Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44520000-1 - Замки, ключі та петлі (замки навісні, накладні та врізні)
Очікувана вартість
14 400,00 UAH
UA-2019-07-02-000630-a ● 97f567187aff40c78fb78041d2ed1dda
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" У МІСТІ КИЄВІ |
Код ЄДРПОУ: | 01993865 |
Вебсайт: | http://www.cgcptd.health.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03022, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 35 |
Контактна особа: |
Авраменко Світлана Борисівна planovtbc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2019 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 14:29 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 14:29 |
Очікувана вартість: | 14 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі
за рахунок загального фонду
за рахунок загального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 одиниця
(замки навісні, накладні та врізні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, місто Київ, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
Код КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку
Код КЕКВ: 2210 — Предмети,матеріали, обладнання та інвентар
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Постачальник надає Покупцю накладну на Товар, що постачається за Договором. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування з відтермінуванням платежу 14 днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2019 17:17 |
Додаток 5_кваліф критерії.docx |
02 липня 2019 17:17 |
Додаток 4 _згода на обробку перс.даних.doc |
02 липня 2019 17:17 |
Додаток 3 (Форма пропозиції).doc |
02 липня 2019 17:17 |
Додаток 2_проект договору.docx |
02 липня 2019 17:17 |
Додаток 1_Технічні вимоги.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 липня 2019 09:56
Дата відповіді: 03 липня 2019 10:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
На Ваше перше запитання повідомляємо наступне.
Згідно з Додатоком № 1, Технічні (якісні) вимоги до товару де Предмет закупівлі (товар): 44520000-1 - Замки, ключі та петлі (замки навісні, накладні та врізні) де вказано, що «…* у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеному товарі. Учасник що надав еквівалент в обов’язковому порядку надає з пропозицією порівняльну таблицю технічних (якісних) характеристик».
При наданні еквіваленту/аналогу учасник повинен надати підтвердження що даний товар дійсно є аналогічним з порівнянням технічних характеристик з посиланням на конкретні пункти в документах де це підтверджується та оприлюднення копій даних документів.
На Ваше друге запитання повідомляємо наступне.
Згідно з п.11. «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним в оголошенні.
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, повідомляємо, що Критерієм вибору переможця є ціна. Замовником буде розглядатися кінцева ціна пропозиції яка за результатом аукціону є найнижчою незалежно від форми оподаткування Учасника, що надав дану пропозицію.
З повагою
Замовник.
На Ваше перше запитання повідомляємо наступне.
Згідно з Додатоком № 1, Технічні (якісні) вимоги до товару де Предмет закупівлі (товар): 44520000-1 - Замки, ключі та петлі (замки навісні, накладні та врізні) де вказано, що «…* у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеному товарі. Учасник що надав еквівалент в обов’язковому порядку надає з пропозицією порівняльну таблицю технічних (якісних) характеристик».
При наданні еквіваленту/аналогу учасник повинен надати підтвердження що даний товар дійсно є аналогічним з порівнянням технічних характеристик з посиланням на конкретні пункти в документах де це підтверджується та оприлюднення копій даних документів.
На Ваше друге запитання повідомляємо наступне.
Згідно з п.11. «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним в оголошенні.
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, повідомляємо, що Критерієм вибору переможця є ціна. Замовником буде розглядатися кінцева ціна пропозиції яка за результатом аукціону є найнижчою незалежно від форми оподаткування Учасника, що надав дану пропозицію.
З повагою
Замовник.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Мілова Ірина Миколаївна" #2295801448 |
Переможець |
11 777,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2019 17:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Д№115_19 від 15.07.2019.pdf | укладений |
16 липня 2019 09:05
|