Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 71320000-7 (Роботи з розробки проектної документації на "Технічне переоснащення системи опалення інженерного корпусу ДП "ХМТП")
Очікувана вартість
77 401,00 UAH
UA-2019-06-26-001126-a dd3e8d0699154be68b71122394dbe79c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген В’ячеславович Сумбаєв

+380552328779 evhenyi.v.sumbaev@seaport.kherson.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Херсонський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125695
Вебсайт: http://www.seaport.kherson.ua
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон,, пр-кт. Ушакова, 4
Контактна особа: Євген В’ячеславович Сумбаєв
+380552328779
evhenyi.v.sumbaev@seaport.kherson.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Роботи з розробки проектної документації на "Технічне переоснащення системи опалення інженерного корпусу ДП "ХМТП"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, пр-т Ушакова, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору До початку виконання робіт, але не раніше підписання даного Договору, Замовник сплачує Підряднику попередню оплату в розмірі 50% від загальної вартості робіт, на підставі рахунку (рахунку-фактури) виставленого Підрядником. Джерело фінанасування закупівлі: власні кошти. Аванс 7 Банківські 50
Виконання робіт Остаточний розрахунок в розмірі 50% від загальної вартості робіт здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів після отримання позитивного експертного висновку Держекспертизи від Підрядника та підписання Сторонами по Договору Акту виконаних робіт. Джерело фінанасування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 7 Банківські 50

Тендерна документація

26 червня 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "АНТАРЕС"
#14127945
Переможець 77 400,71
UAH з ПДВ
26 червня 2019 15:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 15:29
108Р Антарес.pdf укладений
26 червня 2019 15:28