Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
299 100,00 UAH
UA-2019-06-25-002022-c 7e52248c58c040799d151b116dd5a8fd
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Панченко

+380668880144 vodolagacrltender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02002724
Місцезнаходження: 63202, Україна , Харківська обл., смт Нова Водолага, вул. Пушкіна,16
Контактна особа: Інна Панченко
+380668880144
vodolagacrltender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 10:00
Очікувана вартість: 299 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 495,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штука
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, смт Нова Водолага, вул.Пушкіна,16, вул. Кооперативна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2019 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 16:01
Оголошення Т.Д.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 червня 2019 11:33
Дата відповіді: 26 червня 2019 13:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. По перше- всі вимоги викладені у Тендерній Документації Замовника. В Тендерній Документації зазначено,що до технічних вимог специфікації предмета закупівлі застосовується вираз "або еквівалент", але характеристики обладнання мають бути не нижче визначених у технічних вимогах до товару і мають бути сумісними з усіма складовими частинами комплекту предмета закупівлі. По друге - до участі в закупівлі допускаються всі на загальних підставах, як ФІЗИЧНІ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦІ, так і ЮРИДИЧНІ ОСОБИ, як ПЛАТНИКИ ПДВ так і НЕПЛАТНИКИ ПДВ.При порівнянні цін під час визначення переможця буде враховано остаточна ціна предмета закупівлі, яку пропонує Учасник.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" 296 109,00
UAH з ПДВ
296 109,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2019 20:11
Електронний підпис
10 липня 2019 20:10
Інші документи.pdf
10 липня 2019 20:10
Гарант_йний лист 3.pdf
10 липня 2019 20:10
Гарант_йний лист 2.pdf
10 липня 2019 20:10
Гарант_йний лист 1.pdf
10 липня 2019 20:10
Проект договору.pdf
10 липня 2019 20:10
Тендерна пропозиція.pdf
10 липня 2019 20:10
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
11 липня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій