Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА ТУБЕРКУЛЬОЗНА ЛІКАРНЯ №1 З ДИСПАНСЕРНИМ ВІДДІЛЕННЯМ |
Код ЄДРПОУ: | 01993960 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., м.Київ, Дарницький район, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121/3 |
Контактна особа: |
Недовба Тетяна kmtl_t@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2019 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2019 14:40 |
Початок аукціону: | 05 липня 2019 14:40 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки
1 Накладна (вимога), А4, газет шт. 3000 2 Консультація спеціалістів А4, газет шт. 600 3 Направлення на бактеріологічне дослідження (ТБ 06) А4, газет шт. 2000 4/38 Інформаційна добровільна згода на проведення діагностики. Ф 003-6/0 А5 газет 1+0 шт. 500 5 Виписка із медичної карти амбулаторного (стаціонарного, санаторного) хворого ТБ-09 Ф. 027-4/о А4, газет шт. 1500 6 Реєстр видаткових накладних (вимог) А4, 60 мг, біла шт. 100 7 Реєстр отриманих прибуткових накладних (дод.3 до методич.рекомндацій ведення обліку лікарських засобів) - А4, 60 мг, біла шт. 100 8 Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів 300 арк, тверда обклад. Прошнуровано шт. 25 Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів 150 арк, обклад. Картон. Прошнуровано шт. 10 9 Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів постами дод.7. 300 арк, тверда обклад. Прошнуровано шт. 25 Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів постами дод.7. 150 арк, обклад. картон. Прошнуровано шт. 10 10 Направлення в ЦПМСД А5, 60 мг, білий шт. 400 11 Направлення в протитуберкульозний заклад А5, 60 мг, білий шт. 200 12 Довідка А5, 60 мг, білий шт. 400 13 Довідка для одержання путівки ф. 070/о А5, 60 мг, білий шт. 1000 14 Аналіз сечі загальний ф.210/о (згідно наказу МОЗ України № 1 04.01.2001) А6 газет, 1+1 шт. 10000 15 Біохімічний аналіз крові А6 газет 1+0 шт. 8000 16 Клінічний аналіз крові А6 газет 1+0 шт. 15000 17 Довідка - А6, 60 мг, білий шт. 2500 18 Довідка А6 довга, 60 мг, білий шт. 500 19 Первинний огляд А4 газет 1+1 шт. 2000 20 Форма представлення на ХР ТБ - Консиліум для реєстрації випадків та організації лікування хворих на хіміорезистентний туберкульоз дод. 3. А4 газет 1+1 шт. 2000 21 Форма представлення на ХР ТБ - Консиліуму для корекції лікування хворих на хіміорезистентний туберкульоз дод. 5. А4 газет 1+1 шт. 2000 22 План мед.та професійної реабілітації А4 газет 1+1 шт. 400 23 Безпосереднє спостереження за вживанням протитуберкульозних препаратів в інтенсивній та підтримуючій фазі. А4 газет 1+1 шт. 500 24 Листок обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару Форма № 007/о. А4 газет 1+1 шт. 1000 25 Листок лікарських призначень А4 , 60 мг, білий, 1+1 шт. 1000 26 Інформована добровільна згода пацієнта А5 газет 1+1 шт. 1000 27 Дані по відділенню А4 газет 1+1 шт. 2000 28 Температурний лист 004/о А4 , 60 мг, білий, 1+1 шт. 1000 29 Журнал обліку санаторно-курортних путівок до спеціалізованих санаторіїв МОЗ України ф775 26.10.2009 р. 200 арк., твердий перетин шт. 4 30 Журнал обліку довідок для одержання путівки на санаторно-курортне лікування ф 070-2/0 30.04.2009 р. №288. 200 арк., твердий перетин шт. 4 31 Журнал обліку санаторно-курортних путівок, виданих санаторно-курортною відбірковою комісією закладу охорони здоров'я лікування ф 070-1/0 12.01.2009 р. №23. 200 арк., твердий перетин шт. 4 32 Книга обліку санаторно-курортної відбірної комісії. (Для дорослих : місце роботи). 200 арк., твердий перетин шт. 2 33 Книга обліку санаторно-курортної відбірної комісії. (Для дітей:місце навчання). 200 арк., твердий перетин шт. 2 34 Бланк-направлення на проведення тесту в лаб. А5 газет 1+0 шт. 1000 35 Карта обліку дозових навантажень пацієнта при рентгенологічних дослідженнях. А5 газет шт. 500 36 Направлення на обстеження на ВІЛ швидкими тестами. А6 довга, 60 мг, білий шт. 800 37 ЕКСТРЕНЕ повідомлення про інфекційне захворювання, харчове, остре проф. отруєння, незвичайну реакцію на щеплення. Ф 058/0 10.01.2006 №1. А5, газет 1+1 шт. 100 38/4 Інформаційна добровільна згода на проведення діагностики. Ф 003-6/0 А5 газет 1+0 шт. 200 39 Інформаційна згода на проходження тесту на ВІЛ. Ф 503-1/0 19.08.2005 №415. А5 газет 1+1 шт. 800 40 Бланк МЕНЮ А5 біл 1+0 шт. 2500 41 БЛАНК ПОРЦІЙНИК А5 газ 1+0 шт. 1500 42 Бланк ДОВІДКА (проконсультована дитина) А6 60 мг. шт. 500 43 Форма представлення хворого на центральну лікарську консультативну комісію (ЦЛКК) А4 газет 1+1 шт. 1500 44 Роздаточна відомість А4 60 мг біл шт. 1000 45 Карта приготування страв ф1-85 А4 60 мг. Біл шт. 800 46 Журнал бракеражний готової продукції харчоблоку 300 арк, тверда обклад. Прошнуровано шт. 1 47 Табель обліку робочого часу А3, газет 1+1 Типова форма П-5 (Узгодити графік) шт. 200 48 Меню- вимога на видачу продуктів харчування А3, газет 1+1 Типова форма 299 шт. 1000 49 Карта дільничної медичної сестри ф 085/о А4, 1+1, 60 мг. біл. 5 сторінок шт. 200
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2019 13:51 |
49.pdf |
03 липня 2019 13:51 |
48_2.jpg |
03 липня 2019 13:51 |
48.jpg |
03 липня 2019 13:51 |
47 _1.jpg |
03 липня 2019 13:51 |
34-46.pdf |
03 липня 2019 13:51 |
32_33.jpg |
03 липня 2019 13:51 |
32_33 3.jpg |
03 липня 2019 13:51 |
32_33 2.jpg |
03 липня 2019 13:51 |
31_2.jpg |
03 липня 2019 13:51 |
31_1.jpg |
03 липня 2019 13:51 |
31.jpg |
03 липня 2019 13:51 |
30_2.jpg |
03 липня 2019 13:51 |
30_1.jpg |
03 липня 2019 13:51 |
30.jpg |
03 липня 2019 13:51 |
29_2.jpg |
03 липня 2019 13:51 |
29_1.jpg |
03 липня 2019 13:51 |
29.jpg |
03 липня 2019 13:51 |
1-28.pdf |
02 липня 2019 15:42 |
dogovir_nadannya_poslug.docx |
02 липня 2019 15:42 |
54 Друкована продукція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2019 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Волошко Марина Олександрівна |
14 815,00
UAH з ПДВ
|
14 715,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Бланкодрук |
16 023,00
UAH з ПДВ
|
14 813,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" |
19 371,00
UAH з ПДВ
|
14 814,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Терно-граф" |
18 990,00
UAH з ПДВ
|
18 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Волошко Марина Олександрівна #2901023766 |
Переможець |
14 715,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2019 13:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Друк Волошко.pdf | укладений |
11 липня 2019 11:33
|