Перший етап поставки (9 комплектів) до 15.08.2019 р. Другий етап поставки (7 комплектів) після фінансового призначення коштів за письмовим погодженням сторін. Більш детально – у прикріпленому файлі. Сума договору та кількість товару після внесення змін – не змінились |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |