Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-06-26-001774-a ● dec1cd303a0246feb1511ac3be9daeeb
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРОКУРАТУРА СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03527891 |
Вебсайт: | http://sumy.gp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 40000, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 33 |
Контактна особа: |
Тетяна Руженко +380542222575 tanin-ru@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2019 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2019 13:39 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штука
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Г.Кондратьєва, 33, на склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за отриманий Товар здійснюється впродовж 7 (семи) банківських днів після надання Постачальником на оплату оформлених належним чином рахунку та видаткової накладної. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2019 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2019 16:55 |
ДОДАТОК 5 роект договору Конотоп.docx | |
26 червня 2019 16:55 |
ТД_3110_Конотоп (БФП).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 червня 2019 09:27
Дата відповіді: 27 червня 2019 09:59
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякую за запитання, але велике прохання уважніше ознайомитися з тендерною документацією, у якій зокрема визначено: 1) З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічних характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „ або еквівалент”. Необхідність зазначення марки, моделі, виробника в технічних вимогах до предмету закупівлі пов’язана з метою забезпечення сумісності з наявною комп’ютерною технікою та унеможливлення виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням даної комп’ютерної техніки.
2) Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції з урахуванням ПДВ інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством. У разі якщо Учасник не є платником ПДВ, оцінка тендерних пропозицій проводиться без урахування ПДВ.
2) Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції з урахуванням ПДВ інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством. У разі якщо Учасник не є платником ПДВ, оцінка тендерних пропозицій проводиться без урахування ПДВ.
Наявність блокування друку. Швидкість вище при меншій пам'яті.
Дата подання: 01 липня 2019 18:53
Дата відповіді: 03 липня 2019 18:11
Шановний Замовнику, прошу повідомити:
1) Чи є для Вас важливим критерієм, відсутність блокування друку після перезаправки без заміни чіпу або без втручання в програмне забезпечення пристрою?
2) Чи є для Вас важливим критерієм, якщо пам'яті в пристрої менше ніж 64 Мб, але при цьому швидкість друку та копіювання більше ніж 18 стор/хв?
Відповідь: Шановний Учаснику повідомляю, що відсутність блокування друку після перезаправки без заміни чіпу або без втручання в програмне забезпечення пристрою є важливим, оскільки при використанні БФП планується постійно здійснювати заправку картриджу, а не його заміну. По-друге розмір пам'яті не менше 64 Мб є необхідним критерієм. Дякую за запитання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2019 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА |
80 004,00
UAH з ПДВ
|
79 504,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
84 960,00
UAH з ПДВ
|
79 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ |
93 324,00
UAH з ПДВ
|
93 324,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." #20028213 |
Очікує рішення |
79 920,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 17:27
|
ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА #3121918647 |
Відхилено |
79 504,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 17:27
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 19 липня 2019 11:38 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право визначити торги такими, що не відбулися, у разі, якщо здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили. |
Документи:
19 липня 2019 11:38
|
Електронний підпис |
19 липня 2019 11:36
|
Торги не відбулись.pdf |