Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво мереж електропостачання промислової зони «Сигнівка» на вул..Північна у м.Львів
Очікувана вартість
21 000 000,00 UAH
UA-2019-06-26-000926-c 5fb61dcdc6f24026b2d66bb399b3e76c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорош Надія Володимирівна

+380673109851 supply.lvivsvitlo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛКП "Львівсвітло"
Код ЄДРПОУ: 03348577
Місцезнаходження: 79068, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця А.Лінкольна,8
Контактна особа: Дорош Надія Володимирівна
+380673109851
supply.lvivsvitlo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 13:55
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 13:55
Початок аукціону: 12 липня 2019 13:12
Очікувана вартість: 21 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 105000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво мереж електропостачання промислової зони «Сигнівка» на вул..Північна у м.Львів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, Північна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2019 15:20
Зміни Сигнівка.pdf
01 липня 2019 15:20
ТЗ-СИГНІВКА (1).docx
01 липня 2019 15:20
Додаток 5зі змінами.docx
01 липня 2019 15:20
ТД зі змінами.docx
01 липня 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2019 15:20
Зміни Сигнівка.pdf
01 липня 2019 15:20
ТЗ-СИГНІВКА (1).docx
26 червня 2019 13:51
ТЗ-СИГНІВКА (1).docx
01 липня 2019 15:20
Додаток 5зі змінами.docx
26 червня 2019 13:51
Додаток 5.docx
01 липня 2019 15:20
ТД зі змінами.docx
26 червня 2019 13:51
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-18-000063 ● ac78331f71934a4888dbff1fe6e8c605
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2019 10:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.11.2019 № 200

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019 № 200
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-26-000926-c 26.06.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-12-16 16:16:47

Роз'яснення щодо висновку

Замовник звертається до Вас, як Замовнику усунути порушення в закупівлі з «
Будівництва мереж електропостачання промислової зони «Сигнівка» на вул..Північна у м.Львів», які оприлюднені Вами в системі 03.12.2019 15:25, так як у оприлюдненому Висновку, Ви не вказали, як їх можна усунути коли закупівля відбулася.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Уповноважена особа Н.Дорош від Замовника може пояснити наступне: 1.- Щодо тендерної документації Замовника не відповідність умовам частини 3 статті 17, якою визначено, що спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6, і 8 частини першої та другої цієї статті, яка визначається замовником згідно з законодавством для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі, і документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частиною першою цієї статті. Замовник вимагає інформацію де зазначає, що дана інформація надається в довільній формі і якщо ця інформація передбачена законодавством, щодо довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, видана Головним управлінням юстиції Міністерства юстиції України, уповноважена особа вимагала для прискореного розгляду цінової пропозиції, і якщо довідка була би не завантажена на майданчику, це не призвело би до відхилення Учасника з найнижчою ціновою пропозицією. 2.Щодо ненадання, учасником ТзОВ «ВілКом Монтаж» в складі тендерної пропозиції підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази в частині неподання документального підтвердження власного або орендованого обладнання, необхідного для виконання робіт, що зазначені у підсумковій відомості ресурсів Учасника (автогрейдери середнього типу, потужністю 99 кВт, машина асенізаційна на базі ЗІЛ, містить цистерни до 5м3, віброущільнювачі з бензиновим двигуном легкі масою до 100 кг, нарізувачі поперечних швів у бетоні, крани-трубоукладчики для труб діаметром до 700мм, вантажопідйомністю 12,5 т та інш). Замовник може пояснити наступне, проаналізувавши Кошторис Учасника ТзОВ «ВілКом Монтаж» на роботи з «Будівництва мереж електропостачання промислової зони «Сигнівка» на вул..Північна у м.Львові», в якому відображена і так велика частина техніки і устаткування, було вирішено на (автогрейдери середнього типу, потужністю 99 кВт, машина асенізаційна на базі ЗІЛ, містить цистерни до 5м3, віброущільнювачі з бензиновим двигуном легкі масою до 100 кг, нарізувачі поперечних швів у бетоні, крани-трубоукладчики для труб діаметром до 700мм, вантажопідйомністю 12,5 т та інш) не звертати уваги, так як під час ведення робіт завжди виникають, роботи, які підлягають коригуванню, визнати переможцем учасника з найнижчою ціновою пропозицією. 3.Щодо Додатку 3 тендерної документації на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям передбачено надання учасником документів, шляхом завантаження Учасником у файлі «PDF», зокрема, необхідно надати документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме склад та об’єм технічної документації повинен відповідати чинним нормативним актам, «Правилам технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правилам пожежної безпеки в метрополітенах». Обладнання, матеріали та кабельно-провідникова продукція, що використовується для будівництва кабельної лінії повинні бути забезпечені документацією, а саме, паспортами на електрообладнання; протоколами високовольтних випробувань кабелів; декларації відповідності (декларації про відповідність) та/або сертифікати відповідності на електрообладнання та кабелі; технічні сертифікати на кабелі; протоколи високовольтних випробувань кабелів на заводі; протоколи вимірів опору ізоляції кабелів та інш. В недотримання умов тендерної документації учасник ТзОВ «ВілКом Монтаж» не надав у складі пропозиції вищезазначених документів, а зазначив у листі-гарантії від 11.07.2019 № 5/11/07/19, що документи будуть надані у випадку перемоги у тендері.При початку робіт учасник надав Замовнику: - протоколи високовольтних випробувань кабелів; - сертифікат відповідності на електрообладнання та кабелі; - технічні сертифікати на кабелі; - протоколи високовольтних випробувань кабелів на заводі; - протоколи вимірів опору ізоляції кабелів; Для ознайомлення Замовник надає вам у форматі «PDF»(Додаток №1 стор1-49.). А журнал монтажу кабельних муфт; - кабельний журнал; - акт на зашпарування отворів; - акти прихованих робіт; - виконавчу схемно-технічну документацію після виконання робіт; Підрядник ТзОВ «ВілКом Монтаж» надасть Замовнику коли роботи з даного об’єкту будуть завершені, як передбачено законодавством, і електрообладнання не має на данному об’єкті. 4.Щодо порушення Замовником пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 25 березня 2016 року за № 449/28579 із змінами (далі - Наказ № 490) у формі «Оголошення про проведення відкритих торгів» на не відображення інформації передбаченої пунктом 10.2 «Джерела фінансування», Уповноважена особа може пояснити наступне, 1 листопада 2019 року був оновлений інтерфейс майданчика відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490(зі змінами ).Так як закувля з з «Будівництва мереж електропостачання промислової зони «Сигнівка» на вул..Північна у м.Львові», була оголошена 01 липня 2019 року, і не мав змоги відобразити інформацію передбаченої пунктом 10.2. «Джерела фінансування», Замовник не порушив ЗУ. Згідно п.2 ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Дана закупівля відбулась та було визначено переможця закупівлі з яким і укладено договір про закупівлю, тому на даний момент замовник не має можливості внести зміни до тендерної документації відкритих торгів, оскільки згідно п.2 ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. В подальшому зобов’язуємось дотримуватись вимог діючого законодавства.

2019-12-09 15:29:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВілКом Монтаж 19 324 479,00
UAH з ПДВ
19 324 479,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛК Енерголюкс 20 890 143,52
UAH з ПДВ
20 890 143,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2019 13:17
Електронний підпис
24 липня 2019 10:57
Проект договору
23 липня 2019 17:28
Лист згода
23 липня 2019 17:28
Наказ
23 липня 2019 15:44
Графік виконання робіт
23 липня 2019 15:44
Ціна
23 липня 2019 15:43
Установчі документи
23 липня 2019 15:43
Ліцензії, дозволи
23 липня 2019 15:43
Кошторис ДЦ
23 липня 2019 15:43
Довідки ст. 17
23 липня 2019 15:43
Довідка
11 липня 2019 13:48
Електронний підпис
11 липня 2019 13:33
Лiцензiя_Банк.7z
11 липня 2019 13:33
Кошторис ДЦ.rar
11 липня 2019 13:33
Довiренiсть_Грицак_.7z
11 липня 2019 13:33
Гарант_1265.7z
11 липня 2019 13:32
8. Відгук.pdf
11 липня 2019 13:32
5. Декларація.pdf
11 липня 2019 13:32
4. Ліцензія.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 19:03
Електронний підпис
10 липня 2019 18:30
Статут ЛК ЕНРГОЛЮКС.pdf
10 липня 2019 18:30
Свідоцтво ЭТЛ-2549951505.pdf
10 липня 2019 18:30
Повноваження.pdf
10 липня 2019 18:30
Ліцензія К-ЕНЕРДЖИ.pdf
10 липня 2019 18:30
Інформація про ціну.pdf
10 липня 2019 18:30
Технічне завдання.pdf
10 липня 2019 18:30
Довіреність МІБ 78 11.pdf
10 липня 2019 18:30
Довідки.pdf
10 липня 2019 18:30
Гарантія 20.18-GT.113-8.pdf
10 липня 2019 18:30
Відгук та договір.pdf
10 липня 2019 18:29
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 липня 2019 18:29
r_80_ДЦ_ССР.docx
10 липня 2019 18:29
r_80_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.docx
10 липня 2019 18:29
r_80_ДЦ_ЛС1_2-1-1.docx
10 липня 2019 18:29
r_80_ДЦ_ИВР.docx
10 липня 2019 18:29
r_80_ДЦ_ДЦ_ПЗ.docx
10 липня 2019 18:29
r_80_ДЦ_ДЦ.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВілКом Монтаж

ТОВ ЛК Енерголюкс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВілКом Монтаж
#41905200
Переможець 19 324 479,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 14:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВілКом Монтаж #41905200

№ рішення у справі

63/42- р/к

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВілКом Монтаж
#41905200
19 324 479,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 13:50
звіт про виконання договору укладений
30 грудня 2020 13:49
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 15:42
календарний план.pdf зміни до договору
26 червня 2020 15:39
додаткова угода ВКМ.pdf зміни до договору
26 червня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 16:43
Календарний графік Сигнівка.pdf зміни до договору
25 травня 2020 16:42
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 15:01
IMG-fbfd235a1e3b1f09fed8d0b8b2413822-V (1).jpg зміни до договору
25 травня 2020 14:58
ду Сигнвка (2).pdf зміни до договору
25 травня 2020 14:58
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:42
ду Сигнвка.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:38
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 14:19
KMBT_215_03613.pdf укладений
02 серпня 2019 14:17
договір сигнівка.pdf укладений
02 серпня 2019 14:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.36 ч.4 п.4ЗУ
Номер договору про закупівлю: 10/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): cт.36
Номер договору про закупівлю: 10/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.36( графік)
Номер договору про закупівлю: 10/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.36 п.4 ч.4
Номер договору про закупівлю: 10/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 708 522,80
UAH (в тому числі ПДВ 2 784 753,80 UAH)