Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Шкільна, 16 в с. Кирнички Ізмаїльського району - будівництво
Очікувана вартість
7 070 542,60 UAH
UA-2019-06-27-000811-b c2c24ec12d3841af81fe22a20a85580b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Чердаклієв

+380684558147
+380487148515
tender85381@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Юрій Чердаклієв
+380684558147,+380487148515
tender85381@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2019 13:15
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 11:03
Очікувана вартість: 7 070 542,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,35%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Шкільна, 16 в с. Кирнички Ізмаїльського району - будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68650, Україна, Одеська область, с. Кирнички Ізмаїльського району, вул. Шкільна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт після предявлення Підрядником форм Кб-2в, Кб-3, підписаних представниками сторін. Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі актів форм Кб-2в, Кб-3, протягом 10-ти банківських днів з моменту їх підписання. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2019 19:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 19:01
тд амбулаторії Кирнички зі змінами.doc
12 липня 2019 19:01
Опис змін_2.docx
27 червня 2019 13:15
Кирнички IMS з нульвими цінами.ims
27 червня 2019 13:15
Проект Договору.docx
12 липня 2019 19:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 18:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 19:01
тд амбулаторії Кирнички зі змінами.doc
02 липня 2019 17:49
тд амбулаторії Кирнички зі змінами.doc
27 червня 2019 13:15
тд амбулаторії Кирнички.doc
12 липня 2019 19:01
Опис змін_2.docx
02 липня 2019 17:49
Опис змін.docx
27 червня 2019 13:15
Кирнички IMS з нульвими цінами.ims
27 червня 2019 13:15
Проект Договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНБУД-М" 6 629 830,00
UAH з ПДВ
5 804 830,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП «Ялик» 6 512 238,90
UAH з ПДВ
6 128 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Пальмира Буд 7 065 322,76
UAH з ПДВ
7 065 322,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 16:40
МВС.zip
31 липня 2019 16:40
Електронний підпис
19 липня 2019 15:14
Електронний підпис
19 липня 2019 12:37
Електронний підпис
19 липня 2019 12:35
Ліцензія з переліком.pdf
19 липня 2019 12:35
25-2 Витяг базовий.pdf
19 липня 2019 12:35
25-1 Витяг великий.pdf
19 липня 2019 12:35
23-4 Пожежники.pdf
19 липня 2019 12:35
23-2 Штатний розпис 2019.pdf
19 липня 2019 12:35
22-6 Договір КП ККС-10.pdf
19 липня 2019 12:35
22-5 Договір КП САЗ 3507.pdf
19 липня 2019 12:35
22-4 Договір КП КРАЗ-250.pdf
19 липня 2019 12:35
22-3 Договір КП БАЗ 22154.pdf
19 липня 2019 12:35
22-2 Договір КП ГАЗ 3302.pdf
19 липня 2019 12:35
21-9 УКБ лютий 19 ф2, ф3.pdf
19 липня 2019 12:35
21-8 УКБ грудень 18 ф2, ф3.pdf
19 липня 2019 12:35
21-6 Лист-відгук.pdf
19 липня 2019 12:34
21-10 Лист-відгук УКБ.pdf
19 липня 2019 12:34
1Довідка корупція.pdf

Публічні документи

20 липня 2019 16:24
Електронний підпис
20 липня 2019 16:14
Дозвіл_додаток.pdf
20 липня 2019 16:06
Електронний підпис
20 липня 2019 15:11
Дозвіл ДТД.pdf
20 липня 2019 15:11
2.0 Працiвники_1час.rar
20 липня 2019 15:09
2.0 Працiвники_2час.rar
20 липня 2019 15:09
9. Договора МТБ ч2.rar
20 липня 2019 15:09
Інші документи.rar
20 липня 2019 15:09
8. Договора МТБ ч1.rar
20 липня 2019 15:09
Відгуки.rar
20 липня 2019 15:09
Банківська гарант.rar
20 липня 2019 15:09
Дозвіл Кожухар.pdf
20 липня 2019 15:09
Дозвіл Румак.pdf
20 липня 2019 15:09
Дозвіл Тромса Я.І..pdf

Публічні документи

19 липня 2019 17:26
Електронний підпис
19 липня 2019 17:24
Трудовые.pdf
19 липня 2019 17:24
Приказы.pdf
19 липня 2019 17:24
ДОГОВІР 63.pdf
19 липня 2019 17:24
Лицензия заверенная.pdf
19 липня 2019 17:24
Протокол _7 от 7мая 2019.pdf
19 липня 2019 17:24
Статут НОВЫЙ.pdf
19 липня 2019 17:24
лицензия с додатками.pdf
19 липня 2019 17:23
описПальмираБуд.pdf
19 липня 2019 17:23
Паспорт директора.pdf
19 липня 2019 17:23
штатний розпис.pdf
19 липня 2019 17:23
Рішення засновника.PDF
19 липня 2019 17:23
Договора оренди.pdf
19 липня 2019 17:23
Витяг.pdf
19 липня 2019 17:23
Док. субпідряд.pdf
19 липня 2019 17:23
Тендерна пропозиция.pdf
19 липня 2019 17:23
Кошторис.pdf
19 липня 2019 17:23
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНБУД-М"

