Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хірургічні інструменти для кардіохірургічних втручань(10873 -Периферичний судинний затиск; 13391 - Грудний ретрактор; 13492 - Ножиці для розсікання; 13482 - Серцево-судинні ножиці;15881 - Неонатальний / педіатричний судинний затискач; 32146 - Затискач / кріплення медичної трубки, некалібрований, багаторазовий; 32885 - Кусачки для дроту; 34947 - Затискач аорти; 34948 - Затискач артерії; 34954 - Хірургічні затискачі для трубок, багаторазові; 35594 - Аортальний коарктаційний затиск; 35640 - Мініваскулярний затискач; 45254 - Аспіраційна канюля, багаторазового застосування; 37839 - Голкотримач хірургічний, багаторазового використання; 62466 - Щипці хірургічні для м'яких тканин, у формі пінцета, багаторазового використання)
Очікувана вартість
382 813,00 UAH
UA-2019-06-26-000355-b 6713f069ee634498843bf2afe15587c1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Браславець

+380567264041
+380567708580
tkrudnev@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985050
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 26.
Контактна особа: Ольга Браславець
+380567264041,+380567708580
tkrudnev@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 10:13
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2019 12:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 12:34
Очікувана вартість: 382 813,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 914,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
(10873 -Периферичний судинний затиск)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспескт Пушкіна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
1 штука
(13391 - Грудний ретрактор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспескт Пушкіна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
4 штука
(13492 - Ножиці для розсікання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспескт Пушкіна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
2 штука
(13482 - Серцево-судинні ножиці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспескт Пушкіна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
7 штука
(15881 - Неонатальний / педіатричний судинний затискач)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспескт Пушкіна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
2 штука
(32146 - Затискач / кріплення медичної трубки, некалібрований, багаторазовий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспескт Пушкіна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
1 штука
(32885 - Кусачки для дроту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспескт Пушкіна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
2 штука
(34947 - Затискач аорти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспескт Пушкіна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
1 штука
(34948 - Затискач артерії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспескт Пушкіна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
7 штука
(34954 - Хірургічні затискачі для трубок, багаторазові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспескт Пушкіна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
3 штука
(35594 - Аортальний коарктаційний затиск)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспескт Пушкіна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
1 штука
(35640 - Мініваскулярний затискач)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспескт Пушкіна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
2 штука
(45254 - Аспіраційна канюля, багаторазового застосування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспескт Пушкіна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
8 штука
(37839 - Голкотримач хірургічний, багаторазового використання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспескт Пушкіна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
14 штука
(62466 - Щипці хірургічні для м'яких тканин, у формі пінцета, багаторазового використання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспескт Пушкіна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування закупівлі: бюджетні кошти (медична субвенція) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 14:36
перелік змін.PDF
12 липня 2019 14:36
проект договору..docx
12 липня 2019 14:36
ТД. нова редак..doc
12 липня 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 14:36
перелік змін.PDF
12 липня 2019 14:36
проект договору..docx
26 червня 2019 10:13
проект договору.docx
12 липня 2019 14:36
ТД. нова редак..doc
26 червня 2019 10:13
ТД..doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Екомед Мюнхен Хаус 379 978,40
UAH з ПДВ
379 978,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Деменков Віталій Олександрович 382 798,56
UAH з ПДВ
382 798,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 15:47
Довідка ДФС
29 липня 2019 16:18
Довідка МВС
19 липня 2019 18:02
Реєстр документів.pdf
19 липня 2019 18:00
Тендерна пропозиція.pdf
19 липня 2019 17:59
Копія Статуту.pdf

Публічні документи

20 липня 2019 12:14
Електронний підпис
20 липня 2019 12:02
Реєстр документів.pdf
20 липня 2019 12:02
17_Кісткові кусачки.pdf
20 липня 2019 12:02
16_Каталог KLS Martin C34_ч3.pdf
20 липня 2019 12:02
16_Каталог KLS Martin C34_ч2.pdf
20 липня 2019 12:02
16_Каталог KLS Martin C34_ч1.pdf
20 липня 2019 12:02
19_Лист щодо ліцензії.pdf
20 липня 2019 12:02
15_Сертифікат метал.pdf
20 липня 2019 12:02
11_Відповідність МТВ.pdf
20 липня 2019 12:02
10_Лист згода.pdf
20 липня 2019 12:02
8_Виконаний Договір.pdf
20 липня 2019 12:02
6_Паспорт ІПН.pdf
20 липня 2019 12:01
4_Витяг_ФОП Деменков.pdf
20 липня 2019 12:01
2_Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Екомед Мюнхен Хаус

ФОП Деменков Віталій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Екомед Мюнхен Хаус
#34979415
Переможець 379 978,40
UAH з ПДВ
26 липня 2019 11:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2019 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Екомед Мюнхен Хаус
#34979415
379 978,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:29
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 13:53
д.у 2.PDF зміни до договору
23 грудня 2019 13:50
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 14:21
дод.у 2 до д.13-08 т.PDF зміни до договору
18 грудня 2019 14:13
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2019 14:16
ДУ 1 дог. 13-08 т.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 14:12
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 13:50
Дог. 13-08 т.pdf укладений
13 серпня 2019 13:48
Дог. № 13-08 від 13.08.19.pdf укладений
13 серпня 2019 13:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів) 379 978,39 грн.
Номер договору про закупівлю: 13-08 т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі товару. Сума дог. - 367304,35
Номер договору про закупівлю: 13-08 т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі товару. Повторно - корегування, сума договору 367304,34
Номер договору про закупівлю: 13-08 т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 367 304,34
UAH (в тому числі ПДВ 24 029,26 UAH)