Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021-2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук у складі: основний блок персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук) Code DK 021-2015 - 30210000-4 - Machines for data processing (Personal computer form factor notebook consisting of: main unit of personal computer form factor notebook) (державний та місцевий бюджет)
код ДК 021-2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук у складі: основний блок персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук) Code DK 021-2015 - 30210000-4 - Machines for data processing (Personal computer form factor notebook consisting of: main unit of personal computer form factor notebook) (державний та місцевий бюджет)
Очікувана вартість
4 554 000,00 UAH
UA-2019-06-27-000097-a 0e3470dc1d8b4f9480e4d21bd8b04838
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Игорь Гончаров

+380522244380 uokmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 05403286
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська область обл., м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Контактна особа: Игорь Гончаров
+380522244380
uokmr@ukr.net
Додаткові контактні особи: І Гончаров
+380522244380
uokmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: UPRAVLINNYa OSVITY MISKOYi RADY MISTA KROPYVNYTsKOGO
National ID: 05403286
Contact point: І Гончаров I Honcharov
+380522244380
uokmr@ukr.net
Additional contacts: І Гончаров
+380522244380
uokmr@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 червня 2019 09:06
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2019 20:00
Початок аукціону: 13 серпня 2019 11:38
Очікувана вартість: 4 554 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 540,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 27 червня 2019 09:06
Enquiries until: 18 липня 2019 20:00
Complaints submission until: до 24 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 липня 2019 20:00

Information

Estimated total value: 4 554 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 45 540 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
414 штука
Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук у складі: основний блок персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук Personal computer form factor notebook
consisting of: main unit of personal computer form factor notebook
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук у складі: основний блок персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук Personal computer form factor notebook
consisting of: main unit of personal computer form factor notebook
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 30 серпня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2019 07:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 07:30
Додаток 6.doc
10 липня 2019 07:30
Перелік змін.docx
27 червня 2019 09:06
ТД.docx
27 червня 2019 09:06
оголош.doc
27 червня 2019 09:06
Оголош міжн..doc
27 червня 2019 09:06
додаток 5.docx
27 червня 2019 09:06
додаток 4.docx
27 червня 2019 09:06
Додаток 3.docx
27 червня 2019 09:06
додаток 2.docx
27 червня 2019 09:06
додаток 1.docx
10 липня 2019 07:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 09:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 07:30
Додаток 6.doc
10 липня 2019 07:30
Перелік змін.docx
27 червня 2019 09:06
ТД.docx
27 червня 2019 09:06
оголош.doc
27 червня 2019 09:06
Оголош міжн..doc
27 червня 2019 09:06
додаток 5.docx
27 червня 2019 09:06
додаток 4.docx
27 червня 2019 09:06
Додаток 3.docx
27 червня 2019 09:06
додаток 2.docx
27 червня 2019 09:06
додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 27 червня 2019 13:17
Дата відповіді: 27 червня 2019 13:53
Шановний Замовнику! Прохання надати роз'яснення з наступних питань. 1. Стосовно процесору - "тактова частота - не менше ніж 1,6 GHz" мається на увазі базова чи максимальна частота процесору? 2. У вимозі до веб-камери є примітка "за наявності". Чи означає це, що у Замовника немає потреби у наявності вебкамери? Та, враховуючи, що у більшості виробників ноутбуків такого рівня наявні веб-камери, але мають роздільну здатність 0.3 Mpx - чи буде вважатись порушенням технічних вимог наявна у ноутбуку веб-камера, але з роздільною здатністю 0.3 Mpx? 3. Стосовно ПЗ "Набір преінстальованого програмного забезпечення: програмний засіб для управління комп'ютерним класом з українською мовою інтерфейсу" для коректного формування вартості пропозиції, прохання повідомити, яка кількість ноутбуків, що закуповуються, матимуть роль "Ноутбук вчителя", а яка кількість"Ноутбук учня"? Оскільки у деяких виробників такого ПЗ вартість таких ліцензій відрізняється. 4. Стосовно ПЗ "Антивірусне програмне забезпечення (за потреби)" - що саме означає вислів "За потреби" ? Так як Замовник самостійно визначає власні потреби та відповідні вимоги, яким чином розцінювати дане формулювання. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Процесор - "тактова частота - не менше ніж 1,6 GHz" мається на увазі базова, наявність веб-камери, веб-камера, роздільною здатністю 0.3 Mpx, вся кількість ноутбуків - ноутбук учня, Антивірусне програмне забезпечення (за потреби) мається на увазі - обов'язково
Вимоги до процесору
Дата подання: 18 липня 2019 14:59
Дата відповіді: 18 липня 2019 17:07
Доброго дня. У технчіному завданні до процесору ноутбуку зазначено вимоги згідно Наказу МОН № 1440 від 02 листопада 2017 року "Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти", а саме: підтримка набору інструкцій х86-64; кількість фізичних обчислювальних ядер без використання технологій розподілу ресурсів між ядрами - не менше ніж 2; тактова частота - не менше ніж 1,6 GHz. Звертаємо увагу, що на дату видання Наказу специфікація процесору відповідала моделі Intel Celeron N3060 з частотами базовою та максимальною 1.6 ГГц та 2.5 ГГц відповідно. Проте, на сьогоднішній день актуальною моделлю процесора, що прийшла на заміну попередній, є процесор Intel Celeron N4000 з частотами базовою та максимальною 1.1 ГГц та 2.6 ГГц відповідно. Не зважаючи на це, нова модель за швидкодією є кращою практично у 1.5 рази: https://www.cpubenchmark.net/compare/Intel-Celeron-N3060-vs-Intel-Celeron-N4000/2762vs3239 Запитання: зважаючи на те, що у Наказі МОН не зазначено, якого саме типу частота (1.6 ГГц) має бути - базова чи максимальна, чи важатиметься процесор Intel Celeron N4000 таким, що відповідає потребам Замовника та чи не буде його пропозиція приводом для відхилення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Якщо в Наказі МОН № 1440 від 02 листопада 2017 року "Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти" не зазначено, якого саме типу частота (1.6 ГГц) має бути - базова чи максимальна, тоді пропозиція щодо покращеної моделі процесору буде розглядатися.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 серпня 2019
UA-2019-06-27-000097-a0e3470dc1d8b4f9480e4d21bd8b04838
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 05403286
Місцезнаходження: 25022, Україна, Кіровоградська область обл., м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АСАП ДЕМО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВІТКОВСЬКИЙ ЄВГЕН АНДРІЙОВИЧ Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

