Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Борошно
Очікувана вартість
106 140,00 UAH
UA-2019-06-26-001464-c b4a14a5a1af04e81996477b3f1888bdc
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вешньовська Поліна Карлівна

+380985277793 lyakhovets.podzvit@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Зяньковецький психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 23561669
Місцезнаходження: 32250, Україна , Хмельницька обл., Деражнянський район, с.Іванківці, вул.Б.Хмельницького 28/1
Контактна особа: Вешньовська Поліна Карлівна
+380985277793
lyakhovets.podzvit@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 106 140,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 530,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Фінансування здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 кг
борошно першого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
600 кг
борошно вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару. Для проведення оплати до рахунка додається накладна на товар. 4.2. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст..49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 17:09
ТД борошно.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення умов поставки
Дата подання: 27 червня 2019 09:02
Дата відповіді: 02 липня 2019 09:46
Доброго дня! У п.5.1. проекту договору вказано: "поставка до 31.12.2019року відповідно до заявок", просимо уточнення-1) скільки саме поставок планується та з якою періодичністю? (раз на тиждень/місяць/квартал), адже вартість доставки є складовою частиною загальної цінової пропозиції.
Відповідь: Постачання товару здійснюється протягом одного робочого дня з моменту подання замовником заявки на поставку товару 2 (два) рази в місяць.
уточнення п 5,5 проекту договору
Дата подання: 27 червня 2019 09:07
Дата відповіді: 02 липня 2019 09:46
Доброго дня! У п. 5.5 проекту договору є вимога надати санітарний паспорт на автотранспорт, яким здійснюватиметься поставка товару. Але статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі Закон), який набрав чинності 20.09.2016, встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено. У зв’язку з вищевикладеним чи можливо надання Довідки про санітарну обробку автомобіля (використовується найманий автотранспорт).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В проекті договору відсутня вимога щодо надання такого документу у складі тендерної пропозиції. Такий документ за вимогою надається вже при виконанні договору, в разі якщо це не передбачено законодавством, можуть надаватися документи про санітарну обробку автомобіля.

Інформація про відміну

Дата відміни
11 липня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій