Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт дороги по вулиці 8 березня в с.Червона Слобода Буринського району Сумської області
Очікувана вартість
4 338 085,00 UAH
UA-2019-06-26-001645-a 4aa0029dac1745a6959e1ef103d8b5e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Базима

+380965103728 buryn.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Буринська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04058025
Вебсайт: http://buryn-miskrada.gov.ua
Місцезнаходження: 41700, Україна , Сумська обл., Буринський р-н, м. Буринь, вул. Першотравнева, буд. 1
Контактна особа: Євген Базима
+380965103728
buryn.rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 липня 2019 11:58
Очікувана вартість: 4 338 085,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 690,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21690 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт дороги по вулиці 8 березня в с.Червона Слобода Буринського району Сумської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41700, Україна, Сумська область, Буринський район село Червона Слобода, 8 березня
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата проводиться відповідно до бюджетного законодавства України та Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати, товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін не більше одного місяця з дня надходження коштів у розмірі 30% від загального обсягу та наданого Підрядником рахунку на оплату. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником шляхом поетапної оплати за надані послуги, при надходженні коштів з державного бюджету або інших джерел фінансування. Підставою для здійснення розрахунків є підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), які складаються Підрядником у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ і подаються для підписання Замовнику. Після здійснення приймання наданих робіт Замовник проводить оплату за фактично надані послуги. Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 16:33
Проект договору 8 березня Червона Слобода.doc
26 червня 2019 16:33
ТД 8 БЕРЕЗНЯ ЧЕРВОНА СЛОБОДА .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-06-000012 ● 95874bc8f99048c39f10bc260cbdbeed
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2019 17:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

06.08.2019 № 26

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 06.08.2019 № 26

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-06-26-001645-a 26.06.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-09 11:13:42

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дороги по вулиці 8 березня в с.Червона Слобода Буринського району Сумської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-26-001645-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
які документи та у які терміни були надані переможцем торгів ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» для підтвердження відсутності підстав, зазначених у частинах першій та другій статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-13 11:44:45

Пояснення

У відповідності до Вашого запиту повідомляю, що 19.07.2019 року наступні документи були надані ТОВ «Бахмачгазбудсервіс», після прийняття рішення тендерним комітетом Буринської міської ради 15.07.2019 року про визначення останнього переможцем торгів та про намір укласти договір закупівлі ГБН Г.1-218182:2011 «Капітальний ремонт дороги по вулиці 8 Березня в с.Червона Слобода Буринського району Сумської області ДК 021-2015 «45230000-8» для підтвердження відсутності підстав, зазначених у частинах першій та другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надсилаю їх Вам в якості документального підтвердження:
1/відомості про юридичну особу, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на 1 арк.
2/відомості про службову/посадову/особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупів не притягувались до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення на 1 арк.
3/довідка МВС України на Сагателян А.Б. на 1 арк
4/відомості про те ,що ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкуретних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів/тендерів/ на 1 арк.
5/відомості про те, що директор ТОВ «Бахмачгазбудсервіс», який підписав тендерну пропозицію не був засуджений за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якого не знято або не погашено у встановленому законом порядку на 1 арк.
6/відомості про те, що ТОВ «Бахмачгазбудсчервіс» не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура на 1 арк.
7/відомості про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в наявності інформація по ТОВ «Бахмачгазбудсервіс», передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про держану реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» на 1 арк.
8/ відомості та довідка про те, що ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» не має заборгованості зі сплати податків і зборів/обов’язкових платежів/на 2 арк.
Зазначені документи, у вигляді сканкопій, додаються.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-08-13 11:13:21

Пояснення

У відповідності до Вашого запиту повідомляю, що 19.07.2019 року наступні документи були надані ТОВ «Бахмачгазбудсервіс», після прийняття рішення тендерним комітетом Буринської міської ради 15.07.2019 року про визначення останнього переможцем торгів та про намір укласти договір закупівлі ГБН Г.1-218182:2011 «Капітальний ремонт дороги по вулиці 8 Березня в с.Червона Слобода Буринського району Сумської області ДК 021-2015 «45230000-8» для підтвердження відсутності підстав, зазначених у частинах першій та другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надсилаю їх Вам в якості документального підтвердження:
1/відомості про юридичну особу, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на 1 арк.
2/відомості про службову/посадову/особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупів не притягувались до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення на 1 арк.
3/довідка МВС України на Сагателян А.Б. на 1 арк
4/відомості про те ,що ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкуретних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів/тендерів/ на 1 арк.
5/відомості про те, що директор ТОВ «Бахмачгазбудсервіс», який підписав тендерну пропозицію не був засуджений за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якого не знято або не погашено у встановленому законом порядку на 1 арк.
6/відомості про те, що ТОВ «Бахмачгазбудсчервіс» не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура на 1 арк.
7/відомості про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в наявності інформація по ТОВ «Бахмачгазбудсервіс», передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про держану реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» на 1 арк.
8/ відомості та довідка про те, що ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» не має заборгованості зі сплати податків і зборів/обов’язкових платежів/на 2 арк.
Зазначені документи, у вигляді сканкопій, додаються.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-08-27 16:55:48

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Рішення суду

2019-12-05 13:49:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява
Дата публікації: 30 серпня 2019

Документи:

30 серпня 2019 15:51
Електронний підпис
30 серпня 2019 15:47
Позовна заява1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" 3 774 132,41
UAH з ПДВ
3 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН 3 994 068,00
UAH з ПДВ
3 499 999,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДСВІТ-УКРАЇНА" 4 260 196,80
UAH з ПДВ
4 260 196,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 11:35
Електронний підпис
11 липня 2019 11:35
Аналіз ринку цін.pdf
11 липня 2019 10:18
Електронний підпис
11 липня 2019 08:53
Електронний підпис
11 липня 2019 08:51
кошторис.rar
11 липня 2019 08:51
кваліфікація.rar
11 липня 2019 08:51
Аналогічні договори.pdf
11 липня 2019 08:51
21690.7z

Публічні документи

11 липня 2019 17:21
Електронний підпис
11 липня 2019 17:20
Пропозиція.pdf
11 липня 2019 16:29
Електронний підпис
11 липня 2019 16:27
Пропозиція.pdf
11 липня 2019 16:27
Проект договору.pdf
11 липня 2019 16:27
Гарантія Буринь.zip

Публічні документи

11 липня 2019 15:39
Електронний підпис
11 липня 2019 15:38
п6 ст17.pdf
11 липня 2019 15:38
п4 ст17.pdf
11 липня 2019 15:38
п3 ст17.pdf
11 липня 2019 15:38
п2 ст17.pdf
11 липня 2019 15:38
Календарний графік.pdf
11 липня 2019 15:38
Договірна ціна.pdf
11 липня 2019 15:38
Довідка про МТБ.pdf
11 липня 2019 15:38
Технічне завдання.pdf
11 липня 2019 15:38
Тендерна пропозиція.pdf
11 липня 2019 15:38
Довідка про довкілля.pdf
11 липня 2019 15:38
Статут 2019.pdf
11 липня 2019 15:37
Відгук Буринська МР.pdf
11 липня 2019 15:37
Гарантійний лист.pdf
11 липня 2019 15:37
Проект договору.pdf
11 липня 2019 15:37
Витяг ПДВ копія.pdf
11 липня 2019 15:37
п9ст17.pdf
11 липня 2019 15:37
Витяг ЄДР копія.pdf
11 липня 2019 15:37
п8 ст17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"

ТОВ РОАД КОНСТРАКШН

ТОВ "БУДСВІТ-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"
#35800585
Переможець 3 499 999,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 10:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"
#35800585
3 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:53
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2019 10:48
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
26 липня 2019 10:47
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 10:28
Договір підряду №177.pdf укладений
26 липня 2019 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4.2 договору викласти в наступній редакції: «Розрахунки проводяться Замовником шляхом поетапної оплати за надані послуги, при надходженні коштів з державного бюджету або інших джерел фінансування, відповідно до графіка фінансування, що підписаний сторонами і який є невід'ємною частиною даної додаткової угоди.»
Номер договору про закупівлю: 177
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 499 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 583 333,17 UAH)