Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Класифікатор медичних виробів НК 024:2019: 35476- аналізатор гематологічний автоматичний; 56679- Аналізатор біохімічний одноканальний лабораторний ІВД, напівавтоматичний; 56690- Коагулометр лабораторний ІВД, автоматичний; 35774- Аналізатор сечі, напівавтоматизований
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-06-26-000757-a 9703c27ead62457dabe10d5c09c920cd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вигодська Міська Лікарня

380680405137 likarnavigoda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вигодська міська лікарня
Код ЄДРПОУ: 20561315
Місцезнаходження: 77543, Україна , Івано-Франківська обл., Старий Мізунь, в. Січових Стрільців,2
Контактна особа: Вигодська Міська Лікарня
380680405137
likarnavigoda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 липня 2019 11:51
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Кількість: 4 найменування, згідно технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 Одиниця
Класифікатор медичних виробів НК 024:2019: 35476- аналізатор гематологічний автоматичний; 56679- Аналізатор біохімічний одноканальний лабораторний ІВД, напівавтоматичний; 56690- Коагулометр лабораторний ІВД, автоматичний; 35774- Аналізатор сечі, напівавтоматизований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77543, Україна, Івано-Франківська область, Старий Мізунь, в. Січових Стрільців,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування: кошти державного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 18:23
Рішення про внесення змін.docx
27 червня 2019 18:22
проект договору.docx
27 червня 2019 18:22
Тендерна документація.doc
26 червня 2019 14:16
медико-технічні вимоги.docx
27 червня 2019 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 18:23
Рішення про внесення змін.docx
27 червня 2019 18:22
проект договору.docx
26 червня 2019 14:16
проект договору.docx
27 червня 2019 18:22
Тендерна документація.doc
26 червня 2019 14:16
Тендерна документація.doc
26 червня 2019 14:16
медико-технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

розділ торгів на декілька лотів
Дата подання: 26 червня 2019 16:05
Дата відповіді: 27 червня 2019 14:48
Для збільшення кола потенційних учасників торгів просимо внести зміни та розділити торги на декілька лотів. Це надасть можливість участі більшій кількості потенційних учасників та відповідно економії бюджетних коштів.
Відповідь: Згідно з чинним Порядком визначення предмету закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016р. за №454.Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням в дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 "Клисифікатор медичних виробів", затвердженого наказом МЕРТ від 05.02.2019р. №159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого- десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11.10.2010р. №457, із зазначенням в дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом , номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Тобто виокремлення лотів у закупівлі є виключно правом, а не обов'язком Замовника. Замовник прийняв до уваги обсяг, номенклатуру та місце поставки товарів, та не вбачає суттєвих причин для поділу предмета закупівлі на лоти.
Реакція тнендерного комітету на запитання від недоумків
Дата подання: 27 червня 2019 17:41
Дата відповіді: 27 червня 2019 18:26
Шановний тендерний комітет, просимо вас не витрачати робочий час, а відповідно й бюджетні кошти на підготовку та публікацію відповідей на абсолютно ДЕБІЛЬНІ запитання щодо лотів, технічних вимог і всілякої іншої херні. (вибачте за напівматюк).
Відповідь: Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" замовник зобов'язаний надати відповідь на питання протягом 3 робочих днів. Дякуємо за реакцію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Біохімфарма 498 406,00
UAH з ПДВ
498 406,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОРІЄНТ ДІАГНОСТИКА" 499 745,64
UAH з ПДВ
499 745,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2019 16:59
Довідка МВС
17 липня 2019 16:59
Довідка ДФС
11 липня 2019 17:52
33.Цінова пропозиція.pdf
11 липня 2019 17:52
30.Проект договору.pdf
11 липня 2019 17:52
23.Копія Статуту.pdf
11 липня 2019 17:51
19.Буклет Лаура Смарт.pdf
11 липня 2019 17:51
11.Довідка загальна.pdf
11 липня 2019 17:51
3.Витяг з ЄДР.pdf
11 липня 2019 17:51
1.Реєстр документів.pdf

Публічні документи

12 липня 2019 14:27
Тех частина.pdf
12 липня 2019 14:27
Тех частина 5.pdf
12 липня 2019 14:27
Тех частина 4.pdf
12 липня 2019 14:27
Тех частина 3.pdf
12 липня 2019 14:27
Тех частина 2.pdf
12 липня 2019 14:27
ст. 17.pdf
12 липня 2019 14:27
Реєстр.pdf
12 липня 2019 14:27
Проект договору.pdf
12 липня 2019 14:27
Авторизація Erba.pdf
12 липня 2019 14:27
Авторизація BSI.pdf
12 липня 2019 14:27
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Біохімфарма

ТОВ "ОРІЄНТ ДІАГНОСТИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Біохімфарма
#22167597
Переможець 498 406,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 15:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Біохімфарма
#22167597
498 406,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:13
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 09:49
5 ст.JPG укладений
29 липня 2019 09:47
2 ст.JPG укладений
29 липня 2019 09:47
4 ст..JPG укладений
29 липня 2019 09:47
Договір 1 ст.JPG укладений
29 липня 2019 09:47
3 ст.JPG укладений
29 липня 2019 09:47
Специфікація.JPG укладений
29 липня 2019 09:47
6 ст.JPG укладений
29 липня 2019 09:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 498 406,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 606,00 UAH)