Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миколаївський обласний онкологічний диспансер Миколаївської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 05483316 |
Місцезнаходження: | 54018, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 18 |
Контактна особа: |
Лілія Зима +380632489796 zimalilia@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2019 09:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2019 12:02 |
Очікувана вартість: | 349 860,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 498,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2019 14:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2019 14:11 |
Зміни станом на 12.07.19р..docx | |
12 липня 2019 14:11 |
Протокол змін станом 12.07.19.PDF | |
12 липня 2019 14:11 |
ТД із закресленням станом на 12.07.19.docx | |
12 липня 2019 14:11 |
ТД нова редакція станом на 12.07.19 - копия.docx | |
11 липня 2019 14:20 |
Протокол про внесення змін.PDF | |
11 липня 2019 14:20 |
ТД нова редакція станом на 11.07.19.docx | |
11 липня 2019 14:20 |
ТД із закресленнями станом на 11.07.19.docx | |
08 липня 2019 16:10 |
Протокол про внесення змін.PDF | |
08 липня 2019 16:10 |
ТД (із закресленнями).doc | |
08 липня 2019 16:10 |
ТД (нова редакція).doc | |
02 липня 2019 09:50 |
ТД 1.png | |
02 липня 2019 09:50 |
ПР1.png | |
02 липня 2019 09:50 |
ПР 3.png | |
02 липня 2019 09:50 |
ПР 2.png | |
02 липня 2019 09:50 |
ТД Ремонт ТЕРАГАМ К -01.doc |
12 липня 2019 14:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
12 липня 2019 14:11 |
Зміни станом на 12.07.19р..docx
|
|||||||||
12 липня 2019 14:11 |
Протокол змін станом 12.07.19.PDF
|
|||||||||
12 липня 2019 14:11 |
ТД із закресленням станом на 12.07.19.docx
|
|||||||||
12 липня 2019 14:11 |
ТД нова редакція станом на 12.07.19 - копия.docx
|
|||||||||
11 липня 2019 14:20 |
Протокол про внесення змін.PDF
|
|||||||||
11 липня 2019 14:20 |
ТД нова редакція станом на 11.07.19.docx
|
|||||||||
11 липня 2019 14:20 |
ТД із закресленнями станом на 11.07.19.docx
|
|||||||||
08 липня 2019 16:10 |
Протокол про внесення змін.PDF
|
|||||||||
08 липня 2019 16:10 |
ТД (із закресленнями).doc
|
|||||||||
08 липня 2019 16:10 |
ТД (нова редакція).doc
|
|||||||||
02 липня 2019 09:50 |
ТД 1.png
|
|||||||||
02 липня 2019 09:50 |
ПР1.png
|
|||||||||
02 липня 2019 09:50 |
ПР 3.png
|
|||||||||
02 липня 2019 09:50 |
ПР 2.png
|
|||||||||
02 липня 2019 09:50 |
ТД Ремонт ТЕРАГАМ К -01.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-04-000007 ● fe82fb7ee816401788557e9427c092a3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 14:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.07.2019 № 109
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-02-000276-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02 липня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-10 11:26:03
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1) Пояснити, яким чином в тендерній документації (далі – ТД), затвердженій рішенням тендерного комітету Миколаївського обласного онкологічного диспансеру Миколаївської обласної ради (протокол від 02.07.2019 № 81), враховані вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону в частині необхідності застосування заходів із захисту довкілля?
2) З яких підстав в ТД Замовник вимагає від переможця інформацію та документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами два, три та вісім частини першої статті 17 Закону?
3) Відповідно до розділу V Додатку 4 до ТД «Перелік документально підтвердженої інформації, яка повинна бути подана Учасниками», оприлюдненої Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02.07.2019, на підтвердження кваліфікаційного критерію, учасники повинні надати довідку в довільній формі «про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для постачання товару», в той час, як в пункті 4-1 «Форми оголошення про проведення відкритих торгів» вид предмета закупівлі зазначено «Послуги».
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити причини цієї невідповідності.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-11 14:27:05
Роз'яснення щодо виявлених помилок
Зауваження враховані, відповідні зміни внесенні в тендерну документацію та опубліковані
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-07-11 14:25:24
Роз'яснення щодо виявлених помилок
Зауваження враховані, відповідні зміни внесенні в тендерну документацію та опубліковані
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-07-12 14:14:43
Відомості щодо внесення змін
Всі зауваження враховані, тендерна документація зі змінами внесена
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Всі зауваження враховані, зміни до тендерної документації внесені
2019-07-16 09:48:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2019-07-16 14:58:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2019 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НУКЛІТЕК" |
347 860,00
UAH з ПДВ
|
337 366,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБАЛЬТ-СЕРВІС"" |
349 000,00
UAH з ПДВ
|
338 506,00
UAH з ПДВ
|
Документи |