Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39612276 |
Вебсайт: | http://golos.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, 42 |
Контактна особа: |
Юзвяк Андрій 380442570420 arhitektyra.gol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2019 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 17 липня 2019 12:15 |
Очікувана вартість: | 2 050 806,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 254,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2019 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2019 16:24 |
Додаток 5 - цінова пропозиція.docx | |
01 липня 2019 16:24 |
Додаток 4 - проект договору.doc | |
01 липня 2019 16:24 |
Додаток 3 вимоги до кваліфікації.docx | |
01 липня 2019 16:24 |
Примірна Тенд.док. -кап.рем.фасаду шкл.108 по вул.Уральська 2-10.pdf | |
01 липня 2019 16:24 |
Додаток 2 - фасад.doc | |
01 липня 2019 16:24 |
Додаток 1 - Кап.рем.фасаду майдан. Школа 108 (вул.Уральська, 2-10).pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-20-000011 ● 98879a5468d743109b939936bb8f95ab
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2019 18:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.08.2019 № 240
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
19.08.2019 № 240
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-07-01-001056-a 01.07.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-02 17:29:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду майданчика у школі І-ІІІ ступенів № 108 по вулиці Уральська, 2/10 у Голосіївському районі міста Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-07-01-001056-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
В якому періоді, відповідно до Річного плану закупівель на 2019 рік, передбачено проведення закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду майданчика у школі І-ІІІ ступенів № 108 по вулиці Уральська, 2/10 у Голосіївському районі міста Києва?
Яким протоколом оформлено рішення щодо затвердження тендерної документації?
Чому порушені строки укладання договору із переможцем торгів – товариства з обмеженою відповідальністю «КАСКАД-СД»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-04 13:22:39
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу та отриманого запиту із закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду майданчика у школі І-ІІІ ступенів № 108 по вулиці Уральська, 2/10 у Голосіївському районі міста Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-07-01-001056-a) надаємо пояснення.
Згідно першого питання: Дійсно Головою тендерного комітету під час формування Річного плану закупівель на 2019 рік була допущена помилка і адреса та роботи з капітального ремонту фасаду майданчика у школі І-ІІІ ступенів № 108 по вулиці Уральська, 2/10 у Голосіївському районі міста Києва не було вчасно внесено до Річного плану закупівель на 2019 рік згдно Розпорядження № 315 від 16.05.19 р.
Згідно другого питання: Затвердження тендерної документації оформлено рішенням Протоколу № 13-06 від 13.06.19 року тендерним комітетом. Долучено документальне підтвердження.
Згідно тертього питання: У зв`язку із кадровими змінами управління та великим навантаженням на працівників були порушені стоки укладання Договору із Переможцем.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 липня 2019 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО |
2 047 222,48
UAH з ПДВ
|
2 047 222,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДБУД К.С.К. 99" |
2 050 044,98
UAH з ПДВ
|
2 050 044,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО #33432911 |
Переможець |
2 047 222,48
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 13:05
|
Д.у. 3 від 28.12.19 до Договору підряду 132 від 20.08.19.pdf | укладений |
28 грудня 2019 13:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2019 20:24
|
Д.у.2 від 09.09.19 до Дог.підряду 132 від 20.08.19.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2019 20:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2019 11:29
|
Д.у.1 до Договору підряду 132 від 20.08.19.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2019 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2019 16:02
|
Договір підряду № 132 від 20.08.19.pdf | укладений |
21 серпня 2019 16:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В результаті проходження експертизи та отримання експртного звіту |
Номер договору про закупівлю: | 132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Д.у.1 до Договору підряду 132 від 20.08.19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна пунктів Договору |
Номер договору про закупівлю: | 132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Д.у.2 від 09.09.19 до Дог.підряду 132 від 20.08.19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |