Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Перевірка конструктивного виконання та відповідності діючої системи блискавкозахисту будівель та споруд промплощадки енергоблоків 1, 2, 3 та ВРУ-330/110 після ремонту та реконструкції вимогам НД
Очікувана вартість
541 666,67 UAH
UA-2019-06-27-001678-b d6b3bb9528d246d7935f1191867d3e06
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Огребчук Галина Іванівна

03636-64-6-20 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Огребчук Галина Іванівна
03636-64-6-20
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2019 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 14:00
Початок аукціону: 23 липня 2019 13:41
Очікувана вартість: 541 666,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,59%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50430000-8: Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання


Перевірка конструктивного виконання та відповідності діючої системи блискавкозахисту будівель та споруд промплощадки енергоблоків 1, 2, 3 та ВРУ-330/110 після ремонту та реконструкції вимогам НД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Перевірка конструктивного виконання та відповідності діючої системи блискавкозахисту будівель та споруд промплощадки енергоблоків 1, 2, 3 та ВРУ-330/110 після ремонту та реконструкції вимогам НД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 серпня 2019  —  15 грудня 2019
ДК 021:2015: 50430000-8 — Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться по факту шляхом оплати Замовником послуг після підписання Сторонами акта приймання-передачі наданих послуг. Строк оплати – протягом 45 або більше календарних днів (передбачених у тендерній пропозиції Учасника – переможця процедури закупівлі) з дати підписання обома сторонами акта приймання-передачі наданих послуг за умови реєстрації виконавцем податкової накладної в ЄРПН, без авансування. У випадку відсутності реєстрації Виконавцем податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п. 201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Виконавець на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ (абзац застосовується для контрагентів – платників ПДВ, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ). Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 14:50
4837-19-ВТ_ПО_зм.pdf
10 липня 2019 14:50
4837-19-ВТ_дод_зм.pdf
10 липня 2019 14:50
4837-19-ВТ_ТД_П_зм.doc
10 липня 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 14:50
4837-19-ВТ_ПО_зм.pdf
10 липня 2019 14:50
4837-19-ВТ_дод_зм.pdf
10 липня 2019 14:50
4837-19-ВТ_ТД_П_зм.doc
27 червня 2019 17:10
4837-19-ВТ_ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо авансування послуг
Дата подання: 01 липня 2019 13:36
Дата відповіді: 03 липня 2019 15:08
1. Згідно діючого законодавства ("Порядок та умови надання платних послуг бюджетними науковими установами" Наказ №1169/8490 Міністерства освіти і науки України, Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 01.12.2003 р. та Постанова Кабінету Міністрів України від 20.07.1996 р. № 830 "Типового положення з планування, обліку і калькулювання собівартості науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт") бюджетна неприбуткова установа одразу після укладання угоди на надання послуг несе витрати, пов’язані з нарахуванням вартості відрядження персоналу установи на об’єкт надання послуг та нарахуванням на заробітну плату. Згідно статті 13 Бюджетного Кодексу України фінансування вказаних витрат установа може здійснити тільки за рахунок коштів, передбачених в договорі на надання послуг. Інших джерел фінансування по діючому законодавству не передбачено. Кошти за відрядженням повинні бути виплачені до початку надання послуг, а заробітна плата – до кінця поточного місяця. Затримка таких виплат суворо карається відповідно до діючого законодавства (стаття 265 КЗПП). Враховуючи вище наведене можна констатувати, що науково-дослідна неприбуткова установа (якою є наш інститут) в рамках діючого законодавства може надавати платні послуги лише за умови їх авансування. Тому, просимо Вас змінити умови в тендерній документації з авансуванням робіт у розмірі не менше 30 %, так як відсутність авансування фактично виключає можливість участі в тендері бюджетних неприбуткових установ і носить по відношенню до них дискримінаційний характер. 2. З метою зменшення величини попередньої оплати пропонуємо додати можливість надання послуг поетапно з авансуванням та оплатою кожного етапу окремо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесе до тендерної документації.
Щодо забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 01 липня 2019 14:57
Дата відповіді: 03 липня 2019 15:08
З метою участі в тендерній процедурі бюджетної неприбуткової установи, яка знаходитья на обслуговуванні в Державній казначейській службі України й не може виконати умови щодо забезпечення тендерної пропозиції, просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесе до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут "Молнія" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" 527 917,90
UAH
527 917,90
UAH
Документи
ТОВ ЕФ ЕР ТІ - ГРУП 540 000,00
UAH
535 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 липня 2019 15:15
Остаточний кошторис.pdf
17 липня 2019 17:19
1-5-2 Калькуляція.pdf
17 липня 2019 17:19
5-1-2 Прилади та АС.pdf
17 липня 2019 17:19
1-7 Ліцензія.pdf
17 липня 2019 17:19
1-3 Статут.pdf
17 липня 2019 17:19
1-3 Положення.pdf
17 липня 2019 17:19
1-1Лист-заявка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут "Молнія" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"

ТОВ ЕФ ЕР ТІ - ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут "Молнія" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"
#14102968
Переможець 527 917,90
UAH
31 липня 2019 12:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2019 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут "Молнія" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"
#14102968
527 917,90
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 16:21
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 14:20
4837-ВТ_ДУ_1 (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2019 14:20
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 15:18
зареєстр..договірpdf.pdf укладений
19 серпня 2019 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгодження зміни ціни в бік зменшення без зміни кількості (обсягу) та якості
Номер договору про закупівлю: 48-122-01-19-08471
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 626 726,69
UAH (в тому числі ПДВ 104 454,45 UAH)