Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Корнинська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04345865 |
Місцезнаходження: | 13514, Україна , Житомирська обл., Попільнянський р-н, смт. Корнин, вул. Жовтневої Революції, 19 |
Контактна особа: |
Марія Осипчук +380986270374 kornyn_sel_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2019 10:40 |
Оскарження наміру укласти договір: | 07 липня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
26 червня 2019 10:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-19-000031 ● 329adb30417a43db942b3a1c3b08b61c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2019 15:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.07.2019
№ 40
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.07.2019 № 40.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-06-26-000346-b від 26.06.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-23 11:13:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція (термомодернізація) Корнинського НВК «Загальноосвітня школа І ступеня - гімназія по пров. Студентському, 5 в смт Корнин Попільнянського р-ну Житомирської обл.» (ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-26-000346-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до п. 5 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду» № 668), які прийняті відповідно до вимог Цивільного кодексу України та які є обов’язковими до врахування при укладанні та виконанні договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств, а також комплексів і видів робіт пов’язаних із капітальним будівництвом незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників), передбачено істотні умови догорів підряду, зокрема гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва).
Таким чином, поясніть в якому пункті договору підряду від 10.07.2019 року № 1 визначено гарантійні строки якості закінчених робіт, із зазначенням конкретних строків, які визначені умовами вказаного договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-24 14:13:46
Відповідь ра звернення
Врахувавши висновок Північного Офісу Держаудитслужби Управління Північного Офісу Держаудитслужби В Житомирській Області, Корнинська селищна рада повідомляє наступне, що буде внесено зміни до договору №1 від 10.07.2019, а саме у частині 3 п.3.1. Зміни у договорі будуть оприлюднені в електроній системі.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-07-24 14:01:04
Пояснення
Врахувавши висновок Північного Офісу Держаудитслужби Управління Північного Офісу Держаудитслужби В Житомирській Області, Корнинська селищна рада повідомляє наступне, що буде внесено зміни до договору №1 від 10.07.2019, а саме у частині 3 п.3.1. Зміни у договорі будуть оприлюднені в електроній системі.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-30 12:01:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція (термомодернізація) Корнинського НВК «Загальноосвітня школа І ступеня - гімназія по пров. Студентському, 5 в смт Корнин Попільнянського р-ну Житомирської обл.» (ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-26-000346-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Аналізом встановлено, у відповіді Корнинської селищної ради від 24.07.2019 року не розкрито інформацію щодо наявності гарантійних строків якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва) в договорі про закупівлю від 10.07.2019 року № 1 (далі- Договір).
Поряд з тим, пунктом 9.2.6 Договору до обов’язків підрядника належить усунути всі недоліки/дефекти по своїх роботах в процесі виконання робіт, їх передачі замовнику і дії Гарантійного терміну за свій рахунок і в терміни, встановлені замовником.
Таким чином, поясніть чи є визначено умовами Договору конкретні гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва) та у якому пункті вони визначені.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-01 09:44:53
Відповідь на звернення
Врахувавши висновок Північного Офісу Держаудитслужби Управління Північного Офісу Держаудитслужби В Житомирській Області, Корнинська селищна рада повідомляє наступне: конкретні гарантійні строки якості закінчення робіт (експлуатації об'єкта будівництва) визначені у п.3.1 договору підряду №1 від 10. 07. 2019 року. А також зазначаємо, що на попередню перевірку Держаудитслужбою, були внесені зміни в п.3.1 договору №1 від 10. 07. 2019 року, і оприлюднені в електроній системі як Додаткова угода №1 від 31.07.19, до договору підряду № 1 на виконання будівельно монтажних робіт від 10.07.2019 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заходи по усуненню порушень виявлених під час аудиту.
2019-08-12 10:53:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
2019-09-04 17:36:38
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВП МАЙСТЕР" #35100184 |
Переможець |
2 205 400,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 10:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДУ на розірвання.PDF | укладений |
29 серпня 2019 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2019 09:32
|
календарний графік.PDF | зміни до договору |
09 серпня 2019 09:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2019 09:28
|
ДУ№2.PDF | зміни до договору |
09 серпня 2019 09:23
|
ДУ 1.PDF | зміни до договору |
31 липня 2019 16:18
|
4.PDF | укладений |
10 липня 2019 15:58
|
5.PDF | укладений |
10 липня 2019 15:58
|
3.PDF | укладений |
10 липня 2019 15:58
|
6.PDF | укладений |
10 липня 2019 15:58
|
7.PDF | укладений |
10 липня 2019 15:58
|
2.PDF | укладений |
10 липня 2019 15:58
|
1.PDF | укладений |
10 липня 2019 15:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |