Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

шкільний автобус
Очікувана вартість
1 850 000,00 UAH
UA-2019-06-25-002213-c d3fd7afb45da48c2976bfa19f5336d2f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Якович Черепашук

+380957316518 lipov2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Липовецька загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №2 Липовецької районної ради Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 21724110
Місцезнаходження: 22500, Україна , Вінницька обл., м. Липовець, вул. Героїв Майдану, 11
Контактна особа: Дмитро Якович Черепашук
+380957316518
lipov2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2019 08:00
Початок аукціону: 19 липня 2019 12:12
Очікувана вартість: 1 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
шкільний автобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, м.Липовець, Героїв Майдану,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 13:32
Тендерна автобуси зміни.docx
26 червня 2019 13:32
зміни.docx
25 червня 2019 16:33
Тендерна автобуси проект.docx
26 червня 2019 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 13:32
Тендерна автобуси зміни.docx
26 червня 2019 13:32
зміни.docx
25 червня 2019 16:33
Тендерна автобуси проект.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-01-000008 ● 49f71905ecb54bdbab70b558b66fbece
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2019 16:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.07.2019 №34
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 01.07.2019 №34
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-06-25-002213-с 25.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання виявлених порушень, які були встановлені за результатами моніторингу , а саме : тендерна документація не містить вимог, встановлених частиною третьою статті 17 Закону щодо надання документів переможцем торгів, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону; у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію у пункті: «10². Джерело фінансування закупівлі» тендерним комітетом Опорного закладу: Липовецька загальноосвітня школа І-ІІІ ст.№2 Липовецької районної ради Вінницької області 05 липня 2019 р. було прийнято рішення скасувати закупівлю UA-2019-06-25-002213-c, оголошену 25.06.2019р. та оголосити повторно закупівлю на придбання шкільного автобуса . Оскільки в закупівлі UA-2019-06-25-002213-c від 25.06.2019р. виявлено ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

2019-07-05 14:38:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів

2019-07-08 10:32:55

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 липня 2019 15:39
Коментар щодо відміни: На виконання виявлених порушень, які були встановлені за результатами моніторингу , а саме : тендерна документація не містить вимог, встановлених частиною третьою статті 17 Закону щодо надання документів переможцем торгів, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону; у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію у пункті: «10². Джерело фінансування закупівлі» тендерним комітетом Опорного закладу: Липовецька загальноосвітня школа І-ІІІ ст.№2 Липовецької райо
Документи:
05 липня 2019 15:39
Електронний підпис