Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду майданчика у школі І-ІІІ ступенів № 108 по вулиці Уральська, 2/10 у Голосіївському районі міста Києва
Очікувана вартість
2 050 806,80 UAH
UA-2019-07-01-001056-a 40c5a3841e8b4871aa93ba184c39867c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юзвяк Андрій

380442570420 arhitektyra.gol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39612276
Вебсайт: http://golos.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, 42
Контактна особа: Юзвяк Андрій
380442570420
arhitektyra.gol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2019 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 17 липня 2019 12:15
Очікувана вартість: 2 050 806,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 254,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт фасаду майданчика у школі І-ІІІ ступенів № 108 по вулиці Уральська, 2/10 у Голосіївському районі міста Києва згідно додатків № 1, 2, 3, 4, 5 документації закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт фасаду майданчика у школі І-ІІІ ступенів № 108 по вулиці Уральська, 2/10 у Голосіївському районі міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03028, Україна, місто Київ, Київ, вулиця Уральська, 2/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-20-000011 ● 98879a5468d743109b939936bb8f95ab
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 серпня 2019 18:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.08.2019 № 240

Київ



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
19.08.2019 № 240

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-07-01-001056-a 01.07.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-02 17:29:36

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду майданчика у школі І-ІІІ ступенів № 108 по вулиці Уральська, 2/10 у Голосіївському районі міста Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-07-01-001056-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
В якому періоді, відповідно до Річного плану закупівель на 2019 рік, передбачено проведення закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду майданчика у школі І-ІІІ ступенів № 108 по вулиці Уральська, 2/10 у Голосіївському районі міста Києва?
Яким протоколом оформлено рішення щодо затвердження тендерної документації?
Чому порушені строки укладання договору із переможцем торгів – товариства з обмеженою відповідальністю «КАСКАД-СД»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-04 13:22:39

Пояснення на запит

У межах проведення моніторингу та отриманого запиту із закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду майданчика у школі І-ІІІ ступенів № 108 по вулиці Уральська, 2/10 у Голосіївському районі міста Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-07-01-001056-a) надаємо пояснення.
Згідно першого питання: Дійсно Головою тендерного комітету під час формування Річного плану закупівель на 2019 рік була допущена помилка і адреса та роботи з капітального ремонту фасаду майданчика у школі І-ІІІ ступенів № 108 по вулиці Уральська, 2/10 у Голосіївському районі міста Києва не було вчасно внесено до Річного плану закупівель на 2019 рік згдно Розпорядження № 315 від 16.05.19 р.
Згідно другого питання: Затвердження тендерної документації оформлено рішенням Протоколу № 13-06 від 13.06.19 року тендерним комітетом. Долучено документальне підтвердження.
Згідно тертього питання: У зв`язку із кадровими змінами управління та великим навантаженням на працівників були порушені стоки укладання Договору із Переможцем.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2019 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО 2 047 222,48
UAH з ПДВ
2 047 222,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДБУД К.С.К. 99" 2 050 044,98
UAH з ПДВ
2 050 044,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2019 11:14
Електронний підпис
24 липня 2019 11:14
ст. 17 для переможця.pdf
24 липня 2019 11:14
Кошторис школа 108.pdf
24 липня 2019 11:13
Банкрутство.pdf
16 липня 2019 15:40
Електронний підпис
16 липня 2019 15:39
7.8. Довідка ЄДРПОУ.pdf
16 липня 2019 15:39
7.12. Довідки з банків.pdf
16 липня 2019 15:39
5.3. Протокол оригінал.pdf
16 липня 2019 15:39
5.2.1. _Iнф._код_доступу.pdf
16 липня 2019 15:39
5.2. Статут копія.pdf
16 липня 2019 15:39
4.6. Кошторис школа 108.pdf
16 липня 2019 15:38
3.5. Банкрутство.pdf
16 липня 2019 15:38
2.2.4. Охорона праці.pdf
16 липня 2019 15:38
2.2.3. Дипломи.pdf
16 липня 2019 15:38
2.2.1. Накази.pdf

Публічні документи

16 липня 2019 16:42
Електронний підпис
16 липня 2019 16:36
4.4.21. Банкрутство.pdf
16 липня 2019 16:36
4.4.11. Проект Договору.pdf
16 липня 2019 16:36
4.2.2. Охорона праці 3.pdf
16 липня 2019 16:36
4.2.2. Охорона праці 2.pdf
16 липня 2019 16:36
4.2.2. Охорона праці 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДБУД К.С.К. 99"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО
#33432911
Переможець 2 047 222,48
UAH з ПДВ
19 липня 2019 17:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО
#33432911
2 047 222,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 13:05
Д.у. 3 від 28.12.19 до Договору підряду 132 від 20.08.19.pdf укладений
28 грудня 2019 13:04
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2019 20:24
Д.у.2 від 09.09.19 до Дог.підряду 132 від 20.08.19.pdf зміни до договору
12 вересня 2019 20:23
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2019 11:29
Д.у.1 до Договору підряду 132 від 20.08.19.pdf зміни до договору
03 вересня 2019 11:28
Електронний підпис укладений
21 серпня 2019 16:02
Договір підряду № 132 від 20.08.19.pdf укладений
21 серпня 2019 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В результаті проходження експертизи та отримання експртного звіту
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: Д.у.1 до Договору підряду 132 від 20.08.19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна пунктів Договору
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: Д.у.2 від 09.09.19 до Дог.підряду 132 від 20.08.19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 020 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 336 666,66 UAH)