Послуги з вивезення та знешкодження відпрацьованих люмінесцентних ламп
Очікувана вартість
28 800,00 UAH
UA-2019-06-27-001229-b 6fa9e34698ad416c84118547df578add
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Код ЄДРПОУ: 21575489
Місцезнаходження замовника: 02222, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Контактна особа замовника: Голіков Дмитро
+380445302758
DMYTRO_HOLIKOV@BANK.GOV.UA

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2019 12:00
Початок аукціону: 16 липня 2019 12:13
Очікувана вартість: 28 800,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,69 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Контактні особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками:
з організаційних питань: Панченко Ігор Миколайович, тел.: (044) 531-10-77, факс: (044) 530-28-61, (066) 416-00-15 електронна адреса: ihor_panchenko@bank.gov.ua.
з технічних питань: Бобко Сергій Миколайович, тел.: (067) 131-70-13 електронна адреса: serhii_bobko@bank.gov.ua
Послуги надаються один раз на квартал протягом п’яти робочих днів з дати отримання від Замовника заявки.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з вивезення та знешкодження відпрацьованих люмінесцентних ламп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська обл., Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за фактично надані Послуги протягом п’яти робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін акта про приймання-передавання наданих послуг за відповідний період. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРРЕСУРСИ-2011" 24 343,40
UAH з ПДВ
18 154,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" 18 576,00
UAH з ПДВ
18 576,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ" 27 644,20
UAH з ПДВ
20 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2019 11:37
Протокол №1.PDF
15 липня 2019 11:36
Протокол 2016.PDF
15 липня 2019 11:36
Статут.PDF
15 липня 2019 11:36
ISO14001.pdf
15 липня 2019 11:36
ISO 9001.pdf
15 липня 2019 11:36
ПДВ.pdf
15 липня 2019 11:36
Наказ дир. 16.02.2016 р..pdf
15 липня 2019 11:36
Витяг ПДВ.PDF
15 липня 2019 11:36
Витяг ЄДРПОУ.PDF
15 липня 2019 11:36
Тех вимоги.PDF
15 липня 2019 11:36
Пропозиція.pdf
15 липня 2019 11:36
Ліцензія.PDF
15 липня 2019 11:36
Довідка ст17.PDF

Публічні документи

15 липня 2019 09:03
Проект Договору.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 13:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРРЕСУРСИ-2011"
#37923407
18 154,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 серпня 2019 11:32
19-81-262.PDF укладений
12 серпня 2019 11:32
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 15:43
sign.p7s зміни до договору
18 грудня 2019 17:20
Додат. договір. УКРРЕСУРСИ-2011. Вивезення ламп. № 19-81-403 від 17.12.2019 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2019 17:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3.2. Договору викладено у наступній редакції: 3.2. Загальна вартість послуг за цим Договором становить 13688 грн. 40 коп. (тринадцять тисяч шістсот вісімдесят вісім гривень 40 копійок), у тому числі ПДВ (20 %) – 2281 грн.40 коп. і включає в себе сплату усіх податків і зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені та інші витрати, пов’язані з наданням послуг.
Номер договору про закупівлю: 19-81-262
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-81-403
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 13 688,40
UAH (в тому числі ПДВ 2 281,40 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку