Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво центру надання адміністративних послуг по вул. Духновича, 63 в с. Поляна, Свалявського району
Очікувана вартість
10 445 000,00 UAH
UA-2019-07-01-001890-b 3fde5e1e95fd4782a4c004c2c4be054f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Зубрович

+380313374540 goldosh_m@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПОЛЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА СВАЛЯВСЬКОГО РАЙОНУ
Код ЄДРПОУ: 04351587
Місцезнаходження: 89313, Україна , Закарпатська обл., Свалявський р-н, с. Поляна, вул. Духновича, 63
Контактна особа: Оксана Зубрович
+380313374540
goldosh_m@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2019 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2019 20:00
Початок аукціону: 17 липня 2019 14:12
Очікувана вартість: 10 445 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52225 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво центру надання адміністративних послуг по вул. Духновича, 63 в с. Поляна, Свалявського району (джерело фінансування закупівлі: бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89313, Україна, Закарпатська область, село Поляна, вул. Духновича,63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Оплату виконаних робіт замовник проводить поетапно. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2019 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2019 17:09
ДОДАТОК_6.doc
01 липня 2019 17:09
ДОДАТОК_5.doc
01 липня 2019 17:09
ДОДАТОК_4.doc
01 липня 2019 17:09
ДОДАТОК_3.doc
01 липня 2019 17:09
ДОДАТОК_2.doc
01 липня 2019 17:09
ДОДАТОК_1.doc
01 липня 2019 17:09
ДОДАТОК_8.doc
01 липня 2019 17:09
ДОДАТОК_7.doc
01 липня 2019 17:09
Тендерна_документацiя_ЦНАП.doc
01 липня 2019 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2019 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2019 17:09
ДОДАТОК_6.doc
01 липня 2019 17:09
ДОДАТОК_5.doc
01 липня 2019 17:09
ДОДАТОК_4.doc
01 липня 2019 17:09
ДОДАТОК_3.doc
01 липня 2019 17:09
ДОДАТОК_2.doc
01 липня 2019 17:09
ДОДАТОК_1.doc
01 липня 2019 17:09
ДОДАТОК_8.doc
01 липня 2019 17:09
ДОДАТОК_7.doc
01 липня 2019 17:09
Тендерна_документацiя_ЦНАП.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-13-000022 ● a5579b10c52b49e38bbfbf75f1f9c210
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2019 16:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.08.2019 № 236

