Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Буринська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04058025 |
Вебсайт: | http://buryn-miskrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 41700, Україна , Сумська обл., Буринський р-н, м. Буринь, вул. Першотравнева, буд. 1 |
Контактна особа: |
Євген Базима +380965103728 buryn.rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2019 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2019 11:58 |
Очікувана вартість: | 4 338 085,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 690,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 21690 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата проводиться відповідно до бюджетного законодавства України та Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати, товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін не більше одного місяця з дня надходження коштів у розмірі 30% від загального обсягу та наданого Підрядником рахунку на оплату. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником шляхом поетапної оплати за надані послуги, при надходженні коштів з державного бюджету або інших джерел фінансування. Підставою для здійснення розрахунків є підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), які складаються Підрядником у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ і подаються для підписання Замовнику. Після здійснення приймання наданих робіт Замовник проводить оплату за фактично надані послуги. | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2019 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2019 16:33 |
Проект договору 8 березня Червона Слобода.doc | |
26 червня 2019 16:33 |
ТД 8 БЕРЕЗНЯ ЧЕРВОНА СЛОБОДА .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-06-000012 ● 95874bc8f99048c39f10bc260cbdbeed
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2019 17:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.08.2019 № 26
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 06.08.2019 № 26
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-06-26-001645-a 26.06.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-09 11:13:42
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дороги по вулиці 8 березня в с.Червона Слобода Буринського району Сумської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-26-001645-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
які документи та у які терміни були надані переможцем торгів ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» для підтвердження відсутності підстав, зазначених у частинах першій та другій статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-13 11:44:45
Пояснення
У відповідності до Вашого запиту повідомляю, що 19.07.2019 року наступні документи були надані ТОВ «Бахмачгазбудсервіс», після прийняття рішення тендерним комітетом Буринської міської ради 15.07.2019 року про визначення останнього переможцем торгів та про намір укласти договір закупівлі ГБН Г.1-218182:2011 «Капітальний ремонт дороги по вулиці 8 Березня в с.Червона Слобода Буринського району Сумської області ДК 021-2015 «45230000-8» для підтвердження відсутності підстав, зазначених у частинах першій та другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надсилаю їх Вам в якості документального підтвердження:
1/відомості про юридичну особу, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на 1 арк.
2/відомості про службову/посадову/особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупів не притягувались до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення на 1 арк.
3/довідка МВС України на Сагателян А.Б. на 1 арк
4/відомості про те ,що ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкуретних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів/тендерів/ на 1 арк.
5/відомості про те, що директор ТОВ «Бахмачгазбудсервіс», який підписав тендерну пропозицію не був засуджений за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якого не знято або не погашено у встановленому законом порядку на 1 арк.
6/відомості про те, що ТОВ «Бахмачгазбудсчервіс» не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура на 1 арк.
7/відомості про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в наявності інформація по ТОВ «Бахмачгазбудсервіс», передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про держану реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» на 1 арк.
8/ відомості та довідка про те, що ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» не має заборгованості зі сплати податків і зборів/обов’язкових платежів/на 2 арк.
Зазначені документи, у вигляді сканкопій, додаються.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-08-13 11:13:21
Пояснення
У відповідності до Вашого запиту повідомляю, що 19.07.2019 року наступні документи були надані ТОВ «Бахмачгазбудсервіс», після прийняття рішення тендерним комітетом Буринської міської ради 15.07.2019 року про визначення останнього переможцем торгів та про намір укласти договір закупівлі ГБН Г.1-218182:2011 «Капітальний ремонт дороги по вулиці 8 Березня в с.Червона Слобода Буринського району Сумської області ДК 021-2015 «45230000-8» для підтвердження відсутності підстав, зазначених у частинах першій та другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надсилаю їх Вам в якості документального підтвердження:
1/відомості про юридичну особу, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на 1 арк.
2/відомості про службову/посадову/особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупів не притягувались до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення на 1 арк.
3/довідка МВС України на Сагателян А.Б. на 1 арк
4/відомості про те ,що ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкуретних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів/тендерів/ на 1 арк.
5/відомості про те, що директор ТОВ «Бахмачгазбудсервіс», який підписав тендерну пропозицію не був засуджений за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якого не знято або не погашено у встановленому законом порядку на 1 арк.
6/відомості про те, що ТОВ «Бахмачгазбудсчервіс» не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура на 1 арк.
7/відомості про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в наявності інформація по ТОВ «Бахмачгазбудсервіс», передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про держану реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» на 1 арк.
8/ відомості та довідка про те, що ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» не має заборгованості зі сплати податків і зборів/обов’язкових платежів/на 2 арк.
Зазначені документи, у вигляді сканкопій, додаються.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-08-27 16:55:48
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Рішення суду
2019-12-05 13:49:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява |
Дата публікації: | 30 серпня 2019 |
Документи:
30 серпня 2019 15:51
|
Електронний підпис |
30 серпня 2019 15:47
|
Позовна заява1.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2019 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" |
3 774 132,41
UAH з ПДВ
|
3 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН |
3 994 068,00
UAH з ПДВ
|
3 499 999,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДСВІТ-УКРАЇНА" |
4 260 196,80
UAH з ПДВ
|
4 260 196,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" #35800585 |
Переможець |
3 499 999,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2019 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 09:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2019 10:48
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
26 липня 2019 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2019 10:28
|
Договір підряду №177.pdf | укладений |
26 липня 2019 10:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4.2 договору викласти в наступній редакції: «Розрахунки проводяться Замовником шляхом поетапної оплати за надані послуги, при надходженні коштів з державного бюджету або інших джерел фінансування, відповідно до графіка фінансування, що підписаний сторонами і який є невід'ємною частиною даної додаткової угоди.» |
Номер договору про закупівлю: | 177 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |