Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30000000-9 Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення. (30230000-0 Комп’ютерне обладнання та приладдя ) джерело фінансування: місцевий бюджет (кошти соціально-економічного розвитку)
Очікувана вартість
71 015,00 UAH
UA-2019-06-27-000168-b 91f74ff7e22f44bc8fc505901930e7de
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Вітковська

+380435721335 cherncpmsd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чернівецький центр первинної медико-санітарної допомоги Чернівецької районної ради
Код ЄДРПОУ: 37248104
Місцезнаходження: 24100, Україна , Вінницька обл., смт. Чернівці, вул. Вінницька, 25Б
Контактна особа: Інна Вітковська
+380435721335
cherncpmsd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2019 10:20
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 11:00
Очікувана вартість: 71 015,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 710,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30000000-9: Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення


30000000-9 Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення. (30230000-0 Комп’ютерне обладнання та приладдя ).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Комп’ютер в складі (Персональний комп'ютер у зборі з ліцензійною операційною системою Windows 10
Монітор TFT 21.5" Samsung S22D300NYI ( LS22D300NYI/CI) LED 16:9 Black 5ms;
Програмне забезпечення Microsoft Windows 10 Professional;
Процесор AMD A4-6300 X2 (AD6300OKHLBOX) Socket FM2 3.7GHz 1MB 65W BOX;
Материнська плата ASUS sFM2 AMD A68 A68HM-K mATX;
Модуль пам'яті Crucial Ballistix Sport DDR4 4 GB 1600 MHz (BLS2G3D1609DS1S00.8FER2);
Накопичувач HDD 3.5" Western Digital 500 GВ 7200 64 MB SATAIII (WD1003FZEX) Caviar Black;
Блок живлення ATX CHIEFTEC 450W CTB-650S FAN 12cm Bulk + кабель живлення;
Корпус Grand(Spire) 703B w/o PU,Black,USB2.0x4;
Мишка A4Tech X6-60D US; BlackКлавіатура Genius KB-110 Black (31300700113) USB;
Килимок корковий прогумований 180х200 3мм.;
Мережевий фільтр живлення SVEN Optima 3 (Optima 3m) білий, 5 розеток, 3.0м, RTL
Можливі інші виробники з аналогічними параметрами
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24100, Україна, Вінницька область, смт. Чернівці, Вінницька, 25Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 липня 2019  —  22 липня 2019
ДК 021:2015: 30000000-9 — Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення
1 штука
Ноутбук LenovoIdeaPad 330-15IKBR
Екран 15.6" TN+film (1920x1080) Full HD, матовий / IntelCore i5-8250U (1.6 - 3.4 ГГц) / RAM 4 ГБ / HDD 500 ГБ / Intel UHD Graphics 620 / без ОД / LAN / Wi-Fi / Bluetooth / веб-камера / DOS / Microsoft Windows 10 Professional
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24100, Україна, Вінницька область, смт. Чернівці, Вінницька, 25Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 липня 2019  —  22 липня 2019
ДК 021:2015: 30000000-9 — Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення
2 штука
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24100, Україна, Вінницька область, смт. Чернівці, Вінницька, 25Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 липня 2019  —  22 липня 2019
ДК 021:2015: 30000000-9 — Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 10:20
Додаток 1.docx
27 червня 2019 10:20
проект договору.doc
27 червня 2019 10:20
ОГОЛОШЕННЯ.doc
27 червня 2019 10:20
Додаток 2.doc
27 червня 2019 10:20
Додаток 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 липня 2019 11:26
Дата відповіді: 01 липня 2019 15:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Комп’ютер в складі (Персональний комп'ютер у зборі з ліцензійною операційною системою Windows 10) можливі інші виробники з аналогічними параметрами, ноутбук та багатофункціональний пристрій – ні.
2) Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ та розглядаємо їх ціну як остаточну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 66 000,00
UAH з ПДВ
66 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 12:46
сертификатWindows-10-Pro.jpg
04 липня 2019 12:46
Сервіс_центри.pdf
04 липня 2019 12:46
СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
04 липня 2019 12:46
propozitsiya_ 66000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 66 000,00
UAH з ПДВ
08 липня 2019 17:12

Документи

08 липня 2019 17:11
Електронний підпис
08 липня 2019 17:10
протокол 15.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2019 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
66 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 липня 2019 17:11
Електронний підпис
08 липня 2019 17:10
протокол 15.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 13:58
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 12:52
договір.pdf укладений
15 липня 2019 12:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 66 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 000,00 UAH)