Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
816 400,00 UAH
UA-2019-06-27-000567-a 3a77688ae8ad42158336e3d6ab0c7ba2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурейко Артем Вікторович

380997302050 ku_fgo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа Скадовський районний центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти
Код ЄДРПОУ: 38073190
Вебсайт: http://osvita-skadovsk.org.ua
Місцезнаходження: 75700, Україна , Херсонська обл., Скадовськ, вул. Сергіївська, 4
Контактна особа: Бурейко Артем Вікторович
380997302050
ku_fgo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2019 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 липня 2019 11:33
Очікувана вартість: 816 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 082,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Шкільні меблі (Меблі для початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів (“Нова українська школа”)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
529 комплект
Шкільні меблі (Стіл одномісний, регульований -1 шт., Стілець стаціонарний, регульований – 1шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75700, Україна, Херсонська область, Скадовськ, Сергіївська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 11:47
ТД «Шкільні меблі 2019».doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-27-000567-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 23 липня 2019 11:10
Вимога щодо визначення переможця
Вимога Замовнику щодо визначення переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2019 14:57
Відповідь на вимогу
Розглянувши вимогу ТОВ «Компанія «ГАМАЮН» за Вих.№01//23-07 від 23.07.2019 р. на протокольне рішення №59 від 19.07.2019 року, відповідно до якого переможцем оголошено ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ «ДИНАСТІЯ», найменування публічної закупівлі – ДК 021:2015: 39160000-1 – Шкільні меблі. Ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-27-000567-a), Замовник надає наступні роз’яснення.
По – перше, відповідно до п. 2.1. Додатку №1 «Підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до Тендерної документації, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник подає Довідку складена у вигляді таблиці 2 Додаток 7 ТД підписану уповноваженою (посадовою) особою Учасника із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, в якій зазначається інформація про наявність працівників, їх кількість, знання, досвід та кваліфікацію, яких планується залучати до виконання договору , крім того вимагається - зазначити особу, яка буде відповідальною за виконання умов договору та з документальним підтвердженням права підпису документів (реєстрів, накладних, рахунків тощо) та контактний телефон.
Відповідно до ч.4 ст.3 «Національної рамки кваліфікацій», затвердженою Постановою КМ України 23.11.2011 року (зі змінами внесеними згідно з Постановою КМ
№ 509 від 12.06.2019) кваліфікація - визнана уповноваженим суб’єктом та засвідчена відповідним документом стандартизована сукупність здобутих особою компетентностей (результатів навчання), тобто наявність кваліфікації підтверджується здобутим рівнем освіти, про що зазначено в Довідці №659 від 11.07.2019 року.
Крім того, в Тендерній документації відсутня вимога, що інформація про особу, яка буде відповідальною за виконання умов договору та з документальним підтвердженням права підпису повинна міститися безпосередньо в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, навпаки в вимогах до таблиці 2 Додатку 7 зазначається, що вказана інформація повинна бути подана у наведеному в Додатку 7 вигляді та, крім того, зазначено, що учасник не повинен відступати від даної форми.
Водночас, Учасником ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ «ДИНАСТІЯ», на підтвердження вимоги щодо права підпису документів (реєстрів, накладних, рахунків, тощо) та контактного телефону надано Довідку №679 від 11.07.2019 р., в якій міститься вичерпна інформація про особу відповідальну за виконання умов договору, з документальним підтвердженням права підпису документів (реєстрів, накладних, рахунків, тощо) та контактного телефону.
Тобто, інформація надана ТОВ «Фабрика меблів «ДИНАСТІЯ» в зазначеній частині відповідає вимогам Тендерної документації.
По – друге, згідно п.3 Додатку 1 ТД Замовника вимагається від учасників тендеру надати Довідку у формі, викладеній у таблиці 3 Додатку 7 ТД підписана уповноваженою (посадовою) особою Учасника із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, в якій зазначається інформація про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за останні 2 роки (аналогічними є договори на поставку товарів за кодом ДК 021:2015, за яким визначено предмет закупівлі або на поставку товарів, назва яких відповідає назві предмету закупівлі, визначена сторонами ціна договору, вартість за одиницю товару, строк дії договору), із зазначенням найменування Замовника (покупця), його адреси, коду ЄДРПОУ, номеру телефону та ПІБ відповідальної особи. Водночас, в вимогах до таблиці 3 Додатку 7 зазначається, що вказана інформація повинна бути подана у наведеному в Додатку 7 вигляді та, крім того, зазначено, що учасник не повинен відступати від даної форми. В формі таблиці 3 Додатку 7 міститься наступні вимоги: «Замовник, адреса, телефон робочий, ПІБ керівника/особи уповноваженої на підписання договору», «Предмет договору», «Рік виконання Договору». Учасником ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ «ДИНАСТІЯ», було дотримано вимоги до вищевказаної форми.
Крім того, Учасником надано належним чином завірені копії аналогічних договорів, які містять інформацію згідно п.3. Додатку 1 ТД, щодо відповідного коду ЄДРПОУ Замовників (покупців) за аналогічними договорами, інформація про які містить таблиця 3 Додатку 7 ТД.
По третє, відповідно до примітки п.1.1 Додатку 1 ТД, яка містить вимогу, в якій зазначено, що у випадку, якщо документи, які вимагаються в п.1.1.- видані не на ім’я Учасника, такий Учасник зобов’язаний надати підтверджуючий документ (договір оренди тощо), який надає документальне право користування об’єктами власника. Надані Учасником ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ «ДИНАСТІЯ», відповідні договори оренди видані на ім’я Учасника, а також відповідно до абз. 4 п. 1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян “, який діє в Україні відповідно до статті 3 Закону України „Про правонаступництво України“ як такий, що не суперечить законодавству України, вірність копії документа засвідчується підписом керівника або уповноваженої на те службової особи і печаткою.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі одного критерію – ціна тендерної пропозиції і методики оцінки, та шляхом застосування електронного аукціону. Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням всіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі, якщо Учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України.
Після оцінки пропозиції Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Замовник керується виключно ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншими нормативними документами, у своїй роботі приймає неупереджене рішення, щодо визначення переможця, згідно наданої пропозиції та відповідності наданих документів. Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з основних принципів здійснення закупівель є: максимальна економія та ефективність.
Отже, враховуючи наведене повідомляємо про відхилення вимоги щодо скасування «Протокольного рішення №59 від 19.07.2019 року» та щодо відхилення пропозиції ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ «ДИНАСТІЯ».

Документи подані скаржником

23 липня 2019 11:10
Вимога Скадовськ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-02-000042 ● 740d4e398f644cf7a8fc65441cdeda3f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 липня 2019 16:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

02.07.2019 № 166

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-27-000567-a
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника управління Олександр ПОЛІЩУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-02 17:06:16

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу щодо закупівлі шкільних меблів, що проводить Комунальна установа Скадовський районний центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-27-000567-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:

1) Яким чином ви можете обґрунтувати рішення, щодо оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, за відсутності пунктів: предмету закупівлі, умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі?
2) Чому у додатку №3 тендерній документації міститься вимога до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації у довільній формі про відсутність підстав, передбачених пунктом 2,3,8 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
3) Яким чином ви можете пояснити, чому визначення способу підтвердження відповідності переможця установленим критеріям і вимогам щодо статті 17 Закону у додатку №3 до тендерної документації покладено на переможця процедури закупівлі (в залежності чи є така інформація у відкритих єдиних державних реєстрах чи ні) при тому, що пунктом 2 частини другої статті 22 Закону визначення способу підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством покладається на Замовника?
4) Чому у тендерній документації відсутній кінцевий строк подання тендерних пропозицій?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-05 14:21:49

Пояснення на запит

1)
Предмет закупівлі вказаний в оголошенні електронної системи закупівель - ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати (порядок здійснення розрахунків) вказуються у договорі.
Інформація про джерело фінансування закупівлі не передбачено для заповнення на майданчику електронної системи закупівель Прозорро.
2)+3)
У примітках Додатку 3 Тендерної Документації та у п.5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вказано, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тому, не надання учасниками даної інформації не буде підставою для відхилення пропозиції та не створює дискримінаційних вимог для учасників.
4)
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій формується електронною системою закупівель автоматично про що сказано у п.2 Розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Тендерної Документації.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АРТ-ПРОМ 633 213,00
UAH з ПДВ
633 213,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" 714 150,00
UAH з ПДВ
661 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 720 498,00
UAH з ПДВ
661 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 12:44
Електронний підпис
12 липня 2019 11:52
ДСТУ ГОСТ 22046-2004.pdf
12 липня 2019 11:52
Паспорт Епишева.jpeg
12 липня 2019 11:52
ИНН Епишев В.В.jpeg
12 липня 2019 11:52
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

19 липня 2019 21:20
Електронний підпис
19 липня 2019 20:34
Електронний підпис
12 липня 2019 17:16
Електронний підпис
12 липня 2019 17:13
Проект договору.pdf
12 липня 2019 17:13
Паспорт.pdf
12 липня 2019 17:13
Витяг з ЄДР.pdf
12 липня 2019 17:13
9. інші документи.rar
12 липня 2019 17:13
8. Довідка Додаток 9.pdf
12 липня 2019 17:13
6. Довідки Таблиця 7.rar
12 липня 2019 17:13
Копії ДСТУ ISO 9001. 14001.pdf
12 липня 2019 17:13
ДСТ ISO 9001, 14001.pdf
12 липня 2019 17:13
довідка.pdf
12 липня 2019 17:13
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
12 липня 2019 17:13
Тендерна пропозиція.pdf
12 липня 2019 17:13
оригінали відгуків.pdf

Публічні документи

12 липня 2019 13:01
Електронний підпис
12 липня 2019 12:59
19-Проект договору.pdf
12 липня 2019 12:59
14-Сертифікати Аншар.pdf
12 липня 2019 12:59
13-Довідка_працівники.pdf
12 липня 2019 12:59
1-Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АРТ-ПРОМ

ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АРТ-ПРОМ
#36989671
Відхилено 633 213,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 14:15
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"
#41676695
Переможець 661 200,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"
#41676695
661 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2019 14:49
Електронний підпис
19 липня 2019 14:48
протокол №59.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2019 11:36
Дод Угода №1.pdf зміни до договору
08 серпня 2019 11:34
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 15:36
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 14:24
Договір №8-т Шкільні меблі.pdf укладений
06 серпня 2019 14:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 8-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML