шкільний автобус
Очікувана вартість
1 850 000,00 UAH
UA-2019-06-25-002213-c d3fd7afb45da48c2976bfa19f5336d2f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Якович Черепашук

+380957316518 lipov2@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Липовецька загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №2 Липовецької районної ради Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 21724110
Місцезнаходження замовника: 22500, Україна, Вінницька обл., м. Липовець, вул. Героїв Майдану, 11
Контактна особа замовника: Дмитро Якович Черепашук
+380957316518
lipov2@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2019 08:00
Початок аукціону: 19 липня 2019 12:12
Очікувана вартість: 1 850 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
шкільний автобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, м.Липовець, Героїв Майдану,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

26 червня 2019 13:33
Електронний цифровий підпис
26 червня 2019 13:32
Тендерна автобуси зміни.docx
26 червня 2019 13:32
зміни.docx
25 червня 2019 16:33
Тендерна автобуси проект.docx
26 червня 2019 13:33
Електронний цифровий підпис
25 червня 2019 16:33
Електронний цифровий підпис
26 червня 2019 13:32
Тендерна автобуси зміни.docx
26 червня 2019 13:32
зміни.docx
25 червня 2019 16:33
Тендерна автобуси проект.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-01-000008 ● 49f71905ecb54bdbab70b558b66fbece
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-01
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-01 16:47:00
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.07.2019 №34
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 01.07.2019 №34
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-06-25-002213-с 25.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання виявлених порушень, які були встановлені за результатами моніторингу , а саме : тендерна документація не містить вимог, встановлених частиною третьою статті 17 Закону щодо надання документів переможцем торгів, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону; у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію у пункті: «10². Джерело фінансування закупівлі» тендерним комітетом Опорного закладу: Липовецька загальноосвітня школа І-ІІІ ст.№2 Липовецької районної ради Вінницької області 05 липня 2019 р. було прийнято рішення скасувати закупівлю UA-2019-06-25-002213-c, оголошену 25.06.2019р. та оголосити повторно закупівлю на придбання шкільного автобуса . Оскільки в закупівлі UA-2019-06-25-002213-c від 25.06.2019р. виявлено ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

2019-07-05 14:38:46

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 03 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 18 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Липовецька загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №2 Липовецької районної ради Вінницької області, 21724110, Україна, м. Липовець, вул. Героїв Майдану, 11
  2. Інформація про предмет закупівлі: шкільний автобус, 1850000UAH, 34120000-4, ДК021, 1, штука
  3. Інформація про оприлюднення: d3fd7afb45da48c2976bfa19f5336d2f, 2019-06-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 01 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Липовецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №2 Липовецької районної ради Вінницької області (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію із внесеними змінами. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація замовника не відповідає вимогам Закону, а саме: не містить вимог, встановлених частиною третьою статті 17 Закону щодо надання документів переможцем торгів, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Також встановлено, що в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року №490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ №490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію у пункті: «10². Джерело фінансування закупівлі». Слід зазначити, що відповідно до вимог частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель., 03 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм пункту 2 Наказу №490. За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані та визначення предмета закупівлі – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів

2019-07-08 10:32:55

Інформація про відміну

Дата скасування
05 липня 2019 15:39
Причина скасування
На виконання виявлених порушень, які були встановлені за результатами моніторингу , а саме : тендерна документація не містить вимог, встановлених частиною третьою статті 17 Закону щодо надання документів переможцем торгів, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону; у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію у пункті: «10². Джерело фінансування закупівлі» тендерним комітетом Опорного закладу: Липовецька загальноосвітня школа І-ІІІ ст.№2 Липовецької райо
Документи
05 липня 2019 15:39 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку