Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
69 877,02 UAH
UA-2019-06-26-000984-c 1d43d706176349718c1c9713f67bdc7e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войтенко Ірина

+380444810807 irina.voytenko@ntu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 23152907
Вебсайт: http://www.1tv.com.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42
Контактна особа: Войтенко Ірина
+380444810807
irina.voytenko@ntu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 21:00
Початок аукціону: 12 липня 2019 13:19
Очікувана вартість: 69 877,02 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Строк поставки - протягом одного місяця з дати укладення договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штука
Папка реєстратор А4 50мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
600 штука
Папка реєстратор А4 75мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3300 штука
Папка-швидкозшивач А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1700 штука
Папка-швидкозшивач А4 (картон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штука
Клей ПВА-карандаш
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 штука
Ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Набір текстових маркерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 штука
Рідина коригуюча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Зшивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 штука
Скоби №24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 штука
Скоби №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Біндер металевий, 25 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Біндер металевий, 32 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Дирко-пробивач 20 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Дирко-пробивач 30 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 штука
Скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 штука
Олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Гумка для стирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Чинка пластикова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штука
Папка-куточок А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штука
Бокс для паперу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 штука
Папір для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Обкладинка картонна А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Обкладинка прозора А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Книга облику А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Покупець сплачує Постачальнику загальну вартість Товару шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом десяти банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної на підставі рахунку-фактури Постачальника Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 14:02
Додаток_4.docx
26 червня 2019 14:02
Додаток_3.docx
26 червня 2019 14:02
Додаток_2.docx
26 червня 2019 14:02
Додаток_1.docx
26 червня 2019 14:02
TD_канцтовари.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 червня 2019 09:47
Дата відповіді: 27 червня 2019 10:16
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В цій закупівлі відсутні посилання на торгову марку або модель предмету закупівлі. 2) Відповідно до пункту 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент). Цінова пропозиція ФО-П неплатника ПДВ буде розглядатись як остаточна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 56 658,00
UAH з ПДВ
53 197,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 56 692,08
UAH з ПДВ
53 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 64 330,32
UAH з ПДВ
53 260,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 58 989,00
UAH з ПДВ
53 950,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 60 811,81
UAH з ПДВ
58 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА" 63 083,04
UAH з ПДВ
58 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 61 522,38
UAH з ПДВ
59 120,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 18:16
Електронний підпис

Публічні документи

11 липня 2019 17:21
ТУ перечень2.jpg
11 липня 2019 17:21
ТУ перечень.jpg
11 липня 2019 17:21
Титульный лист (1).jpg
11 липня 2019 17:21
2018 бум бел.jpg
11 липня 2019 17:21
Kangaro 8472.pdf
11 липня 2019 17:21
Диллерство Виват.jpg
11 липня 2019 17:21
Папки картон АЛЬФ.pdf
11 липня 2019 17:21
документи .pdf
11 липня 2019 17:21
аналогічні договори .pdf
11 липня 2019 17:21
Установчі документи.pdf

Публічні документи

11 липня 2019 20:38
Електронний підпис
11 липня 2019 19:21
Тендерна Пропозиція.pdf
11 липня 2019 19:21
Референс-лист.pdf
11 липня 2019 19:21
Імпортер в Україні.pdf
11 липня 2019 19:21
Довідка про санкції.pdf

Публічні документи

11 липня 2019 17:36
Електронний підпис
11 липня 2019 17:09
СТАТУТ.pdf
11 липня 2019 17:09
Довідка ст 17 ЗУ.pdf
11 липня 2019 17:09
Протокол заг.зб.4.pdf
11 липня 2019 17:09
Протокол заг.зб.3.pdf
11 липня 2019 17:09
Протокол заг.зб.2.pdf
11 липня 2019 17:09
Протокол заг.зб. 1.pdf

Публічні документи

03 липня 2019 11:34
Електронний підпис
03 липня 2019 11:11
Документи про якість.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"
#38402792
Переможець 53 197,80
UAH з ПДВ
16 липня 2019 17:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2019 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"
#38402792
53 197,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 17:46
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 15:56
105-31.1.pdf укладений
02 серпня 2019 15:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 53 197,80
UAH (в тому числі ПДВ 8 866,30 UAH)