ПП «Ялик»

ТОВ Пальмира Буд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНБУД-М"
#41296143
Переможець 5 804 830,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 16:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2019 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНБУД-М"
#41296143
5 804 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 червня 2022 11:02
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2022 08:41
ДУ №9 від 21.01.2022 Дог.№24.pdf зміни до договору
21 січня 2022 08:40
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2021 10:41
Договір №24 ДУ №8 від 20.05.2021.PDF зміни до договору
20 травня 2021 10:40
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 14:35
Дог. №24 ДУ №7 від 02.04.2021.PDF зміни до договору
05 квітня 2021 14:34
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 13:13
Д.У. № 6 до Договору № 24.PDF зміни до договору
20 січня 2021 13:12
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 13:07
Д.У. № 5 до Договору № 24.PDF зміни до договору
07 грудня 2020 13:06
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 13:34
SCAN0000.PDF зміни до договору
29 жовтня 2020 13:33
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 12:05
Договір №24 ДУ №3 від 23.09.2020.PDF зміни до договору
23 вересня 2020 12:04
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2020 11:35
ДУ №2 від 02.06.2020 р.PDF зміни до договору
02 червня 2020 11:32
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 10:02
Договір №24 ДУ №1 від 01.06.2020.PDF зміни до договору
01 червня 2020 10:01
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:33
ДУ3.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:32
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2019 13:52
ДУ 2 до Договору 24.PDF зміни до договору
21 жовтня 2019 13:51
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2019 14:11
ДУ 1 до Договору 24.PDF зміни до договору
08 жовтня 2019 14:10
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 14:55
договір №24.PDF укладений
14 серпня 2019 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни в пп. 10.1. п. 10. та викласти в наступній редакції: "Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31. грудня 2019 року". 2. Внести зміни до пп. 4.1, пп. 4.3., п.4 та продовжити термін дії додатківдо 31.12.2019 року згідно з переліком (додається). 3. Усі інші умови договору № 24 від 14 серпня 2019 року, відповідно п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», залишаються без змін. 4. Додаткова угода складена у двох примірниках та набирає чинності з моменту підписання сторонами. Додатки до даної Додаткової угоди є невід’ємною частиною: 1) Додаток №1 – «Календарний графік виконання робіт»; 2) Додаток №2 – «План фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Підстава: Рішення обласної ради від 22.02.2019 №941-VII «Про внесення змін до рішення обласної ради від 21 грудня 2018 року №913-VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік» зі змінами та ст.23 Бюджетного кодексу України. Постанова КМУ №983 «Порядок надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості», ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Внести зміни п.п.1.1 п.1 договору №24 від 14.08.2019 року на виконання робіт по об’єкту «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Шкільна, 16 в с. Кирнички Ізмаїльського району-будівництво» та викласти в наступній редакції: «Підрядник зобовязується виконати роботи з будівництва амбулаторії сільської медицини за адресою:с. Кирнички, Ізмаїльського району, вул. Шкільна, 16 (надалі-Обєкт), зазначені у проектно-кошторисній документації, а Замовник-прийняти від Підрядника завершені роботи та оплатити їх, за наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника. 3. Усі інші умови договору №24 від 14 серпня 2019 року, відповідно п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», залишаються без змін. 4. Додаткова угода складена у двох примірниках та набирає чинності з моменту підписання сторонами. Додатки до даної Додаткової угоди є невід’ємною частиною: 1) Додаток №1 – «Календарний графік виконання робіт»; 2) Додаток №2 – «План фінансування робіт»
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та додатків до нього до 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення плану фінансування, внесення змін у банківські реквізити сторін
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в п.13 дговору Місцезнаходження та банківські реквізіти сторін, в додаток 1 "календарний графік виконання робіт, в Додаток 2 "План фінансування робіт"
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в Додаток №3, Додаток №2 в р.13 та викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до преамбули договору
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна преамбули до основного Договору
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження дії основного Договору
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у преамбулу Договору, Додаток №2 до Договору, Додаток №3 до Договору, до розділу 16 Договору
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до преамбули Договору 2. Внести зміни в Додаток №1 до Договору 3. Внести зміни в Додаток №3 до Договору 4. Внести зміни до розділу ХІІІ Договору 5. Внести зміни в розділ ІІІ Договору
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до преамбули Договору 2. Внести зміни до п.10.1 р.Х Договору
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2019 — 01 червня 2022
Сума оплати за договором: 5 782 072,94
UAH (в тому числі ПДВ 963 678,82 UAH)