Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шифер
Очікувана вартість
348 750,00 UAH
UA-2019-06-27-000952-b 158ec99290f54be6accc1548bd33b2d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Спільник Анна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Спільник Анна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2019 13:52
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 17 липня 2019 11:40
Очікувана вартість: 348 750,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 487,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3100 шт
Шифер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 13:49
8080865741 ТД (Шифер).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-27-000952-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "МОНОЛІТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40353886
Дата подання: 05 липня 2019 15:10
Дискримінаційні вимоги п. 1 Додатку 6 до ТД
Відповідно до п. 1 Додатку 6 до ТД учасники повинні підтвердити Відповідність предмета закупівлі нормативно-технічній документації:
Як підтвердження надати один з наступних документів:
1.1. Сертифікат відповідності, або копію сертифікату відповідності (форма копії являє собою кольоровий бланк), видані органом з оцінки відповідності або органом з сертифікації, який має відповідну галузь акредитації в державній системі сертифікації УкрСЕПРО або іншими органами акредитованими Національним агенством з акредитації України або їх нотаріально засвідчені копії, чинні на момент подання пропозиції. Якщо термін дії сертифікату відповідності (копії сертифікату відповідності) продукції закінчується до кінця терміну постачання продукції, то учасник повинен надати гарантійний лист, що новий діючий сертифікат відповідності буде наданий при поставці товару. Якщо виробників декілька, то сертифікати повинні бути надані на кожного виробника продукції.
1.2. У випадку, якщо товар не підпадає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів – довідку органу з оцінки відповідності або органу сертифікації (оригінал або нотаріально засвідчену копію), з інформацією проте, що товар не підпадає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів, видану не раніше 60 днів до дати розкриття тендерних пропозицій та декларацію постачальника (виробника) про відповідність (зразок: Додаток №7). Учасник повинен надати копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з оцінки відповідності або органу сертифікації у визначеній галузі – його компетентність, виданого національним органом з акредитації.
1.3. У випадку, якщо товар підпадає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів – декларацію про відповідність, складену відповідно до чинного законодавства у сфері оцінки відповідності продукції Технічним регламентам або її нотаріально засвідчену копію. Якщо термін дії декларації про відповідність продукції закінчується до кінця терміну постачання продукції, то учасник повинен надати гарантійний лист, що нова діюча декларація про відповідність буде надана при поставці товару. Якщо виробників декілька, то декларації про відповідність повинні бути надані на кожного виробника продукції.
Вважаємо, що вимоги п. 1 Додатку 6 до ТД дискримінаційними та такими, що обмежують права учасників у зв’язку з втратою чинності з 01.01.2018 р. Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», відповідно до якого виробники шиферу не повинні обов"язково отримувати сертифікати відповідності. І якщо один з виробників добровільно зробив такий сертифікат, то це не означає. що інші теж повинні його робить. А значить суттєво звужується коло виробників і постачальників. Також шифер не підлягає оцінці відповідності технічним регламентам згідно Переліку товарів, затвердженого Постановою КМУ від 21.05.2012 №436.
Також учасник надає копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з оцінки відповідності у визначеній галузі – його компетентність, виданого національним органом з акредитації. Не бачимо підстав вимагати такі документи оскільки інформація про акредитовані центри сертифікації міститься у відкритих джерелах інформації. Тобто якщо у Вас виникають сумніви щодо чинності свідоцтва/декларації про відповідність Замовник може звернутися до центу сертифікації або акредитації сертифікованих центрів за підтвердження інформації про відповідність.
Вимагаємо прийняти вимогу до розгляду і внести зміни в тендерну документацію, враховуючі вищенаведені аргументи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2019 11:16
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
Відповідно до ст.1 Закон Замовник розробляє та затверджує тендерну документацію - документацію щодо умов проведення публічних закупівель. Відповідно до ст.22 Закону, в тендерній документації серед іншого міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2019 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 335 885,00
UAH
325 190,00
UAH
Документи
ПП "МОНОЛІТ ГРУП" 336 350,00
UAH
325 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 липня 2019 16:09
МВС Курило Л.Є..pdf
23 липня 2019 16:09
ЄДР.pdf
23 липня 2019 16:09
ДФС УЗ.zip
23 липня 2019 16:09
ДФС УЗ.pdf
15 липня 2019 13:05
Дані про товар.pdf
15 липня 2019 13:05
ДСТУ БВ.2.7-53-2014.pdf
15 липня 2019 13:05
Довідка працівники.pdf
15 липня 2019 13:05
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf

Публічні документи

15 липня 2019 09:49
Електронний підпис
15 липня 2019 09:47
21. Копія ДСТУ.pdf
15 липня 2019 09:47
09. Копія витягу з ЄДР.pdf
15 липня 2019 09:47
05. Статут+опис.pdf
15 липня 2019 09:47
05-1. Копія_Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

ПП "МОНОЛІТ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 325 190,00
UAH
19 липня 2019 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
325 190,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 12:20
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 09:13
_Договір.pdf укладений
06 серпня 2019 09:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0,01
UAH