Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 - 55310000-6 (Послуги з обслуговування делегацій)
Очікувана вартість
53 000,00 UAH
UA-2019-07-01-000965-b ac01d6a3ec4748738d3ec4a6f2f1fad7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55310000-6: Послуги з ресторанного обслуговування


Термін надання Послуг (дата проведення заходу) встановлюється у замовленнях Замовника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з обслуговування делегацій. (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 55310000-6 — Послуги з ресторанного обслуговування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Покупець проводить оплату вартості товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця у 2019 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок постачальника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

01 липня 2019 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Іскендерова Ельнара Адалет кизи
#2837119563
Переможець 53 000,00
UAH
01 липня 2019 14:11

Документи

01 липня 2019 14:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 18:43
Договір_дод_2_557 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2019 18:43
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 16:57
Договір_дод_1_341 (1).pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 16:53
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 14:16
Договір_228.pdf укладений
01 липня 2019 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємної згоди про необхідність внесення змін до договору в частині викладення розділу 12 «Реквізити сторін» договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 228
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/341
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 7.2 договору № 228 про закупівлю послуг за державні кошти від 01 липня 2019 року сторони домовились внести зміни до договору та викласти в новій редакції п. 2.1. договору та додаток № 1 до договору.
Номер договору про закупівлю: 228
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/557
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML