Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9, меню1 - 576 одиниць, меню 2 - 576 одиниць, меню 3 - 1728 одиниць, меню 4 - 2320 одиниць, меню 5 - 2336 одиниць, меню 6 - 6960 одиниць
Очікувана вартість
547 225,60 UAH
UA-2019-07-02-002427-b 0c2e07e9f8544f1896175e96eca10b49
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Оснач

+380684384507 90.dnz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ЯСЛА-САДОК №90 "КАЛИНКА" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 22041873
Місцезнаходження: 87531, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, проспект Металургів, буд. 165-А
Контактна особа: Катерина Оснач
+380684384507
90.dnz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2019 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2019 21:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 11:20
Очікувана вартість: 547 225,60 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 472,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14496 одиниця
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9, меню1 - 576 одиниць, меню 2 - 576 одиниць, меню 3 - 1728 одиниць, меню 4 - 2320 одиниць, меню 5 - 2336 одиниць, меню 6 - 6960 одиниць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87531, Україна, Донецька область, .м. Маріуполь, пр. Металургів, 165-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 13:51
Перелік змін 11.07.2019.docx
11 липня 2019 13:51
протокол про внесення змін до ТД 11.07.2019.pdf
11 липня 2019 13:51
ТД зі змінами 11.07.2019.doc
03 липня 2019 11:39
ТД ЗДО № 90 липень 2019.doc
02 липня 2019 17:37
ТД ЗДО № 90 липень 2019.doc
11 липня 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2019 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 13:51
Перелік змін 11.07.2019.docx
11 липня 2019 13:51
протокол про внесення змін до ТД 11.07.2019.pdf
11 липня 2019 13:51
ТД зі змінами 11.07.2019.doc
03 липня 2019 11:39
ТД ЗДО № 90 липень 2019.doc
02 липня 2019 17:37
ТД ЗДО № 90 липень 2019.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне Підприємство "Питание" 547 219,84
UAH
547 219,84
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ" 547 225,60
UAH
547 225,60
UAH
Документи

Публічні документи

17 липня 2019 15:48
Електронний підпис
17 липня 2019 15:48
додаток №5.pdf
17 липня 2019 15:48
Додаток 11.PDF
17 липня 2019 15:48
додаток 9 сд11.PDF
17 липня 2019 15:48
додаток 7.pdf
17 липня 2019 15:48
Додаток 6.PDF
17 липня 2019 15:47
Дод. №8.PDF
17 липня 2019 15:47
Дезинфекция.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне Підприємство "Питание"

Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне Підприємство "Питание"
#01558922
Переможець 547 219,84
UAH
24 липня 2019 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2019 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне Підприємство "Питание"
#01558922
547 219,84
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2020 15:39
додаткова угода № 8.pdf зміни до договору
14 лютого 2020 15:26
специфікація до доп угоди № 8.pdf зміни до договору
14 лютого 2020 15:26
Повідомлення про внесення змін до договору 14.02.2020.PDF зміни до договору
14 лютого 2020 15:26
Електронний підпис зміни до договору
08 січня 2020 16:05
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН 08.01.2020.pdf зміни до договору
08 січня 2020 16:01
доп угода № 7 до договору № 90-с-3 від 05.08.2019.PDF зміни до договору
08 січня 2020 16:01
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:18
повідомлення про внесення змін до доп угоди № 6.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:19
доп угода № 6.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 13:19
спец до доп угоди № 6.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:19
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 13:04
доп угода № 5.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 11:45
спец до доп угоди № 5.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:45
повідомлення про внесення змін до доп угоди № 5.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:45
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 15:32
Повідомлення про внесення змін до договору.PDF зміни до договору
23 грудня 2019 12:47
ДОП УГОДА КП ПИТАНИЕ.PDF зміни до договору
23 грудня 2019 12:47
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 20:45
доп угода № 3 до договору № 90-с-3 від 05.08.2019.PDF зміни до договору
29 жовтня 2019 20:42
повідомлення про внесення змін 29.10.2019.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 20:42
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 20:26
доп угода № 2 до договору № 90-с-3 від 05.08.2019.PDF зміни до договору
29 жовтня 2019 18:46
повідомлення про внесення змін реквізити.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 18:46
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2019 16:28
Повідомлення про внесення змін до договору № 90-с-3 від 05.08.2019.PDF зміни до договору
05 серпня 2019 14:59
ДОП УГОДА ДО ДОГОВОРУ № 90-С-3 ВІД 05.08.2019.PDF зміни до договору
05 серпня 2019 14:59
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 12:57
специфікація до договору № 90-с-3 від 05.08.2019.pdf укладений
05 серпня 2019 10:45
Договір № 90-с-3 від 05.08.2019.pdf укладений
05 серпня 2019 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменьшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 90/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: доп угода № 1 від 05.08.2019 до договору № 90/с/3 від 05.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитиів Постачальника
Номер договору про закупівлю: 90/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: доп угода № 2 до договору № 90/с/3 від 05.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 90/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: доп угода № 3 до договору № 90/с/3 від 05.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 90/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: доп угода № 4 до договору № 90/с/3 від 05.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до специфікації (Додаток № 1 до договору № 90/с/3 від 05.08.2019
Номер договору про закупівлю: 90/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: доп угода № 5 до договору № 90/с/3 від 05.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 90/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: доп угода № 6 до договору № 90/с/3 від 05.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів «Платника», «Замовника» до Розділу 14 "Юридичні адреси, банківські реквізити та підписи Сторін"
Номер договору про закупівлю: 90/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: доп угода № 7 до договору № 90/с/3 від 05.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми додаткової угоди № 6 від 27.12.2019 до договору № 90/с/3 від 05.08.2019 на чотири гривні 00 коп.
Номер договору про закупівлю: 90/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 8 від 14.02.2020 до договору № 90/c/3 від 05.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML