Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ
Очікувана вартість
84 793,50 UAH
UA-2019-07-01-001135-b 2686c46a99ca41468da789f00b923c41
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Д'ячкова

+380629382571 shkola-sad71@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЧАТКОВА ШКОЛА-ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНИМИ КЛАСАМИ (ГРУПАМИ) ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ №71 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 22041710
Місцезнаходження: 87531, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь , вул. Гонди, буд. 105-А
Контактна особа: Олена Д'ячкова
+380629382571
shkola-sad71@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2070 одиниця
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ меню 1 - 315 одиниць, меню 2 - 1755 одиниць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87531, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Гонди, буд.105а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг розрахунки проводяться 2 рази на місяць шляхом : оплати після підписання Сторонами акта надання (виконання) послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

01 липня 2019 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
Переможець 84 793,50
UAH
01 липня 2019 16:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Допка 71с2.PDF зміни до договору
02 серпня 2019 11:02
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 18:22
Договор 71с2.PDF укладений
01 липня 2019 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 71/с/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML