Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44520000-1 - Замки, ключі та петлі (замки навісні, накладні та врізні)
Очікувана вартість
14 400,00 UAH
UA-2019-07-02-000630-a 97f567187aff40c78fb78041d2ed1dda
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Авраменко Світлана Борисівна

planovtbc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" У МІСТІ КИЄВІ
Код ЄДРПОУ: 01993865
Вебсайт: http://www.cgcptd.health.kiev.ua
Місцезнаходження: 03022, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 35
Контактна особа: Авраменко Світлана Борисівна
planovtbc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2019 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 14:29
Початок аукціону: 08 липня 2019 14:29
Очікувана вартість: 14 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


за рахунок загального фонду

за рахунок загального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 одиниця
(замки навісні, накладні та врізні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, місто Київ, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
Код КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку
Код КЕКВ: 2210 — Предмети,матеріали, обладнання та інвентар

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Постачальник надає Покупцю накладну на Товар, що постачається за Договором. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування з відтермінуванням платежу 14 днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 липня 2019 09:56
Дата відповіді: 03 липня 2019 10:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
На Ваше перше запитання повідомляємо наступне.
Згідно з Додатоком № 1, Технічні (якісні) вимоги до товару де Предмет закупівлі (товар): 44520000-1 - Замки, ключі та петлі (замки навісні, накладні та врізні) де вказано, що «…* у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеному товарі. Учасник що надав еквівалент в обов’язковому порядку надає з пропозицією порівняльну таблицю технічних (якісних) характеристик».
При наданні еквіваленту/аналогу учасник повинен надати підтвердження що даний товар дійсно є аналогічним з порівнянням технічних характеристик з посиланням на конкретні пункти в документах де це підтверджується та оприлюднення копій даних документів.
На Ваше друге запитання повідомляємо наступне.
Згідно з п.11. «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним в оголошенні.
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, повідомляємо, що Критерієм вибору переможця є ціна. Замовником буде розглядатися кінцева ціна пропозиції яка за результатом аукціону є найнижчою незалежно від форми оподаткування Учасника, що надав дану пропозицію.
З повагою
Замовник.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Мілова Ірина Миколаївна" 11 777,00
UAH з ПДВ
11 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА 13 591,15
UAH з ПДВ
13 519,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 15:27
Довідка ДФС.jpg
05 липня 2019 15:27
Банк кредити.jpg
05 липня 2019 15:27
Банк рахунок.jpg
05 липня 2019 15:27
Dovidka несудимість.pdf
05 липня 2019 15:27
Витяг 30052019.pdf
05 липня 2019 15:27
Довідка без санкцій.pdf
05 липня 2019 15:27
Захист довкілля.pdf
05 липня 2019 15:27
Досвід замки.pdf
05 липня 2019 15:27
ІПН.pdf
05 липня 2019 15:27
Паспорт.pdf
05 липня 2019 15:27
Гарантія зразків.pdf
05 липня 2019 15:27
Гарантія по паперу.pdf
05 липня 2019 15:27
Згода з договором Св..pdf
05 липня 2019 15:27
Довідка працівники.pdf
05 липня 2019 15:27
Довідка без санкцій.pdf
05 липня 2019 15:27
Довідка мтб.pdf
05 липня 2019 15:27
Цінова.pdf
05 липня 2019 15:27
Проект договору.pdf
05 липня 2019 15:27
Згода на обробку.pdf
05 липня 2019 15:27
Гарантія поставки.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 17:51
Договір 1.pdf
05 липня 2019 17:51
МВС.PDF
05 липня 2019 17:51
Договір 2.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Мілова Ірина Миколаївна"

ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Мілова Ірина Миколаївна"
#2295801448
Переможець 11 777,00
UAH з ПДВ
08 липня 2019 17:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2019 17:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Мілова Ірина Миколаївна"
#2295801448
11 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Д№115_19 від 15.07.2019.pdf укладений
16 липня 2019 09:05