Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція (термомодернізація) Корнинського НВК «Загальноосвітня школа І ступеня - гімназія по пров. Студентському, 5 в смт Корнин Попільнянського р-ну Житомирської обл.» (ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
2 205 400,00 UAH
UA-2019-06-26-000346-b 5ebb23824ebd4cb5a121255a032bb5bc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Осипчук

+380986270374 kornyn_sel_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Корнинська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04345865
Місцезнаходження: 13514, Україна , Житомирська обл., Попільнянський р-н, смт. Корнин, вул. Жовтневої Революції, 19
Контактна особа: Марія Осипчук
+380986270374
kornyn_sel_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
cт. 35, п 6 необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 10:40
Оскарження наміру укласти договір: 07 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція (термомодернізація) Корнинського НВК «Загальноосвітня школа І ступеня - гімназія по пров. Студентському, 5 в смт Корнин Попільнянського р-ну Житомирської обл.» (ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13514, Україна, Житомирська область, смт. Корнин, пров. Студентський, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

26 червня 2019 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-19-000031 ● 329adb30417a43db942b3a1c3b08b61c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 липня 2019 15:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.07.2019
№ 40

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.07.2019 № 40.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-06-26-000346-b від 26.06.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-23 11:13:30

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція (термомодернізація) Корнинського НВК «Загальноосвітня школа І ступеня - гімназія по пров. Студентському, 5 в смт Корнин Попільнянського р-ну Житомирської обл.» (ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-26-000346-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до п. 5 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду» № 668), які прийняті відповідно до вимог Цивільного кодексу України та які є обов’язковими до врахування при укладанні та виконанні договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств, а також комплексів і видів робіт пов’язаних із капітальним будівництвом незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників), передбачено істотні умови догорів підряду, зокрема гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва).
Таким чином, поясніть в якому пункті договору підряду від 10.07.2019 року № 1 визначено гарантійні строки якості закінчених робіт, із зазначенням конкретних строків, які визначені умовами вказаного договору.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-24 14:13:46

Відповідь ра звернення

Врахувавши висновок Північного Офісу Держаудитслужби Управління Північного Офісу Держаудитслужби В Житомирській Області, Корнинська селищна рада повідомляє наступне, що буде внесено зміни до договору №1 від 10.07.2019, а саме у частині 3 п.3.1. Зміни у договорі будуть оприлюднені в електроній системі.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-07-24 14:01:04

Пояснення

Врахувавши висновок Північного Офісу Держаудитслужби Управління Північного Офісу Держаудитслужби В Житомирській Області, Корнинська селищна рада повідомляє наступне, що буде внесено зміни до договору №1 від 10.07.2019, а саме у частині 3 п.3.1. Зміни у договорі будуть оприлюднені в електроній системі.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-30 12:01:52

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція (термомодернізація) Корнинського НВК «Загальноосвітня школа І ступеня - гімназія по пров. Студентському, 5 в смт Корнин Попільнянського р-ну Житомирської обл.» (ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-26-000346-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.

Аналізом встановлено, у відповіді Корнинської селищної ради від 24.07.2019 року не розкрито інформацію щодо наявності гарантійних строків якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва) в договорі про закупівлю від 10.07.2019 року № 1 (далі- Договір).
Поряд з тим, пунктом 9.2.6 Договору до обов’язків підрядника належить усунути всі недоліки/дефекти по своїх роботах в процесі виконання робіт, їх передачі замовнику і дії Гарантійного терміну за свій рахунок і в терміни, встановлені замовником.
Таким чином, поясніть чи є визначено умовами Договору конкретні гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва) та у якому пункті вони визначені.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-01 09:44:53

Відповідь на звернення

Врахувавши висновок Північного Офісу Держаудитслужби Управління Північного Офісу Держаудитслужби В Житомирській Області, Корнинська селищна рада повідомляє наступне: конкретні гарантійні строки якості закінчення робіт (експлуатації об'єкта будівництва) визначені у п.3.1 договору підряду №1 від 10. 07. 2019 року. А також зазначаємо, що на попередню перевірку Держаудитслужбою, були внесені зміни в п.3.1 договору №1 від 10. 07. 2019 року, і оприлюднені в електроній системі як Додаткова угода №1 від 31.07.19, до договору підряду № 1 на виконання будівельно монтажних робіт від 10.07.2019 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заходи по усуненню порушень виявлених під час аудиту.

2019-08-12 10:53:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.

2019-09-04 17:36:38

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВП МАЙСТЕР"
#35100184
Переможець 2 205 400,00
UAH з ПДВ
26 червня 2019 10:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2019 10:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВП МАЙСТЕР"
#35100184
2 205 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ на розірвання.PDF укладений
29 серпня 2019 14:35
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2019 09:32
календарний графік.PDF зміни до договору
09 серпня 2019 09:31
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2019 09:28
ДУ№2.PDF зміни до договору
09 серпня 2019 09:23
ДУ 1.PDF зміни до договору
31 липня 2019 16:18
4.PDF укладений
10 липня 2019 15:58
5.PDF укладений
10 липня 2019 15:58
3.PDF укладений
10 липня 2019 15:58
6.PDF укладений
10 липня 2019 15:58
7.PDF укладений
10 липня 2019 15:58
2.PDF укладений
10 липня 2019 15:58
1.PDF укладений
10 липня 2019 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 205 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 367 566,67 UAH)
Причини розірвання договору: Даний договір розірваний за згодою Сторін