Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

48820000-2 Сервери 16 портовий асинхронний сервер с двонаправленим обміном
Очікувана вартість
92 320,00 UAH
UA-2019-07-01-000378-c b974a6c24e6e46b3b135d923d8bdec42
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорна Валентина Василівна

(44) 238-12-36 CHORNA.VV@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Чорна Валентина Василівна
(44) 238-12-36
CHORNA.VV@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2019 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 23:00
Очікувана вартість: 92 320,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 923,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Джерело фінансування - кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
48820000-2 Сервери 16 портовий асинхронний сервер с двонаправленим обміном. Джерело фінансування - кошти підприємства.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: -, Україна, Київська обл., Київ, Симона Петлюри, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти підприємства. Оплата вартості товару проводиться в повному розмірі по факту поставки, протягом 25 банківських днів з дати підписання обома Сторонами відповідного акту про приймання-передачі товару, вказаного в специфікації (додаток №1 до Договору) та видатковій накладній. Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2019 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2019 14:22
2_Титул.pdf
01 липня 2019 14:22
1_09_002280_ТД_асинхронний_сервер_16_портовий_на видачу.DOC

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 липня 2019 09:41
Дата відповіді: 02 липня 2019 14:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Розглянувши питання учасника повідомляємо наступне:
1) у Додатку 3 до тендерної документації «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ», немає посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію, тип обладнання або модель, джерело його походження або виробника, тому потенційні учасники можуть подавати свої пропозиції на постачання товарів, які вказані у додатку, або на аналог предмету закупівлі, з характеристиками, не гірше, ніж ті, які вказано у Додатку 3 тендерної документації;

2) щодо питання допуску до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, так всі потенційні учасники торгів можуть приймати участь у закупівлі не залежно від того платники вони ПДВ чи ні. Слід зазначити, що оголошення торгів, аукціон та оцінка пропозицій учасників здійснюється без врахування ПДВ, тобто у всіх учасників торгів -платників ПДВ, або не платників ПДВ рівні умови. При укладанні договору з переможцем торгів укладається договір з ПДВ або без ПДВ, в залежності від податкового статусу переможця».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2019 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЛЬФА МЕТРОНІК 74 760,00
UAH
74 760,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 14:55
Технічна_частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛЬФА МЕТРОНІК

Інформація про відміну

Дата відміни
17 липня 2019 23:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій