Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт гамма-терапевтичного апарату «ТЕРАГАМ К-01»
Очікувана вартість
349 860,00 UAH
UA-2019-07-02-000276-b e9c5ca6f66544c71a59364a3498a26e0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Зима

+380632489796 zimalilia@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївський обласний онкологічний диспансер Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05483316
Місцезнаходження: 54018, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 18
Контактна особа: Лілія Зима
+380632489796
zimalilia@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2019 09:50
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 12:02
Очікувана вартість: 349 860,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 498,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт гамма-терапевтичного апарату «ТЕРАГАМ К-01»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Миколаївська,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2019 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 14:11
Зміни станом на 12.07.19р..docx
12 липня 2019 14:11
Протокол змін станом 12.07.19.PDF
12 липня 2019 14:11
ТД із закресленням станом на 12.07.19.docx
12 липня 2019 14:11
ТД нова редакція станом на 12.07.19 - копия.docx
11 липня 2019 14:20
Протокол про внесення змін.PDF
11 липня 2019 14:20
ТД нова редакція станом на 11.07.19.docx
11 липня 2019 14:20
ТД із закресленнями станом на 11.07.19.docx
08 липня 2019 16:10
Протокол про внесення змін.PDF
08 липня 2019 16:10
ТД (із закресленнями).doc
08 липня 2019 16:10
ТД (нова редакція).doc
02 липня 2019 09:50
ТД 1.png
02 липня 2019 09:50
ПР1.png
02 липня 2019 09:50
ПР 3.png
02 липня 2019 09:50
ПР 2.png
02 липня 2019 09:50
ТД Ремонт ТЕРАГАМ К -01.doc
12 липня 2019 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 14:11
Зміни станом на 12.07.19р..docx
12 липня 2019 14:11
Протокол змін станом 12.07.19.PDF
12 липня 2019 14:11
ТД із закресленням станом на 12.07.19.docx
12 липня 2019 14:11
ТД нова редакція станом на 12.07.19 - копия.docx
11 липня 2019 14:20
Протокол про внесення змін.PDF
11 липня 2019 14:20
ТД нова редакція станом на 11.07.19.docx
11 липня 2019 14:20
ТД із закресленнями станом на 11.07.19.docx
08 липня 2019 16:10
Протокол про внесення змін.PDF
08 липня 2019 16:10
ТД (із закресленнями).doc
08 липня 2019 16:10
ТД (нова редакція).doc
02 липня 2019 09:50
ТД 1.png
02 липня 2019 09:50
ПР1.png
02 липня 2019 09:50
ПР 3.png
02 липня 2019 09:50
ПР 2.png
02 липня 2019 09:50
ТД Ремонт ТЕРАГАМ К -01.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-04-000007 ● fe82fb7ee816401788557e9427c092a3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019 14:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04.07.2019 № 109

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-02-000276-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02 липня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-10 11:26:03

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1) Пояснити, яким чином в тендерній документації (далі – ТД), затвердженій рішенням тендерного комітету Миколаївського обласного онкологічного диспансеру Миколаївської обласної ради (протокол від 02.07.2019 № 81), враховані вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону в частині необхідності застосування заходів із захисту довкілля?
2) З яких підстав в ТД Замовник вимагає від переможця інформацію та документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами два, три та вісім частини першої статті 17 Закону?
3) Відповідно до розділу V Додатку 4 до ТД «Перелік документально підтвердженої інформації, яка повинна бути подана Учасниками», оприлюдненої Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02.07.2019, на підтвердження кваліфікаційного критерію, учасники повинні надати довідку в довільній формі «про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для постачання товару», в той час, як в пункті 4-1 «Форми оголошення про проведення відкритих торгів» вид предмета закупівлі зазначено «Послуги».
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити причини цієї невідповідності.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-11 14:27:05

Роз'яснення щодо виявлених помилок

Зауваження враховані, відповідні зміни внесенні в тендерну документацію та опубліковані

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-07-11 14:25:24

Роз'яснення щодо виявлених помилок

Зауваження враховані, відповідні зміни внесенні в тендерну документацію та опубліковані

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-07-12 14:14:43

Відомості щодо внесення змін

Всі зауваження враховані, тендерна документація зі змінами внесена

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Всі зауваження враховані, зміни до тендерної документації внесені

2019-07-16 09:48:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-07-16 14:58:40

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НУКЛІТЕК" 347 860,00
UAH з ПДВ
337 366,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБАЛЬТ-СЕРВІС"" 349 000,00
UAH з ПДВ
338 506,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2019 17:29
Лист-згода.pdf
12 липня 2019 18:40
31 інф.тех.pdf
12 липня 2019 18:40
02 копія Статуту.pdf
12 липня 2019 18:40
13 довідка аналог дог.pdf
12 липня 2019 18:40
27 істотні умови.pdf
12 липня 2019 18:40
25 витяг з ЄДР.pdf
12 липня 2019 18:40
15 акт Черновцы.pdf
12 липня 2019 18:40
18 довідка офшор.pdf
12 липня 2019 18:40
03 стаття 17 повна.pdf
12 липня 2019 18:40
01 зміст.pdf
12 липня 2019 18:40
17 працівники.pdf
12 липня 2019 18:40
14 Догоівр Агат.pdf
12 липня 2019 18:40
33 щодо термінів.pdf
12 липня 2019 18:40
19 копія Ліцензії.pdf
12 липня 2019 18:40
11 стаття 17 бенеф.pdf
12 липня 2019 18:40
28 проект договору.pdf
12 липня 2019 18:40
24 Виписка з ЄДР.pdf
12 липня 2019 18:40
16 обладнання.pdf
12 липня 2019 18:40
34 захист довкілля.pdf

Публічні документи

11 липня 2019 11:02
Статут.pdf
11 липня 2019 11:02
Персональні дані.pdf
11 липня 2019 11:02
Наказ на директора.pdf
11 липня 2019 11:02
Ліцензія.pdf
11 липня 2019 11:02
Довідка 4-ОПП.pdf
11 липня 2019 11:02
Витяг з ЄДРЮО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НУКЛІТЕК"

ПП "ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБАЛЬТ-СЕРВІС""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НУКЛІТЕК"
#41915349
Відхилено 337 366,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 17:17
ПП "ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБАЛЬТ-СЕРВІС""
#30368697
Відхилено 338 506,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 16:17

Інформація про відміну

Дата відміни
29 липня 2019 16:17
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі