«Капітальний ремонт робочих підйомно-опускних воріт верхньої голови Канівського шлюзу. Заміна воріт»
Очікувана вартість
19 589 145,00 UAH
UA-2019-06-26-001814-a 5e300611ab16481ca2e7709c816eb478
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДП "Державне підприємство водних шляхів "Укрводшлях""
Код ЄДРПОУ: 03150102
Вебсайт замовника: http://ukrvodshliah.org.ua
Місцезнаходження замовника: 04071, Україна , Київська обл., Киев, м. Київ, вул. Електриків,14
Контактна особа замовника: Анна Довгая
+380443374513
office@ukrvodshliah.org.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 19:00
Початок аукціону: 31 липня 2019 14:12
Очікувана вартість: 19 589 145,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 178,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт робочих підйомно-опускних воріт верхньої голови Канівського шлюзу. Заміна воріт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19003, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул.Золотоніська 3, Відокремлений підрозділ «Канівський судноплавний шлюз» ДП «Укрводшлях»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт щомісячні/остаточний розрахунки за виконані роботи проводяться протягом десяти днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт по формі № КБ-2в (надалі за текстом – Акт № КБ-2в) і Довідок про вартість виконаних підрядних робіт та витрати по формі № КБ-3 (надалі за текстом – Довідка № КБ-3). ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПІДРЯДНИК щомісячно готує Акт № КБ-2в та Довідку № КБ-3 з додатками (розрахунками), акт передачі змонтованого обладнання в трьох екземплярах і надає уповноваженому представнику ЗАМОВНИКА – начальнику ВП «Канівський судноплавний шлюз» ДП «Укрводшлях». Представник ЗАМОВНИКА протягом 5-ти робочих днів перевіряє достовірність Акту № КБ-2в в частині фактично виконаних робіт, підписує його в рамках цього ж строку, або направляє мотивоване заперечення проти такого підписання. Після підписання Акту № КБ-2в та Довідки № КБ-3, Представник ЗАМОВНИКА (уповноважений представник ВП «Канівський судноплавний шлюз») надає Акт № КБ-2в та Довідку № КБ-3 ЗАМОВНИКУ для підпису та розрахунків. ЗАМОВНИК протягом 3-х робочих днів перевіряє достовірність Акту № КБ-2в в частині фактично виконаних робіт, підписує його в рамках цього ж строку, або направляє мотивоване заперечення проти такого підписання. - розрахунки за поставлене Обладнання здійснюється на підставі актів приймання-передачі та видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками і скріплених печаткою Сторін протягом десяти банківських днів з моменту їх поставки на Об’єкт з пропорційним вирахуванням авансового платежу (у разі його надання). Датою поставки обладнання вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі та видаткової накладної. У разі отримання рішення Головного розпорядника на попередню оплату даних робіт ЗАМОВНИК повідомляє ГЕНПІДРЯДНИКА про можливість здійснення авансового платежу та реєстрацію договору в Державному казначействі України, а ГЕНПІДРЯДНИК надає заявку у формі рахунку-фактури на авансовий платіж у розмірі 30% від вартості Договору. За такої умови перерахування авансового платежу здійснюється Замовником протягом двадцяти днів з дати реєстрації договору в Державному казначействі України та отримання рахунку-фактури на авансовий платіж від ГЕНПІДРЯДНИКА. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 липня 2019 18:15
Електронний цифровий підпис
18 липня 2019 15:34
Електронний цифровий підпис
11 липня 2019 14:52
Електронний цифровий підпис
26 червня 2019 17:02
Електронний цифровий підпис
23 липня 2019 18:13
ТД Канівського СШ в редакції від 23.07.19.doc
23 липня 2019 17:10
ТД Канівського СШ в редакції від 23.07.19.doc
18 липня 2019 15:24
ТД Канівського СШ в редакції від 18.07.19.doc
11 липня 2019 14:49
ТД Канівського СШ в редакції від 11.07.19.doc
26 червня 2019 17:01
ТД Кап рем робочих п о воріт Канівського шлюзу-2019.doc
23 липня 2019 18:13
Перелік змін від 23.07.docx
23 липня 2019 17:10
Перелік змін від 23.07.docx
18 липня 2019 15:24
Перелік змін від 18.07.docx
11 липня 2019 14:49
Перелік змін від 11.07.docx
23 липня 2019 17:10
Додаток 1 пропозиція.docx
26 червня 2019 17:01
Додаток 1 пропозиція.docx
18 липня 2019 15:24
Додаток 3 Проект Договору в ред від 18.07.2019.docx
11 липня 2019 14:49
Додаток 3 Проект Договору в ред від 11.07.2019.docx
26 червня 2019 17:01
Додаток 3 Проект Договору.docx
11 липня 2019 14:49
Додаток 2 (опис) в ред від 11.07.19.docx
26 червня 2019 17:01
Додаток 2 (опис).docx
26 червня 2019 17:01
Додаток 4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНССТРОЙКАПІТАЛ" 19 536 106,39
UAH з ПДВ
19 496 928,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "УЛІНЕЦЬ ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 19 586 000,00
UAH з ПДВ
19 586 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 22:40
sign.p7s
05 серпня 2019 22:40
довідка МВС.pdf
05 серпня 2019 22:40
не визнаний банкрутом.pdf
05 серпня 2019 22:40
довідка ДФС.pdf
04 серпня 2019 22:25
sign.p7s
04 серпня 2019 22:22
Проект Договору.pdf
04 серпня 2019 22:22
кошторис 31.07.19.rar
31 липня 2019 18:49
sign.p7s
30 липня 2019 15:56
sign.p7s
30 липня 2019 15:56
2_працівникі.pdf
30 липня 2019 15:56
10_захист_довкілля.pdf
30 липня 2019 15:56
9_ТСК витяг по ПДВ.pdf
30 липня 2019 15:56
14_Ліцензія_ТСК.pdf
30 липня 2019 15:56
16.pdf
30 липня 2019 15:56
15.pdf
30 липня 2019 15:56
3_ст.17.pdf
30 липня 2019 15:56
6_Статут_ТСК.pdf
30 липня 2019 15:56
4_Додаток 2 опис.pdf
30 липня 2019 15:56
11_захист_довкілля_2.pdf
30 липня 2019 15:56
12_регістр.pdf
30 липня 2019 15:56
7_Протоколи_наказ.pdf

Публічні документи

30 липня 2019 15:21
Додаток 1 пропозиція.pdf
30 липня 2019 15:21
13 кошторис.pdf
30 липня 2019 15:21
12.pdf
30 липня 2019 15:21
10.pdf
30 липня 2019 15:21
9_Виписка з ЄДР УВВ .pdf
30 липня 2019 15:21
8.pdf
30 липня 2019 15:21
7.pdf
30 липня 2019 15:21
6.pdf
30 липня 2019 15:21
5.pdf
30 липня 2019 15:21
4.pdf
30 липня 2019 15:21
3.pdf
30 липня 2019 15:21
2.pdf
30 липня 2019 15:21
1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНССТРОЙКАПІТАЛ"
#38634168
Переможець 19 496 928,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 16:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНССТРОЙКАПІТАЛ"
#38634168
19 496 928,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 серпня 2019 11:57
Договір + Пояснювальна записка.PDF укладений
20 серпня 2019 11:55
sign.p7s зміни до договору
11 жовтня 2019 15:46
Додаткова угода 2 до Договору 121В.PDF зміни до договору
11 жовтня 2019 15:45
sign.p7s зміни до договору
03 вересня 2019 15:56
Додаткова 1.PDF зміни до договору
03 вересня 2019 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись нормами Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди укласти додаткову угоду №1 до даного договору (Додається)
Номер договору про закупівлю: 121В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти Додаток №4 до Договору підряду від 20.08.2019 №121В в редакції, що відображена в прикріпленій Додатковій угоді №2
Номер договору про закупівлю: 121В
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку