Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини коридору 2-ого поверху загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня по вул. Центральній, 8 в с.Боратин Луцького району Волинської області
Очікувана вартість
1 396 003,87 UAH
UA-2019-06-26-002121-a f049acc113ed46cfbfd9269e0b71f2c3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчун Мирослава Костянтинівна

380973814015
380678984722
boratynszosh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНЯ С. БОРАТИН ЛУЦЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 21754252
Місцезнаходження: 45605, Україна , Волинська обл., село Боратин, ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 6
Контактна особа: Бойчун Мирослава Костянтинівна
380973814015,380678984722
boratynszosh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт частини коридору 2-ого поверху загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня по вул. Центральній, 8 в с.Боратин Луцького району Волинської області (згідно копії договору)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини коридору 2-ого поверху загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня по вул. Центральній, 8 в с.Боратин Луцького району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45605, Україна, Волинська область, Луцький район, село Боратин, вулиця Центральна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник сплачує Виконавцеві аванс в сумі 30% від вартості робіт протягом трьох днів від дати підписання даного договору, що складає 418801 грн. 16 коп. на термін не більше 30 календарних днів. Аванс 3 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані Підрядником роботи здійснюються Замовником на основі актів приймання виконаних робіт, форми КБ-2в та довідок про вартість виконаних робіт форми КБ-3. Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

26 червня 2019 19:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТИР АГРОБУД" (ТОВ "СТИР АГРОБУД")
#42769277
Переможець 1 396 003,87
UAH з ПДВ
26 червня 2019 19:45

Документи

26 червня 2019 19:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 19:51
IMG_0002.pdf укладений
26 червня 2019 19:50
File.PDF укладений
26 червня 2019 19:47