07 серпня 2019 12:39
Прот. розгл. асап демо.docx
07 серпня 2019 12:40
Електронний підпис

Публічні документи

22 серпня 2019 14:34
Dovidka_19227337940460412733.pdf.p7s
22 серпня 2019 14:34
Dovidka_19227337940460412733.pdf
22 серпня 2019 14:15
Dovidka_19228508170470178016.pdf.p7s
22 серпня 2019 14:15
Dovidka_19228508170470178016.pdf
22 серпня 2019 14:15
про не банкрутство.pdf
22 серпня 2019 14:15
НАЗК.zip
22 серпня 2019 14:15
Довідка(1).zip
22 серпня 2019 14:15
Відсутність судимості.pdf
26 липня 2019 23:01
Електронний підпис
26 липня 2019 23:00
Електронний підпис
26 липня 2019 17:32
9. Статут АСАП ДЕМО.pdf
26 липня 2019 17:32
8. Витяг ПДВ.pdf
26 липня 2019 17:32
5.4. Паспорт Директора.pdf
26 липня 2019 17:32
1.12.2. Рішення.pdf
26 липня 2019 17:32
Acer Certificates_ISO_9001.pdf
26 липня 2019 17:32
Acer Certificates_ISO_14001.pdf
26 липня 2019 17:32
Сертификат_N17_2018.pdf
26 липня 2019 17:32
декларация_N17.pdf
26 липня 2019 17:31
2018_N17_Модели.pdf
26 липня 2019 17:31
14. СЕС Асер.pdf

Документи

07 серпня 2019 12:38
Електронний підпис

Документи

07 серпня 2019 12:42
Прот. розгл. ПРОТЕХ.docx
07 серпня 2019 12:42
Електронний підпис

Документи

07 серпня 2019 13:04
Прот. розгл. Валтек.docx
07 серпня 2019 13:05
Електронний підпис

Публічні документи

28 липня 2019 19:05
Електронний підпис
28 липня 2019 19:04
Технічний опис.7z
28 липня 2019 19:04
Проект договору.pdf

Документи

07 серпня 2019 12:43
Електронний підпис

Публічні документи

28 липня 2019 19:48
Електронний підпис
28 липня 2019 19:48
Електронний підпис
28 липня 2019 19:39
довідка санкції.pdf
28 липня 2019 19:39
витяг ПДВ_копія.pdf
28 липня 2019 19:26
12063937_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСАП ДЕМО"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВІТКОВСЬКИЙ ЄВГЕН АНДРІЙОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2019 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 3 288 542,76
UAH з ПДВ
3 288 542,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" 4 294 836,00
UAH з ПДВ
4 294 836,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 4 386 744,00
UAH з ПДВ
4 386 744,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 14:34
Dovidka_19227337940460412733.pdf.p7s
22 серпня 2019 14:34
Dovidka_19227337940460412733.pdf
22 серпня 2019 14:15
Dovidka_19228508170470178016.pdf.p7s
22 серпня 2019 14:15
Dovidka_19228508170470178016.pdf
22 серпня 2019 14:15
про не банкрутство.pdf
22 серпня 2019 14:15
НАЗК.zip
22 серпня 2019 14:15
Довідка(1).zip
22 серпня 2019 14:15
Відсутність судимості.pdf
26 липня 2019 23:01
Електронний підпис
26 липня 2019 23:00
Електронний підпис
26 липня 2019 17:32
9. Статут АСАП ДЕМО.pdf
26 липня 2019 17:32
8. Витяг ПДВ.pdf
26 липня 2019 17:32
5.4. Паспорт Директора.pdf
26 липня 2019 17:32
1.12.2. Рішення.pdf
26 липня 2019 17:32
Acer Certificates_ISO_9001.pdf
26 липня 2019 17:32
Acer Certificates_ISO_14001.pdf
26 липня 2019 17:32
Сертификат_N17_2018.pdf
26 липня 2019 17:32
декларация_N17.pdf
26 липня 2019 17:31
2018_N17_Модели.pdf
26 липня 2019 17:31
14. СЕС Асер.pdf

Публічні документи

28 липня 2019 19:48
Електронний підпис
28 липня 2019 19:48
Електронний підпис
28 липня 2019 19:39
довідка санкції.pdf
28 липня 2019 19:39
витяг ПДВ_копія.pdf
28 липня 2019 19:26
12063937_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "АСАП ДЕМО"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Рішення скасоване 3 288 542,76
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 14:39
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 3 288 542,76
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 14:43
ТОВ "АСАП ДЕМО"
#41362870
Переможець 4 294 836,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 08:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2019 08:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО"
#41362870
4 294 836,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2019 08:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:07
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2019 09:12
додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
04 вересня 2019 09:11
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 09:01
договор 1782.pdf укладений
04 вересня 2019 09:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1782
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 939 938,00
UAH (в тому числі ПДВ 323 323,00 UAH)