Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛКП "Львівсвітло" |
Код ЄДРПОУ: | 03348577 |
Місцезнаходження: | 79068, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця А.Лінкольна,8 |
Контактна особа: |
Дорош Надія Володимирівна +380673109851 supply.lvivsvitlo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2019 13:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2019 13:55 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2019 13:55 |
Початок аукціону: | 12 липня 2019 13:12 |
Очікувана вартість: | 21 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 105 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 105000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2019 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2019 15:20 |
Зміни Сигнівка.pdf | |
01 липня 2019 15:20 |
ТЗ-СИГНІВКА (1).docx | |
01 липня 2019 15:20 |
Додаток 5зі змінами.docx | |
01 липня 2019 15:20 |
ТД зі змінами.docx |
01 липня 2019 15:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 липня 2019 15:20 |
Зміни Сигнівка.pdf
|
|||
01 липня 2019 15:20 |
ТЗ-СИГНІВКА (1).docx
|
|||
01 липня 2019 15:20 |
Додаток 5зі змінами.docx
|
|||
01 липня 2019 15:20 |
ТД зі змінами.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-18-000063 ● ac78331f71934a4888dbff1fe6e8c605
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2019 10:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2019 № 200
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019 № 200
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-26-000926-c 26.06.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-12-16 16:16:47
Роз'яснення щодо висновку
Замовник звертається до Вас, як Замовнику усунути порушення в закупівлі з «
Будівництва мереж електропостачання промислової зони «Сигнівка» на вул..Північна у м.Львів», які оприлюднені Вами в системі 03.12.2019 15:25, так як у оприлюдненому Висновку, Ви не вказали, як їх можна усунути коли закупівля відбулася.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноважена особа Н.Дорош від Замовника може пояснити наступне: 1.- Щодо тендерної документації Замовника не відповідність умовам частини 3 статті 17, якою визначено, що спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6, і 8 частини першої та другої цієї статті, яка визначається замовником згідно з законодавством для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі, і документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частиною першою цієї статті. Замовник вимагає інформацію де зазначає, що дана інформація надається в довільній формі і якщо ця інформація передбачена законодавством, щодо довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, видана Головним управлінням юстиції Міністерства юстиції України, уповноважена особа вимагала для прискореного розгляду цінової пропозиції, і якщо довідка була би не завантажена на майданчику, це не призвело би до відхилення Учасника з найнижчою ціновою пропозицією. 2.Щодо ненадання, учасником ТзОВ «ВілКом Монтаж» в складі тендерної пропозиції підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази в частині неподання документального підтвердження власного або орендованого обладнання, необхідного для виконання робіт, що зазначені у підсумковій відомості ресурсів Учасника (автогрейдери середнього типу, потужністю 99 кВт, машина асенізаційна на базі ЗІЛ, містить цистерни до 5м3, віброущільнювачі з бензиновим двигуном легкі масою до 100 кг, нарізувачі поперечних швів у бетоні, крани-трубоукладчики для труб діаметром до 700мм, вантажопідйомністю 12,5 т та інш). Замовник може пояснити наступне, проаналізувавши Кошторис Учасника ТзОВ «ВілКом Монтаж» на роботи з «Будівництва мереж електропостачання промислової зони «Сигнівка» на вул..Північна у м.Львові», в якому відображена і так велика частина техніки і устаткування, було вирішено на (автогрейдери середнього типу, потужністю 99 кВт, машина асенізаційна на базі ЗІЛ, містить цистерни до 5м3, віброущільнювачі з бензиновим двигуном легкі масою до 100 кг, нарізувачі поперечних швів у бетоні, крани-трубоукладчики для труб діаметром до 700мм, вантажопідйомністю 12,5 т та інш) не звертати уваги, так як під час ведення робіт завжди виникають, роботи, які підлягають коригуванню, визнати переможцем учасника з найнижчою ціновою пропозицією. 3.Щодо Додатку 3 тендерної документації на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям передбачено надання учасником документів, шляхом завантаження Учасником у файлі «PDF», зокрема, необхідно надати документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме склад та об’єм технічної документації повинен відповідати чинним нормативним актам, «Правилам технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правилам пожежної безпеки в метрополітенах». Обладнання, матеріали та кабельно-провідникова продукція, що використовується для будівництва кабельної лінії повинні бути забезпечені документацією, а саме, паспортами на електрообладнання; протоколами високовольтних випробувань кабелів; декларації відповідності (декларації про відповідність) та/або сертифікати відповідності на електрообладнання та кабелі; технічні сертифікати на кабелі; протоколи високовольтних випробувань кабелів на заводі; протоколи вимірів опору ізоляції кабелів та інш. В недотримання умов тендерної документації учасник ТзОВ «ВілКом Монтаж» не надав у складі пропозиції вищезазначених документів, а зазначив у листі-гарантії від 11.07.2019 № 5/11/07/19, що документи будуть надані у випадку перемоги у тендері.При початку робіт учасник надав Замовнику: - протоколи високовольтних випробувань кабелів; - сертифікат відповідності на електрообладнання та кабелі; - технічні сертифікати на кабелі; - протоколи високовольтних випробувань кабелів на заводі; - протоколи вимірів опору ізоляції кабелів; Для ознайомлення Замовник надає вам у форматі «PDF»(Додаток №1 стор1-49.). А журнал монтажу кабельних муфт; - кабельний журнал; - акт на зашпарування отворів; - акти прихованих робіт; - виконавчу схемно-технічну документацію після виконання робіт; Підрядник ТзОВ «ВілКом Монтаж» надасть Замовнику коли роботи з даного об’єкту будуть завершені, як передбачено законодавством, і електрообладнання не має на данному об’єкті. 4.Щодо порушення Замовником пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 25 березня 2016 року за № 449/28579 із змінами (далі - Наказ № 490) у формі «Оголошення про проведення відкритих торгів» на не відображення інформації передбаченої пунктом 10.2 «Джерела фінансування», Уповноважена особа може пояснити наступне, 1 листопада 2019 року був оновлений інтерфейс майданчика відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490(зі змінами ).Так як закувля з з «Будівництва мереж електропостачання промислової зони «Сигнівка» на вул..Північна у м.Львові», була оголошена 01 липня 2019 року, і не мав змоги відобразити інформацію передбаченої пунктом 10.2. «Джерела фінансування», Замовник не порушив ЗУ. Згідно п.2 ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Дана закупівля відбулась та було визначено переможця закупівлі з яким і укладено договір про закупівлю, тому на даний момент замовник не має можливості внести зміни до тендерної документації відкритих торгів, оскільки згідно п.2 ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. В подальшому зобов’язуємось дотримуватись вимог діючого законодавства.
2019-12-09 15:29:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВілКом Монтаж #41905200 |
Переможець |
19 324 479,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 14:39
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 13:50
|
звіт про виконання договору | укладений |
30 грудня 2020 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2020 15:42
|
календарний план.pdf | зміни до договору |
26 червня 2020 15:39
|
додаткова угода ВКМ.pdf | зміни до договору |
26 червня 2020 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2020 16:43
|
Календарний графік Сигнівка.pdf | зміни до договору |
25 травня 2020 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2020 15:01
|
IMG-fbfd235a1e3b1f09fed8d0b8b2413822-V (1).jpg | зміни до договору |
25 травня 2020 14:58
|
ду Сигнвка (2).pdf | зміни до договору |
25 травня 2020 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 15:42
|
ду Сигнвка.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2019 14:19
|
KMBT_215_03613.pdf | укладений |
02 серпня 2019 14:17
|
договір сигнівка.pdf | укладений |
02 серпня 2019 14:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ст.36 ч.4 п.4ЗУ |
Номер договору про закупівлю: | 10/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | cт.36 |
Номер договору про закупівлю: | 10/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ст.36( графік) |
Номер договору про закупівлю: | 10/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ст.36 п.4 ч.4 |
Номер договору про закупівлю: | 10/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |