Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне та аудіовізуальне обладнання, ДК 021:2015-3232000-2, телевізійні панелі електронної черги
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-07-01-000988-a 94139fa80ec34a04b73ed87f8643a81c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мамедов Рустам Ельшанович

380953617211 oboloncentre@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління (Центр) надання адміністративних послуг Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 42436885
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маршала Тимошенка, буд.16
Контактна особа: Мамедов Рустам Ельшанович
380953617211
oboloncentre@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2019 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Зазначено в оголошенні та додатках до нього. Закупівля здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
телевізійні панелі електронної черги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, місто Київ, Київ, вул. Маршала Тимошенка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання Товару, на підставі накладних підписаних сторонами У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування, на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 липня 2019 09:27
Дата відповіді: 02 липня 2019 11:17
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня у відповідь на Ваше запитання повідомляємо: 1. В технічній документації чітко визначено характеристики та найменування предмету закупівлі, аналоги не розглядаються. 2. Статтею 3 Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VIII "Про публічні закупівлі", визначено основні принципи здійснення закупівель, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КУНИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ 74 800,00
UAH з ПДВ
74 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 17:29
Договір_14_4_408.pdf
09 липня 2019 17:29
Відгук_1.pdf
09 липня 2019 17:29
Договір_74_20.pdf
09 липня 2019 17:29
Договір_70_20.pdf
09 липня 2019 17:29
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 липня 2019 17:29
Договір 077_784_15_з.PDF
09 липня 2019 17:29
1.3 Витяг з ДФС.pdf
09 липня 2019 17:29
Договір_71_20.pdf
09 липня 2019 17:29
1.1 Витяг.pdf
09 липня 2019 17:29
Відгук_3.jpg
09 липня 2019 17:29
1.5 Довідка з банку.pdf
09 липня 2019 17:29
Відгук_5.jpg
09 липня 2019 17:29
Відгук_2.jpg
09 липня 2019 17:29
1.8. Свідоцтво ПЗ.pdf
09 липня 2019 17:29
Відгук_4.jpg
09 липня 2019 17:29
1.6. Технічний опис.pdf
09 липня 2019 17:29
Договір 2408_15.pdf
09 липня 2019 17:29
1.15. Сертифікат.pdf
09 липня 2019 17:29
Договір 3 + 22.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КУНИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КУНИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ
#3204709457
Переможець 74 800,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 11:56

Документи

11 липня 2019 11:55
Протокол №36.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2019 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КУНИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ
#3204709457
74 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 липня 2019 11:55
Протокол №36.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір ФОП Куницький К.С..pdf укладений
19 липня 2019 14:12