Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа Скадовський районний центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти |
Код ЄДРПОУ: | 38073190 |
Вебсайт: | http://osvita-skadovsk.org.ua |
Місцезнаходження: | 75700, Україна , Херсонська обл., Скадовськ, вул. Сергіївська, 4 |
Контактна особа: |
Бурейко Артем Вікторович 380997302050 ku_fgo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2019 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2019 11:33 |
Очікувана вартість: | 816 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 082,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2019 11:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2019 11:47 |
ТД «Шкільні меблі 2019».doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Розглянувши вимогу ТОВ «Компанія «ГАМАЮН» за Вих.№01//23-07 від 23.07.2019 р. на протокольне рішення №59 від 19.07.2019 року, відповідно до якого переможцем оголошено ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ «ДИНАСТІЯ», найменування публічної закупівлі – ДК 021:2015: 39160000-1 – Шкільні меблі. Ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-27-000567-a), Замовник надає наступні роз’яснення.
По – перше, відповідно до п. 2.1. Додатку №1 «Підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до Тендерної документації, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник подає Довідку складена у вигляді таблиці 2 Додаток 7 ТД підписану уповноваженою (посадовою) особою Учасника із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, в якій зазначається інформація про наявність працівників, їх кількість, знання, досвід та кваліфікацію, яких планується залучати до виконання договору , крім того вимагається - зазначити особу, яка буде відповідальною за виконання умов договору та з документальним підтвердженням права підпису документів (реєстрів, накладних, рахунків тощо) та контактний телефон.
Відповідно до ч.4 ст.3 «Національної рамки кваліфікацій», затвердженою Постановою КМ України 23.11.2011 року (зі змінами внесеними згідно з Постановою КМ
№ 509 від 12.06.2019) кваліфікація - визнана уповноваженим суб’єктом та засвідчена відповідним документом стандартизована сукупність здобутих особою компетентностей (результатів навчання), тобто наявність кваліфікації підтверджується здобутим рівнем освіти, про що зазначено в Довідці №659 від 11.07.2019 року.
Крім того, в Тендерній документації відсутня вимога, що інформація про особу, яка буде відповідальною за виконання умов договору та з документальним підтвердженням права підпису повинна міститися безпосередньо в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, навпаки в вимогах до таблиці 2 Додатку 7 зазначається, що вказана інформація повинна бути подана у наведеному в Додатку 7 вигляді та, крім того, зазначено, що учасник не повинен відступати від даної форми.
Водночас, Учасником ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ «ДИНАСТІЯ», на підтвердження вимоги щодо права підпису документів (реєстрів, накладних, рахунків, тощо) та контактного телефону надано Довідку №679 від 11.07.2019 р., в якій міститься вичерпна інформація про особу відповідальну за виконання умов договору, з документальним підтвердженням права підпису документів (реєстрів, накладних, рахунків, тощо) та контактного телефону.
Тобто, інформація надана ТОВ «Фабрика меблів «ДИНАСТІЯ» в зазначеній частині відповідає вимогам Тендерної документації.
По – друге, згідно п.3 Додатку 1 ТД Замовника вимагається від учасників тендеру надати Довідку у формі, викладеній у таблиці 3 Додатку 7 ТД підписана уповноваженою (посадовою) особою Учасника із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, в якій зазначається інформація про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за останні 2 роки (аналогічними є договори на поставку товарів за кодом ДК 021:2015, за яким визначено предмет закупівлі або на поставку товарів, назва яких відповідає назві предмету закупівлі, визначена сторонами ціна договору, вартість за одиницю товару, строк дії договору), із зазначенням найменування Замовника (покупця), його адреси, коду ЄДРПОУ, номеру телефону та ПІБ відповідальної особи. Водночас, в вимогах до таблиці 3 Додатку 7 зазначається, що вказана інформація повинна бути подана у наведеному в Додатку 7 вигляді та, крім того, зазначено, що учасник не повинен відступати від даної форми. В формі таблиці 3 Додатку 7 міститься наступні вимоги: «Замовник, адреса, телефон робочий, ПІБ керівника/особи уповноваженої на підписання договору», «Предмет договору», «Рік виконання Договору». Учасником ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ «ДИНАСТІЯ», було дотримано вимоги до вищевказаної форми.
Крім того, Учасником надано належним чином завірені копії аналогічних договорів, які містять інформацію згідно п.3. Додатку 1 ТД, щодо відповідного коду ЄДРПОУ Замовників (покупців) за аналогічними договорами, інформація про які містить таблиця 3 Додатку 7 ТД.
По третє, відповідно до примітки п.1.1 Додатку 1 ТД, яка містить вимогу, в якій зазначено, що у випадку, якщо документи, які вимагаються в п.1.1.- видані не на ім’я Учасника, такий Учасник зобов’язаний надати підтверджуючий документ (договір оренди тощо), який надає документальне право користування об’єктами власника. Надані Учасником ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ «ДИНАСТІЯ», відповідні договори оренди видані на ім’я Учасника, а також відповідно до абз. 4 п. 1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян “, який діє в Україні відповідно до статті 3 Закону України „Про правонаступництво України“ як такий, що не суперечить законодавству України, вірність копії документа засвідчується підписом керівника або уповноваженої на те службової особи і печаткою.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі одного критерію – ціна тендерної пропозиції і методики оцінки, та шляхом застосування електронного аукціону. Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням всіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі, якщо Учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України.
Після оцінки пропозиції Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Замовник керується виключно ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншими нормативними документами, у своїй роботі приймає неупереджене рішення, щодо визначення переможця, згідно наданої пропозиції та відповідності наданих документів. Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з основних принципів здійснення закупівель є: максимальна економія та ефективність.
Отже, враховуючи наведене повідомляємо про відхилення вимоги щодо скасування «Протокольного рішення №59 від 19.07.2019 року» та щодо відхилення пропозиції ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ «ДИНАСТІЯ».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-02-000042 ● 740d4e398f644cf7a8fc65441cdeda3f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2019 16:51 |
02.07.2019 № 166
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-27-000567-a
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника управління Олександр ПОЛІЩУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-02 17:06:16
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу щодо закупівлі шкільних меблів, що проводить Комунальна установа Скадовський районний центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-27-000567-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:
1) Яким чином ви можете обґрунтувати рішення, щодо оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, за відсутності пунктів: предмету закупівлі, умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі?
2) Чому у додатку №3 тендерній документації міститься вимога до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації у довільній формі про відсутність підстав, передбачених пунктом 2,3,8 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
3) Яким чином ви можете пояснити, чому визначення способу підтвердження відповідності переможця установленим критеріям і вимогам щодо статті 17 Закону у додатку №3 до тендерної документації покладено на переможця процедури закупівлі (в залежності чи є така інформація у відкритих єдиних державних реєстрах чи ні) при тому, що пунктом 2 частини другої статті 22 Закону визначення способу підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством покладається на Замовника?
4) Чому у тендерній документації відсутній кінцевий строк подання тендерних пропозицій?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-05 14:21:49
Пояснення на запит
1)
Предмет закупівлі вказаний в оголошенні електронної системи закупівель - ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати (порядок здійснення розрахунків) вказуються у договорі.
Інформація про джерело фінансування закупівлі не передбачено для заповнення на майданчику електронної системи закупівель Прозорро.
2)+3)
У примітках Додатку 3 Тендерної Документації та у п.5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вказано, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тому, не надання учасниками даної інформації не буде підставою для відхилення пропозиції та не створює дискримінаційних вимог для учасників.
4)
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій формується електронною системою закупівель автоматично про що сказано у п.2 Розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Тендерної Документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2019 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АРТ-ПРОМ |
633 213,00
UAH з ПДВ
|
633 213,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" |
714 150,00
UAH з ПДВ
|
661 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" |
720 498,00
UAH з ПДВ
|
661 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АРТ-ПРОМ #36989671 |
Відхилено |
633 213,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 14:15
|
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" #41676695 |
Переможець |
661 200,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2019 11:36
|
Дод Угода №1.pdf | зміни до договору |
08 серпня 2019 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2019 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2019 14:24
|
Договір №8-т Шкільні меблі.pdf | укладений |
06 серпня 2019 14:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 8-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |