Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання приміщень
Очікувана вартість
129 200,40 UAH
UA-2019-07-01-001469-b 419b0c486da7401db7738c338bbe1150
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Володимирівна Вакулик

+380678619181 mariupol_asu@donocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольський міський центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 24815706
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, пр-т. Металургів, 84б
Контактна особа: Дар'я Володимирівна Вакулик
+380678619181
mariupol_asu@donocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87539, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Металургів 84-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Щомісячна післяоплата Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

01 липня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Тимошкова Олена Володимирівна
#2649610481
Переможець 129 200,40
UAH
01 липня 2019 15:44

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 14:09
Додаткова угода Тимошкова.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 14:09
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2019 15:37
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
06 вересня 2019 15:34
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2019 17:27
Тимошкова.pdf зміни до договору
29 липня 2019 17:26
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 15:59
Документ2 001.pdf укладений
01 липня 2019 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до внесених змін до Постанови КМУ від 19.06.2019 № 520 «Про внесення змін до Порядку казначейського обслуговування коштів фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування» та у зв'язку зі зміною розрахункового рахунку Центра зайнятості Сторони погодились змінити і доповнити Договір № 115 від 01.07.2019 р. 2. Змінити та викласти розділ Договору «Юридичні адреси та реквізити сторін» у наступній редакції: «Замовник» Маріупольський міський центр зайнятості Місце знаходження: 87539, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Металургів, буд. 84Б Телефон/факс: 34-50-60 Розрахунковий рахунок : 37172300706176 ЄДРПОУ: 24815706 МФО : 820172 ДКСУ м. Київ 3. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 4. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 5. Ця Угода є невід’ємною частиною Договору, складена українською мовою у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. Статті 1. замінити : з « … загальною площею 1538,1 м.кв.» на « … загальною площею 1430,5 м.кв.» 2. Пункт 2.3. Статті 2. замінити : з «Загальна вартість договору складає 129 200,40 грн.(сто двадцять дев’ять тисяч двісті грн. 40 коп.), без ПДВ.» на «Загальна вартість договору складає 123 174,80 грн.(сто двадцять три тисячі сто сімдесят чотири грн.80 коп.)» 3. Пункт 2 таблиці у Додатку №1 до договору № 66 від 01.04.2019 р. змінити: « площа за адресою по вул.Зелінського, 27а - 395,2 м.кв.» на « площю за адресою пр.Металургів, 84-б (цокольний поверх) – 287,6 м.кв.». Всього у таблиці площа змінюється з площі «1538,1 м.кв.» на площу «1430,5 м.кв.» 4. Всі інші умови вищевказаного договору, що не змінюються цією Додатковою угодою, залишаються дійсними в тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше. 5. Ця Додаткова угода до Договору на надання послуг № 115 від 01.07.2019 р. складена у 2-х примірниках українською мовою, які мають однакову юридичну силу є невід’ємною частиною договору.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з закінченням бюджетного року, та виконання умов договору з обох сторін: - пункт 4.1 доповнити підпунктом 4.1.4. «Виконавець» за надані послуги у грудні 2019 року надає рахунок для оплати не пізніше 6 грудня поточного року; - пункт 4.2. доповнити підпунктом 4.2.5. «Замовник» сплачує до 20.12.2019 р. послуги, надані у грудні. Виконані роботи у грудні місяці 2019 р., підтверджуються актом приймання-передачі наданих послуг, який укладається в останній робочий день місяця. 2. Всі інші умови вищевказаного договору, що не змінюються цією Додатковою угодою, залишаються дійсними в тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML