Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оливи мастильні, API_8526246
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2019-06-25-002419-c b4c59f08a6ab451194a489366370c1a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Кутєпова

+380443232078 kutiepova-vv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Вікторія Кутєпова
+380443232078
kutiepova-vv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 20:00
Початок аукціону: 12 липня 2019 14:53
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23789 літр
Оливи мастильні, API
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У відповідності до п. 4.1. Договору оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. Джерело фінансування - кошти товариства. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 17:14
ТД масла API.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Класифікація API (ACEA)
Дата подання: 26 червня 2019 09:37
Дата відповіді: 26 червня 2019 11:03
Доброго ранку,шановний замовник. Просимо вас уточнити: потрібно учаснику надавати документи,що підтверджують відповідність товару технічним вимогам стосовно класифікації API(ACEA),допускам автовиробників?Чи є обов`язковою наявність товару на офіційному сайті "www.api.org" для підтвердження відповідності вимогам класифікації API?
Відповідь: Доброго дня! Ні, учаснику не потрібно надавати документи,що підтверджують відповідність товару технічним вимогам стосовно класифікації API(ACEA), допускам автовиробників. Учасник відповідно п.3 Додатку 4 тендерної документації надає згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної та заповненої (якщо технічна специфікація передбачає зазначення інформації) технічної специфікації. Відповідно умов Додатку 3 тендерної документації моторна олива повинна відповідати умовам (або бути краще) класифікації API або ACEA яка вказана в стовпчику технічної специфікації - " Класифікація згідно API або ACEA", тобто наявність товару на офіційному сайті "www.api.org" не обов`язковою.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 червня 2019 10:06
Дата відповіді: 26 червня 2019 10:48
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо Вашого питання повідомляємо наступне: технічна специфікація не містить інформацію про будь-яку торговельну марку (модель) обладнання. Також повідомляємо, що АТ "Укрпошта" проводить торги відповідно до діючого Закону України "Про публічні закупівлі", де подібні обмеження відсутні, крім того це суттєво обмежує конкуренцію. Ми, як замовник, не вбачаємо жодних перепон для участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ у наших закупівлях, до пропозицій неплатників ПДВ не буде додаватись сума ПДВ у розмірі 20 відсотків.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД" 920 000,00
UAH з ПДВ
806 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО "СП ЮКОЙЛ" 904 147,68
UAH з ПДВ
818 997,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СТАНДАРД УКРАЇНА" 916 890,00
UAH з ПДВ
819 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТРАК" 1 131 379,35
UAH з ПДВ
820 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІ-ТРОНІК" 1 119 326,36
UAH з ПДВ
1 000 997,57
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІСЕС УКРАЇНА" 1 068 519,00
UAH з ПДВ
1 001 449,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 11:51
Статут.PDF
11 липня 2019 11:51
Протокол 26.PDF
11 липня 2019 11:51
Про захист довкілля.pdf
11 липня 2019 11:51
Лист-гарантія до ст 17.pdf
11 липня 2019 11:51
Гарантійний лист.pdf
11 липня 2019 11:51
Відгук.pdf

Публічні документи

11 липня 2019 19:43
Електронний підпис
11 липня 2019 18:46
7 Довкілля.pdf
11 липня 2019 18:46
4 Право підпису.pdf
11 липня 2019 18:46
2 Довідка ст 17.PDF

Публічні документи

11 липня 2019 17:49
Електронний підпис
11 липня 2019 17:28
Статут Айтрак.pdf
11 липня 2019 17:28
Протокол 1604.pdf
11 липня 2019 17:28
Протокол 1.pdf
11 липня 2019 17:28
Протокол 01.pdf
11 липня 2019 17:28
ПДВ АЙТРАК.pdf
11 липня 2019 17:28
Наказ 1.pdf
11 липня 2019 17:28
Додаток 7.pdf
11 липня 2019 17:28
Додаток 5.pdf
11 липня 2019 17:28
Додаток 3.pdf
11 липня 2019 17:28
Додаток 2.pdf
11 липня 2019 17:28
Додаток 1.pdf
11 липня 2019 17:28
Витяг з ЭДР.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КСМ-ТРЕЙД"

ООО "СП ЮКОЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СТАНДАРД УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТРАК"

ТОВ "СІ-ТРОНІК"

ТОВ "ІСЕС УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД"
#37333587
Переможець 806 000,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 11:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 11:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД"
#37333587
806 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 11:49
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2019 17:36
ДУ№1 КСМ ТРЕЙД скан підписаний.pdf зміни до договору
08 серпня 2019 17:34
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 17:24
Договір КСМ ТРЕЙД Скан підписаний.pdf укладений
08 серпня 2019 17:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сума договору після внесення змін: 805861,84 грн. в т.ч. ПДВ Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 23789 л.
Номер договору про закупівлю: 080819-02/198Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 805 861,84
UAH (в тому числі ПДВ 134 310,31 UAH)