Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання та приладдя для оснащення навчальних кабінетів (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
1 761 000,00 UAH
UA-2019-06-26-001076-b 417c0249758041c299f80fc92415de1d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Глущенко Юлія Вікторівна

+380444064539 pbrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПЕТРОПАВЛІВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04362489
Місцезнаходження: 08130, Україна , Київська обл., село Петропавлівська Борщагівка, Київська обл., Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, вул. Ярослава Мудрого,1-А
Контактна особа: Глущенко Юлія Вікторівна
+380444064539
pbrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2019 17:17
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2019 17:17
Початок аукціону: 15 липня 2019 14:12
Очікувана вартість: 1 761 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 805,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
188 шт
Комп’ютерне обладнання та приладдя для оснащення навчальних кабінетів (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08129, Україна, Київська область, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Паркова, 34Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 17:13
ТД компютери.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 червня 2019 09:08
Дата відповіді: 01 липня 2019 15:16
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В технічному завданні не містяться посилання на конкретні торгівельні марки,
патент, конструкцію, джерело
походження та виробника. Учасник має право замінити вказане обладнання на
його еквівалент (технічні
параметри еквіваленту повинні обов’язково відповідати вимогам зазначеним в
технічному завданні. У разі
невідповідності параметрів, навіть незначних, пропозиція буде відхилена.
2) Редакція терміну «учасник процедури закупівлі» дозволяє приймати участь у
процедурі закупівлі практично
всім бажаючим суб’єктам господарювання, які при цьому повинні мати статус
фізичної або юридичної особи. У
випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ.
Відповідно до частини першої статті
28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за
результатами торгів з
урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів
та всіх витрат, пов’язаних з
виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат
на доставку, гарантійне
обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною
системою закупівель автоматично.
Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону
(оцінки), вважатиметься найбільш
економічно вигідною і остаточною. Дякую.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft і Уточнення
Дата подання: 01 липня 2019 10:10
Дата відповіді: 01 липня 2019 15:20
Шановний Замовник! 1) З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання і якщо так,то що саме мається на увазі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не може
встановлювати дискримінаційні вимоги до
учасників.
Визначаючи вимоги до предмету закупівлі Замовник прагнув додержуватись прав
як потенційних учасників, так і
третіх осіб - володільців прав інтелектуальної власності на товар, що може
бути запропоновані учасниками для
для використання (встановлюючи вимоги щодо "чистоти" ліцензування та джерел
походження).
Визначені Замовником умови закупівлі не суперечать наведеному у Вашому
запитанні і не виключають право
Замовника звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником, до
органів державної влади,
підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції (частина сьома
статті 28 Закону України "Про
публічні закупівлі") та право звернутись за перевіркою автентичності ліцензій
на операційну систему до
представників компанії виробника і перевірки його на офіційному сайті
Майкрософт. Незалежно від того, яким
чином Учасник надасть програмне ліцензійне забезпечення(диском або
імпортовано у складі пристрою).
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника вимогам
кваліфікаційним критеріям,
наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або
факту зазначення у тендерній
пропозиції, будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні
результатів процедури
закупівлі, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
На підставі вищевикладеного, не вбачаємо необхідності вносити зміни до
Тендерної документації. З повагою,
тендерний комітет. Дякуємо.
Так, монтаж потрібен.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-26-001076-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 26 липня 2019 12:26
Шановний Замовнику!
Шановний Замовнику!

Ознайомившись з пропозицією Учасника ТОВ Бі-Про, якого Вами було визначено переможцем, звертаємо увагу Замовника на ряд невідповідностей, які містяться в пропозиції цього Учасника.

1) Тендерна документація містить твердження «3.3.1. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом ста календарних , днів з дати розкриття тендерних пропозицій.».

Учасник ТОВ Бі-Про надає гарантійний лист в якому зазначає, що «строк діїі тендерної пропозиції складає 100 (сто) календарних днів» без зазначення " з дати розкриття тендерних пропозицій".

2) Тендерна документація містила вимогу надати «Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників), їх адреси, код ЄДРПОУ, контактні телефони, ПІП контактних осіб, сум договорів та стану виконання, які укладені в 2017- 2019 році), разом із копіями таких аналогічних договорів (не менше 2- х),разом з копіями видаткових накладних, що вказані в довідці та не менше 1 позитивного відгуку від Замовника.»

Учасник ТОВ Бі-Про в складі пропозиції надають аналогічні договори за 2017-2018 рік, проте не надають довідку із зазначенням кількості аналогічних договорів – відсутня інформація щодо кількості договорів за період 2017-2019 рік, а також відсутнє пояснення щодо відсутності договорів за 2019 рік.

3) В наданому Учасником ТОВ Бі-Про аналогічному договорі № 266 поставка товару була здійснена не в строки, визначені Замовником, а саме: поставка мала бути здійснена до 31.08.2018 р, а наявна дата видаткової накладної свідчить про факт поставки товару - 03.10.2018 р.

4) В наданому Учасником ТОВ Бі-Про аналогічному договорі № 869/18 поставка товару мала бути здійснена до 20 грудня 2018 р., але у наданій видатковій накладній відсутня дата поставки, що ставить під сумнів вчасну та в необхідні строки поставку товару.

5) У наданих Учасником ТОВ Бі-Про сертифікатах на ноутбуки Dell відсутнє підтвердження, що це сертифікати на моделі: Dell Inspiron 15 3567 , Dell Vostro 3568, що пропонуються до постачання.

Враховуючи численні невідповідності, просимо дискваліфікуватиТОВ Бі-Про , як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 липня 2019 12:30
Доброго дня. Дякуємо За Ваше звернення. Детально проаналізувавши Ваші питання тендерний комітет повідомляє наступне:
1. На вимогу п 3.3.1 тендерної Документації Учасник має надати довідку в довільній формі. Переможець надав дану довідку довільної форми зазначивши строк дії тендерних пропозицій в чим виконав вимогу п.3.3.1 Тендерної документації.
2. На вимогу п.3.5.2 Тендерної документації Переможець надав наступну інформацію: Таблицю із зазначенням переліку організацій (3 організації) переліку організацій (Замовників), їх адреси, код ЄДРПОУ, контактні телефони, ПІП контактних осіб, сум договорів та стану виконання, які укладені в 2017- 2019 році), разом із копіями таких аналогічних договорів (не менше 2- х),разом з копіями видаткових накладних, що вказані в довідці та не менше 1 позитивного відгуку від Замовника.» чим виконав вимоги п.3.5.2 тендерної документації. Замовник не вимагав конкретно договори за кожен рік, зокрема 2019 рік, а лише вимагав аналогічні договори виконані в період 2017- 2019 років. не менше 2. Надання пояснення відсутності договорів за конкретний рік не вимагалося тендерною документацією і не є порушенням її вимог.
3. На вимогу п.3.5.2 Тендерної документації Переможець надав копії аналогічних договорів, разом з видатковими накладними та відгуками не менше 1. чим виконав вимогу п. 3.5.2 тендерної документації. Аналогічні договори відповідають зазначеним в довідці про аналогічні договори та видатковим накладним.
4. На вимогу п.3.5.2 Тендерної документації Переможець надав копії аналогічних договорів, разом з видатковими накладними та відгуками не менше 1. Чим виконав вимогу п. 3.5.2 тендерної документації. Аналогічні договори відповідають зазначеним в довідці про аналогічні договори та видатковим накладним.
5. Тендерна пропозиція Переможця містить перелік сертифікатів та декларацій про відповідність на всі модельні лінійки ноутбуків виробництва Dell згідно наповнення (радіодоступ, батарея). Зокрема тендерна пропозиція Переможця містить авторизаційний лист від виробника що підтверджує відповідність запропонованих ноутбуків вимогам Замовника та їх офіційне походження та сертифікацію згідно чинного законодавства України.
Враховуючи Вище сказане тендерний комітет залишає скаргу не задоволеною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 1 450 700,22
UAH з ПДВ
1 450 700,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Бі-Про 1 746 500,00
UAH з ПДВ
1 746 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОЗУМНА КРАЇНА" 1 760 000,00
UAH з ПДВ
1 760 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 16:48
Електронний підпис

Публічні документи

11 липня 2019 22:57
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ Бі-Про

ТОВ "РОЗУМНА КРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 1 450 700,22
UAH з ПДВ
19 липня 2019 13:40
ТОВ Бі-Про
#40274333
Переможець 1 746 500,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 16:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про
#40274333
1 746 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 17:36
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 14:51
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 14:48
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 15:59
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 15:56
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 17:17
Договір.pdf укладений
06 серпня 2019 17:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до специфікації
Номер договору про закупівлю: 06/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з обставинами постачання товарів іноземного походження, що не залежать від дій постачальника, даним листом нарантуємо поставити товари належної якості та в повному обсязі до 28 серпня 2019р.
Номер договору про закупівлю: 06/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 746 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 291 083,33 UAH)