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.08.2019 № 236


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2019-07-01-001890-b 01.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надання інформації про усунення порушення замовником 01 липня 2019 року тендерним комітетом була оприлюднена тендерна документація з додатками на закупівлю робіт «Будівництво центру надання адміністративних послуг по вул. Духновича, 63 в с. Поляна, Свалявського району» (згідно оголошення UA-2019-07-01-001890-b)», яка затверджена рішенням тендерного комітету 01 липня 2019 року та розпочата процедура відкритих торгів. 17 липня 2019 року відбувся електронний аукціон, за результатами якого за оцінкою тендерних пропозицій, проведеною автоматично електронною системою закупівель згідно п. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), найбільш економічно вигідною пропозицією визнано тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «НТЛ ГАРАНТ-БУД» ЄДРПОУ 33266067. За результатами розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НТЛ ГАРАНТ-БУД» ЄДРПОУ 33266067 на засіданні тендерного комітету 22.07.2019 року тендерним комітетом було прийнято рішення, що - всі документи учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «НТЛ ГАРАНТ-БУД» ЄДРПОУ 33266067 надані у форматі “PDF” належної якості; - учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «НТЛ ГАРАНТ-БУД» ЄДРПОУ 33266067 надав всі документи передбачені тендерною документацією; - не встановлено підстав для відмови в участі Товариству з обмеженою відповідальністю «НТЛ ГАРАНТ-БУД» ЄДРПОУ 33266067 у процедурі закупівлі та відхиленні тендерної пропозиції згідно ст. 17 Закону; - учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «НТЛ ГАРАНТ-БУД» ЄДРПОУ 33266067 відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним у тендерній документації; - пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «НТЛ ГАРАНТ-БУД» ІПН ЄДРПОУ 33266067 відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі; - про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «НТЛ ГАРАНТ-БУД» ЄДРПОУ 33266067 Переможцем торгів на закупівлю: «Будівництво центру надання адміністративних послуг по вул. Духновича, 63 в с. Поляна, Свалявського району» згідно оголошення UA-2019-07-01-001890-b; - про намір укласти з ТОВ «НТЛ ГАРАНТ-БУД» ЄДРПОУ 33266067 договір на закупівлю: «Будівництво центру надання адміністративних послуг по вул. Духновича, 63 в с. Поляна, Свалявського району» (згідно оголошення UA-2019-07-01-001890-b) 07 серпня 2019 року, у межах строків, встановлених частиною другою статті 32 Закону, з Переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «НТЛ ГАРАНТ-БУД» ЄДРПОУ 33266067 було укладено договір про закупівлю та завершено процедуру закупівлі. Згідно висновку Державної аудиторської служби України від 31 серпня 2019 року (UA-M-2019-08-13-000022) при проведенні процедури закупівлі було встановлено ознаки порушень. Згідно констатуючої частини висновку: «За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в пункті 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання переможцем торгів оригіналу або нотаріально завіреної копії інформаційної довідки про відсутність підстави, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним» (а саме - Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення). Така вимога була встановлена в тендерній документації виключно для спрощення роботи тендерного комітету – робота з Єдиним державним реєстром осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення є неточною. У випадку описки, включення символу « » чи неукраїнської букви (ідентичної по написанню з українською) можливе отримання недостовірного результату і, як наслідок, порушення вимог статті 17 Закону. Разом з тим, отримання довідки у електронному вигляді через електронний сервіс за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ є для запитувача при наявності ЕЦП/КЕП є простим, безкоштовним і безперечно достовірним. Вимог та звернень відповідно до частини першої статті 23 Закону щодо встановленої вимоги в тендерній документації до тендерного комітету від потенційних учасників не поступало. Також необхідно відмітити, що неподання такої довідки не могло бути підставою для скасування рішення про визначення учасника переможцем торгів та відхилення його пропозиції, оскільки в даному випадку підставою для відхилення могла бути тільки інформація про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. Тендерним комітетом прийнято рішення інформацію, викладену у висновку Державної аудиторської служби України від 31 серпня 2019 року (UA-M-2019-08-13-000022) прийняти до уваги та вжити заходів щодо недопущення вказаних недоліків при проведені майбутніх процедур закупівель. Враховуючи, що - вказане порушення жодним чином не вплинуло на хід та результат тендерної процедури, не спотворило її результат та відповідність принципам закупівель, встановлених статтею 3 Закону; - 07 серпня 2019 року процедуру закупівлі завершено шляхом укладання договору про закупівлю з Переможцем торгів; - Переможець торгів належним чином виконує умови Договору, який не може бути визнаним недійсним відповідно до вимог статті 37 Закону; прийняти Рішення про неможливість усунення вказаного порушення. Згідно констатуючої частини висновку: «відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 4 тендерної документації, Замовник на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» установив вимогу про надання учасниками копій посвідчень з проходження навчання з питань охорони праці керівного (інженерно-тежнічного) складу працівників. Учасник ТОВ «НТЛ ГАРАНТ-БУД» у складі своєї тендерної пропозиції не надав копію посвідчень проходження навчання з питань охорони праці директора Шандали А.Е., інженера-будівельника Зимомрі В.В. та виконроба Шандали М.І., чим недотримався умов 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 4 тендерної документації». Однак, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 4 тендерної документації була встановлена вимога «додати копії посвідчень навчання з питань охорони праці керівного (інженерно-технічного) складу підприємства Учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, що є дійсними на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів». Тобто, при формулюванні даної вимоги тендерної документації тендерним комітетом малось на меті отримати саме підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «НТЛ ГАРАНТ-БУД» було встановлено, що учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «НТЛ ГАРАНТ-БУД» надані, зокрема, Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації від 15.07.2019 р. з долученими до неї Посвідченням про проходження навчання по охороні праці № 23725 та Свідоцтвом підвищення кваліфікації ОД 02071010/579-16 виданих Вовчанському С.С.; Диплом серії ВК № 37876615 від 31 травня 2010 р, Посвідчення про проходження навчання по охороні праці № 01230 та Свідоцтво підвищення кваліфікації 12СПК 478143 виданих Гацьку В.