Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво котельні Комунального закладу «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №7» по вул. Амбулаторній, 1 у м. Дніпрі
Очікувана вартість
1 851 070,80 UAH
UA-2019-06-27-001270-b 41ebb91d87b94a5da53873346d210ee6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2019 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2019 22:00
Початок аукціону: 15 липня 2019 15:16
Очікувана вартість: 1 851 070,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 510,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво котельні Комунального закладу «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №7» по вул. Амбулаторній, 1 у м. Дніпрі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, по вул. Амбулаторній, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. зі змінами). Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців (90 днів) після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну недовикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт, протягом 30 робочих днів; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2019 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 14:53
тендерна документація зі змінами.docx
02 липня 2019 14:53
перелік змін.doc
02 липня 2019 14:53
проект договору зі змінами.docx
27 червня 2019 14:56
технічне завдання.rar
02 липня 2019 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 14:53
тендерна документація зі змінами.docx
27 червня 2019 14:56
тендерна документація.docx
02 липня 2019 14:53
перелік змін.doc
02 липня 2019 14:53
проект договору зі змінами.docx
27 червня 2019 14:56
проект договору.docx
27 червня 2019 14:56
технічне завдання.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТАНКІНПРОМ" 1 648 591,20
UAH з ПДВ
1 648 591,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП Днепрогорстрой 1 848 461,02
UAH з ПДВ
1 848 461,02
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Меншиков В.В. 1 851 070,80
UAH з ПДВ
1 851 070,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 21:30
Електронний підпис
12 липня 2019 21:21
стр184-197.pdf
12 липня 2019 21:21
стр 158-183.pdf
12 липня 2019 21:21
стр 134-157.pdf
12 липня 2019 21:21
стр 129-133.pdf
12 липня 2019 21:21
стр 100-128.pdf
12 липня 2019 21:21
стр 38-99.pdf
12 липня 2019 21:21
стр 3-37.pdf
12 липня 2019 21:21
Реєстр.pdf

Публічні документи

12 липня 2019 18:53
ИНН Виктор.PDF
12 липня 2019 18:53
Витяг Меншиков 2016.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТАНКІНПРОМ"

ПП Днепрогорстрой

ФОП Меншиков В.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТАНКІНПРОМ"
#40665022
Відхилено 1 648 591,20
UAH з ПДВ
19 липня 2019 16:50
ПП Днепрогорстрой
#34824605
Переможець 1 848 461,02
UAH з ПДВ
25 липня 2019 17:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Днепрогорстрой
#34824605
1 848 461,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 14:52
ДУ №9.pdf укладений
24 березня 2021 14:49
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 16:11
ДУ №8.pdf зміни до договору
10 березня 2021 16:11
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 15:03
ДУ №7.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 14:52
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 12:56
ДУ №6.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 12:55
ДУ №6.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 12:41
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2020 11:24
ДУ №5.pdf зміни до договору
20 травня 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 10:58
Ду 3 13.08-2.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 08:33
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 15:04
Ду 2 13.08-2.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 15:04
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 15:03
Ду 1 13.08-2.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 13:48
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 17:01
13.08-2.pdf укладений
13 серпня 2019 17:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 13/08-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 13/08-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 13/08-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 13/08-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 13/08-2
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 13/08-2
Договір:
Номер додаткової угоди: ду 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 13/08-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2019 — 24 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 832 201,60
UAH (в тому числі ПДВ 305 366,93 UAH)
Причини розірвання договору: На підставі пункту 16.3 Договору, у зв’язку з введенням об’єкту в експлуатацію та закінченням всіх взаєморозрахунків між Сторонами