Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)(Комп'ютерне обладнання, відповідний мультимедійний контент для початкових класів нової української школи)
Очікувана вартість
341 369,00 UAH
UA-2019-06-26-001107-c 9c64748c42d54dca95b922f93c69e776
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Мельник

+380962118770 yonosvita-kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 02146937
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Північна, 96а
Контактна особа: Сергій Мельник
+380962118770
yonosvita-kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2019 08:00
Початок аукціону: 19 липня 2019 12:07
Очікувана вартість: 341 369,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 706,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Вид предмета закупівлі: товари.
Умови оплати: оплата після поставки товару, тип оплати - післяоплата, період та тип днів - 30 банківських, розмір оплати - 100%.
Джерело фінансування закупівлі: субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штука
Ноутбук (джерело фінансування закупівлі - кошти з державного бюджету згідно постанови КМУ від 27.02.2019р. №130, співфінансування з міського бюджету згідно рішення сесії міської ради від 11.04.2019р. №15/71).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам’янець-Подільський, заклади загальної середньої освіти підвідомчі управлінню освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За наявності фінансового підкріплення видатків замовника. Джерело фінансування закупівлі: субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа". Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2019 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 11:40
ТД (нова редакція).doc
05 липня 2019 11:40
перелік змін (ноутбук).docx
26 червня 2019 14:30
Додаток 9 цінова пропозиція.docx
26 червня 2019 14:30
Додаток 8 заклади.docx
26 червня 2019 14:30
Додаток 7 для переможця.doc
26 червня 2019 14:30
Додаток 6 персон.дані.docx
26 червня 2019 14:30
додаток 5 заг.відомості.docx
26 червня 2019 14:30
Додаток 4 технічні.docx
26 червня 2019 14:30
Додаток 3 Договір.docx
26 червня 2019 14:30
додаток 2 ст.17.docx
26 червня 2019 14:30
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.doc
05 липня 2019 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 11:40
ТД (нова редакція).doc
26 червня 2019 14:30
ТД.doc
05 липня 2019 11:40
перелік змін (ноутбук).docx
26 червня 2019 14:30
Додаток 9 цінова пропозиція.docx
26 червня 2019 14:30
Додаток 8 заклади.docx
26 червня 2019 14:30
Додаток 7 для переможця.doc
26 червня 2019 14:30
Додаток 6 персон.дані.docx
26 червня 2019 14:30
додаток 5 заг.відомості.docx
26 червня 2019 14:30
Додаток 4 технічні.docx
26 червня 2019 14:30
Додаток 3 Договір.docx
26 червня 2019 14:30
додаток 2 ст.17.docx
26 червня 2019 14:30
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 червня 2019 09:47
Дата відповіді: 27 червня 2019 13:36
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Шановний Учасник, на Ваше запитання повідомляємо наступне: п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». На виконання вищезазначеної статті, Тендерним комітетом було розроблено та затверджено Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, що мають детальний опис товару, який необхідний для Замовника. Крім того Тендерна документація передбачає можливість надання еквіваленту товару, який не гірше за показники товару, що передбачений Технічним завданням. Повідомляємо, що Додатком 4 «ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Тендерної документації визначено наступне: «У разі, якщо дане Технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз "або еквівалент"». Учасником може надаватись еквівалент товару. Еквівалентом вважається подібний товар технічні показники якого кращі або відповідають встановленим вимогам». Враховуючи вище викладене, до розгляду Замовником допускаються всі Тендерні пропозиції, незалежно від виробника товару, з технічними характеристиками, що відповідають або є кращими вказаними в Додатку 4 Тендерної документації. 2) Додатком 1 Тендерної документації передбачено перелік документів, які зобов’язані подати у складі Тендерної пропозиції фізичні особи – підприємці незалежно від того, на якій системі оподаткування вони перебувають. Додатком 9 «РЕКОМЕНДАЦІЙНА ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Тендерної документації визначено наступне: «Примітка: без ПДВ – для Учасників, які не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України; якщо учасник не є платником ПДВ поруч з ціною має бути зазначено «без ПДВ». Вартість тендерної пропозиції учасника має враховувати всі витрати на транспортування товару. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Тендерною документацією, та шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням ПДВ, якщо Учасник платник ПДВ, або без нього – якщо Учасник неплатник ПДВ). Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки) вважатиметься найбільш економічно вигідною. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 243 876,42
UAH з ПДВ
243 876,42
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 278 824,68
UAH з ПДВ
278 824,68
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гумен Юрій Анатолійович 341 010,00
UAH з ПДВ
339 282,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Синюта Андрій Олександрович 340 983,00
UAH з ПДВ
340 983,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2019 17:16
Асер 2 СЭС.jpg
17 липня 2019 17:16
АСЕР 1 СЭС.jpg
17 липня 2019 17:16
N15_043-19-TR-PO dek.pdf
17 липня 2019 17:16
Decl_N15_2019_043-19-TR-PO dek.pdf
17 липня 2019 17:16
Cert_N15_2019_ВВ 043-191561763420.pdf
17 липня 2019 17:15
26. Проект договору.pdf
17 липня 2019 17:15
24.Витяг ПДВ оригінал.pdf
17 липня 2019 17:15
19.Витяг з ЄДР від 05.07.pdf
17 липня 2019 17:15
07. Протокол зборів.PDF
17 липня 2019 17:15
04. Статут.pdf
17 липня 2019 17:15
01. Цінова пропозиція.pdf
17 липня 2019 17:15
_Laptops_all_letters.pdf

Публічні документи

06 серпня 2019 18:48
Довідка не судимість
06 серпня 2019 17:40
Гарантійний_лист ст. 17
06 серпня 2019 17:40
Довідка заборгованість
12 липня 2019 17:29
Сертифікат HP 250.pdf
12 липня 2019 17:29
паспорт.pdf
12 липня 2019 17:29
Лист-згода.pdf
12 липня 2019 17:29
Загальні відомості.pdf
12 липня 2019 17:29
Витяг1.pdf
12 липня 2019 17:29
Гарантійниий лист.pdf
12 липня 2019 17:29
Виписка.pdf
12 липня 2019 17:29
Відсутність підстав.pdf
12 липня 2019 17:29
Аналог_договори.pdf
12 липня 2019 17:29
Витяг2.pdf
12 липня 2019 17:29
Проект договору.pdf
12 липня 2019 17:29
Цінова пропозиція.pdf
12 липня 2019 17:29
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

15 липня 2019 14:49
Документи.pdf
15 липня 2019 14:49
Аналогічні.pdf
15 липня 2019 14:49
Додаток 3 Договір.pdf
15 липня 2019 14:49
Додаток 4 технічні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП Гумен Юрій Анатолійович

ФОП Синюта Андрій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 243 876,42
UAH з ПДВ
24 липня 2019 12:45
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 278 824,68
UAH з ПДВ
30 липня 2019 09:52
ФОП Гумен Юрій Анатолійович
#3591510437
Переможець 339 282,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 14:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гумен Юрій Анатолійович
#3591510437
339 282,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:37
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 09:58
договір ноутбук НУШ.pdf укладений
14 серпня 2019 09:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 339 282,00
UAH