В. Оскільки в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 15.07.2019 р. не було зазначено працівника ТОВ «НТЛ ГАРАНТ-БУД» Гацька Василя Вікторовича, відповідно до частини сьомої ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» 19.07.2019 тендерний комітет звернувся до Гацька Василя Вікторовича для підтвердження взаємовідносин з Товариством з обмеженою відповідальністю «НТЛ ГАРАНТ-БУД» ЄДРПОУ 33266067 та прав на використання його документів, а саме: Диплому серії ВК № 37876615 від 31 травня 2010р., Посвідчення про проходження навчання по охороні праці № 01230 та Свідоцтва підвищення кваліфікації 12СПК 478143. У відповідь на вказаний запит Гацьком Василем Вікторовичем було надано інформацію про те, що 16 липня 2019 року між ним, фізичною особою-підприємцем Гацьком Василем Вікторовичем, ІПН 3213514412 (Дата та номер запису про проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця: 18.11.2015, 2 322 000 0000 005531) та Товариством з обмеженою відповідальністю «НТЛ ГАРАНТ-БУД» був укладений Договір про співпрацю щодо надання послуг інженера-будівельника. Для підтвердження своєї кваліфікації при підписанні договору мною були надані ТОВ «НТЛ ГАРАНТ-БУД» відповідні документи та дозвіл на їх обробку та використання та надано копію відповідного договору. Враховуючи, що жодним нормативним документом не встановлено вимоги про проходження навчання з охорони праці всього керівного (інженерно-технічного) складу підприємства та те, що учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «НТЛ ГАРАНТ-БУД» у складі тендерної пропозиції були надані, зокрема Посвідчення про проходження навчання по охороні праці № 23725 та Свідоцтво про підвищення кваліфікації ОД 02071010/579-16 видані Вовчанському С.С.; Диплом серії ВК № 37876615 від 31 травня 2010 р, Посвідчення про проходження навчання по охороні праці № 01230 та Свідоцтво підвищення кваліфікації 12СПК 478143 видані Гацьку В.В., учасником виконано вимогу тендерної документації в частині підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства. Відповідно до викладеного та принципів закупівель, встановлених статтею 3 Закону (зокрема, недискримінація учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій), у тендерного комітету були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «НТЛ ГАРАНТ-БУД» відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. Згідно констатуючої частини висновку також зазначено, що «у пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник встановив вимогу щодо надання учасниками дозволів, сертифікатів на ведення відповідного виду господарської діяльності, що стосується предмету закупівлі, на виконання робіт підвищеної небезпеки, тощо (їх копій) – у разі, якщо це передбачено законодавством, чинним на момент подання тендерної пропозиції та протягом терміну виконання робіт на об’єкті, що є предметом закупівлі. Учасник ТОВ «НТЛ ГАРАНТ-БУД» у складі своєї тендерної пропозиції не надав дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної безпеки, передбачених Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, чим не дотримався пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації». Однак, відповідно до пункту 3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» була встановлена вимога надати «Ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, відповідно до вимог затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 року № 256 (зі змінами) та інші Дозволи, Сертифікати на ведення відповідного виду господарської діяльності, що стосується предмету закупівлі, на виконання робіт підвищеної небезпеки, тощо (їх копій) – у разі, якщо це передбачено законодавством, чинних на момент подання Тендерної пропозиції та протягом терміну виконання робіт на об’єкті, що є предметом закупівлі». В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «НТЛ ГАРАНТ-БУД» було встановлено, що учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «НТЛ ГАРАНТ-БУД» надані, зокрема, Ліцензія на Господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками № 55-Л з додатком від 22 листопада 2017 р. Згідно позитивного експертного звіту № 07/0076/18 від 26 липня 2018 року за Робочим проектом «Будівництво центру надання адміністративних послуг по вул. Духновича, 63 в с. Поляна, Свалявського району» клас наслідків (відповідальності) за об’єктом будівництва встановлено СС1. Тендерний комітет не володіє інформацією чи передбачено законодавством для виконання робіт, що є предметом закупівлі додатково інших дозволів та сертифікатів. Розглянувши документи тендерної пропозиції Учасника ТОВ «НТЛ ГАРАНТ-БУД» тендерним комітетом було прийнято рішення, що учасником виконано вимоги тендерної документації в частині надання Ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, відповідно до вимог затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 року № 256 (зі змінами) та інших Дозволів, Сертифікатів на ведення відповідного виду господарської діяльності, що стосується предмету закупівлі, на виконання робіт підвищеної небезпеки, тощо (їх копій) – у разі, якщо це передбачено законодавством, чинних на момент подання Тендерної пропозиції та протягом терміну виконання робіт на об’єкті, що є предметом закупівлі та у тендерного комітету відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «НТЛ ГАРАНТ-БУД» відповідно до вимог статті 30 Закону. Тендерним комітетом прийнято рішення інформацію, викладену у висновку Державної аудиторської служби України від 31 серпня 2019 року (UA-M-2019-08-13-000022) прийняти до уваги та вжити заходів щодо недопущення вказаних недоліків та чіткішого формулювання вимог при формуванні тендерних документацій при проведені майбутніх процедур закупівель. З огляду на неприпустимість безпідставного відхилення тендерних пропозицій учасників, керуючись принципами закупівель, встановлених статтею 3 Закону (зокрема, максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій), враховуючи, що учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «НТЛ ГАРАНТ-БУД» виконано вимогу тендерної документації в частині підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства та в частині надання Ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, відповідно до вимог затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 року № 256 (зі змінами) та інші Дозволи, Сертифікати на ведення відповідного виду господарської діяльності, що стосується предмету закупівлі, на виконання робіт підвищеної небезпеки, тощо (їх копій) – у разі, якщо це передбачено законодавством, чинних на момент подання Тендерної пропозиції та протягом терміну виконання робіт на об’єкті, що є предметом закупівлі, надати до Державної аудиторської служби України обґрунтовані пояснення про відсутність порушень пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «НТЛ ГАРАНТ-БУД» як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.

2019-09-05 14:01:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-02-06-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

06.02.2020 № 7

Ужгород

Про призначення
перевірки закупівлі

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 10 лютого 2020 року проведення протягом 5 робочих днів перевірки закупівлі здійсненої Полянською сільською радою за ідентифікатором: UA-2019-07-01-001890-b.
2. Начальнику відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.




Начальник Світлана АНІЩЕНКО

2020-02-06 16:08:55


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2019 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НТЛ ГАРАНТ-БУД" 10 026 592,00
UAH з ПДВ
10 026 592,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП «Ялик» 10 158 334,04
UAH з ПДВ
10 158 334,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАША СПАДЩИНА" 10 176 754,00
UAH з ПДВ
10 176 754,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2019 16:08
Довідка МВС.pdf
26 липня 2019 16:08
Довідка.zip
26 липня 2019 16:08
Довідка (1).zip
26 липня 2019 16:08
public_doc.pdf
16 липня 2019 18:36
Електронний підпис
16 липня 2019 17:33
Електронний підпис
15 липня 2019 23:30
Банківська гарантія.rar
15 липня 2019 23:30
Технічне завдання.pdf
15 липня 2019 23:30
Тендерна пропозиція.pdf
15 липня 2019 23:30
Статут.pdf
15 липня 2019 23:30
Свідоцтво ПДВ.pdf
15 липня 2019 23:30
Рішення засновника.pdf
15 липня 2019 23:30
Проект Договору.pdf
15 липня 2019 23:30
Перелік документів.pdf
15 липня 2019 23:30
Паспорт та ІПН.pdf
15 липня 2019 23:30
Ліцензія з додатком.pdf
15 липня 2019 23:30
Лист гарантія якість.pdf
15 липня 2019 23:30
Довідка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

