Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт ВП-6 Комунального підприємства «Коменергосервіс» Дніпровської міської ради за адресою: вул. Байкальська, 82К у м. Дніпро». (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно – монтажні роботи)
Очікувана вартість
10 500 000,00 UAH
UA-2019-07-02-001189-b 1b7469ba342941ff980956569e13da5d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Рябий

+380676308004 komenergoservice17@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Коменергосервіс"
Код ЄДРПОУ: 36639101
Місцезнаходження: 49081, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Артільна, буд. 6-Б
Контактна особа: Ігор Рябий
+380676308004
komenergoservice17@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2019 13:38
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2019 20:00
Початок аукціону: 19 липня 2019 11:27
Очікувана вартість: 10 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,24%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт ВП-6 Комунального підприємства «Коменергосервіс» Дніпровської міської ради за адресою: вул. Байкальська, 82К у м. Дніпро». (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно – монтажні роботи) (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Байкальська, 82К у м. Дніпро.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2019 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 13:38
Додаток №2.doc
02 липня 2019 13:38
Додаток №3.doc
02 липня 2019 13:38
Додаток №5.doc
02 липня 2019 13:38
Додаток №4.doc
02 липня 2019 13:38
Оголошення про проведення.docx
02 липня 2019 13:38
Додаток №1.doc
02 липня 2019 13:38
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2019 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" 10 035 982,17
UAH з ПДВ
10 035 982,17
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" 10 499 477,76
UAH з ПДВ
10 499 477,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2019 14:43
Електронний підпис
24 липня 2019 14:42
Документи переможця.pdf
16 липня 2019 10:57
Електронний підпис
16 липня 2019 10:56
Інші документи.pdf
16 липня 2019 10:56
Звітність.pdf
16 липня 2019 10:56
Довідки з банку.pdf
16 липня 2019 10:56
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
#41074702
Переможець 10 035 982,17
UAH з ПДВ
24 липня 2019 10:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2019 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
#41074702
10 035 982,17
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:22
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 11:09
Додаткова угода №1 ВП6.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 11:06
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2019 10:48
Додаткова угода №1 ВП6.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 10:43
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 11:15
Додатки Байкальска,82.pdf укладений
08 серпня 2019 11:12
Договір Байкальська,82.pdf укладений
08 серпня 2019 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктами 3.3., 14.1. Договору підряду № 94 від 08.08.2019 року та п.3 частини 1 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (зі змінами), покращити якість предмету закупівлі за рахунок кількості обсягів робіт, що є складовими виконання робіт, зазначених в кошторисній документації до договору, зміни видів таких робіт та за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Уточнена кошторисна документація додається. 1.1. Пункт 3.1. Договору підряду № 94 від 08.08.2019 року викласти в новій редакції: «3.1. Договірна ціна (Додаток № 1) визначається на підставі кошторисної документації, є динамічною і складає: 9026597,00 грн. (Дев'ять мільйонiв двадцять шість тисяч п’ятсот дев'яносто сім гривень), в т.ч. ПДВ -1504432,83 грн.
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктами 3.3., 14.1. Договору підряду № 94 від 08.08.2019 року та п.3 частини 1 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (зі змінами), покращити якість предмету закупівлі за рахунок кількості обсягів робіт, що є складовими виконання робіт, зазначених в кошторисній документації до договору, зміни видів таких робіт та за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Уточнена кошторисна документація додається. 1.1. Пункт 3.1. Договору підряду № 94 від 08.08.2019 року викласти в новій редакції: «3.1. Договірна ціна (Додаток № 1) визначається на підставі кошторисної документації, є динамічною і складає: 9026597,00 грн. (Дев'ять мільйонiв двадцять шість тисяч п’ятсот дев'яносто сім гривень), в т.ч. ПДВ -1504432,83 грн.
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 026 597,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 504 432,83 UAH)