16 липня 2019 14:29
88_Лист кошторис.pdf
16 липня 2019 14:29
Статут Наша Спадщина.pdf
16 липня 2019 14:29
Протокол наказ.pdf
16 липня 2019 14:29
Проект договору.pdf
16 липня 2019 14:29
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
16 липня 2019 14:29
89_Перелік документів.pdf
16 липня 2019 14:29
87_ТП.pdf
16 липня 2019 14:29
85_Тех завдання.pdf
16 липня 2019 14:29
84_Несубпідряд.pdf
16 липня 2019 14:29
83_Довідка довкілля.pdf
16 липня 2019 14:29
82_Довідка якість.pdf
16 липня 2019 14:29
81_Довідка досвід.pdf
16 липня 2019 14:29
77_Довідка учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НТЛ ГАРАНТ-БУД"

ПП «Ялик»

ТОВ "НАША СПАДЩИНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НТЛ ГАРАНТ-БУД"
#33266067
Переможець 10 026 592,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 16:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2019 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НТЛ ГАРАНТ-БУД"
#33266067
10 026 592,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 17:38
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 16:10
ДУ №4.pdf зміни до договору
30 березня 2020 16:10
Календарний графік.jpg зміни до договору
30 березня 2020 16:10
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 16:44
ДУ №3 Гарант-Буд.jpg зміни до договору
28 лютого 2020 16:43
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 15:33
Додаткова угода ст 1.jpg зміни до договору
23 грудня 2019 15:32
Додаткова угода ст 2.jpg зміни до договору
23 грудня 2019 15:32
Календарний план.jpg зміни до договору
23 грудня 2019 15:32
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 15:10
Додаткова угода.jpg зміни до договору
04 грудня 2019 15:08
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 18:03
Договір ст 4.pdf укладений
07 серпня 2019 18:02
Договір ст 6.pdf укладений
07 серпня 2019 18:02
Договір ст 11.pdf укладений
07 серпня 2019 18:02
Календарний план.pdf укладений
07 серпня 2019 18:02
Договір ст 3.pdf укладений
07 серпня 2019 18:02
Договір ст 8.pdf укладений
07 серпня 2019 18:02
Договір ст 5.pdf укладений
07 серпня 2019 18:02
Договір ст 9.pdf укладений
07 серпня 2019 18:02
Договірна ціна.pdf укладений
07 серпня 2019 18:02
Договір ст 7.pdf укладений
07 серпня 2019 18:02
Договір ст 2.pdf укладений
07 серпня 2019 18:02
Договір ст 1.pdf укладений
07 серпня 2019 18:02
Договір ст 10.pdf укладений
07 серпня 2019 18:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою початку виконання робіт, пов’язаною з проведенням тендерних процедур та для забезпечення виконання всіх технологічних процесів відповідно до державних стандартів у галузі будівництва, з метою досягнення належної якості виконання робіт та надійності об’єкта будівництва, Сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт, що не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю внесення змін до проектної документації, що не призведуть до підвищення договірної ціни та характеру робіт та для забезпечення виконання всіх технологічних процесів відповідно до державних стандартів у галузі будівництва, з метою досягнення належної якості виконання робіт та надійності об’єкта будівництва.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обсягів виконання робіт та реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з Рішенням Уряду про введення карантину та надзвичайної ситуації в Україні, що ускладнює виконання сторонами своїх зобов’язань за Договором, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт через виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, з умовою, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі .
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №4 Гарант-Буд
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 10 026 592,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 671 098,67 UAH)